Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 34220000- 5 Причепи, напівпричепи та пересувні контетейнери (Тракторний самоскидний причіп)
Очікувана вартість
3 099 250,00 UAH
UA-2023-05-05-004010-a ● 77811de51c9e4468bf59d063e31481fd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Вебсайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Оксана Омельчук +380975748860 avtodorogi_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 099 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 992,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
ДК 021:2015 - 34220000- 5 Причепи, напівпричепи та пересувні контетейнери (Тракторний самоскидний причіп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 34223000-6 — Причепи та напівпричепи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 17:22 |
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
10 травня 2023 17:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
10 травня 2023 17:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2023 17:22 |
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
10 травня 2023 17:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 05 травня 2023 15:31
Дата відповіді: 10 травня 2023 17:16
напишіть будьласка реальні строки для поставки товару. чи можлива поставка партіями та оплата за поставку партії причепів? так як з війною не реально знайти кілька перевізників одночасно а це 7 причіпів (мінімум 3 фури потрібно). до того ж є не великі підприємства-виробники причіпів які мають змогу постачати партіями з оплатою за поставку партії товару
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-05-004010-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТЕХНОМАСА", Код ЄДРПОУ:40807907
Дата подання: 05 травня 2023 15:42
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.22р., передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в додаток №3 тендерної документації в частині підтвердження наявності на території Черкаської області сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Черкаси або в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками чи постачальниками комунальних щіток на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в додаток №3 тендерної документації в частині підтвердження наявності на території Черкаської області сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Черкаси або в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками чи постачальниками комунальних щіток на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Скасована
Дата: 05 травня 2023 15:43
Причина: помилки у тексті вимоги
Номер вимоги: UA-2023-05-05-004010-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОМАСА", Код ЄДРПОУ:40807907
Дата подання: 05 травня 2023 15:45
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.22р., передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в додаток №3 тендерної документації в частині підтвердження наявності на території Черкаської області сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Черкаси або в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в додаток №3 тендерної документації в частині підтвердження наявності на території Черкаської області сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Черкаси або в Черкаській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2023 17:15
Шановний учасник! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна
документація формується замовником відповідно до вимог статті 22
Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі
відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб
підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із
законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та
яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які
передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення
публічних закупівель визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Зазначена вимога щодо наявності сервісного центру обслуговування в
Черкаській області для здійснення технічного нагляду, гарантійного та
сервісного обслуговування транспортного засобу протягом гарантійного
терміну експлуатації на базі замовника або виїзними бригадами
сервісної служби встановлена з метою належного обслуговування товару,
який буде придбаний і в процесі його використання обслуговуватися. В
разі відсутності даної вимоги, у випадку (поломки, тощо) це може
становити загрозу щодо нормальної роботи предмета закупівлі та
замовника.
документація формується замовником відповідно до вимог статті 22
Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі
відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб
підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із
законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та
яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які
передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення
публічних закупівель визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Зазначена вимога щодо наявності сервісного центру обслуговування в
Черкаській області для здійснення технічного нагляду, гарантійного та
сервісного обслуговування транспортного засобу протягом гарантійного
терміну експлуатації на базі замовника або виїзними бригадами
сервісної служби встановлена з метою належного обслуговування товару,
який буде придбаний і в процесі його використання обслуговуватися. В
разі відсутності даної вимоги, у випадку (поломки, тощо) це може
становити загрозу щодо нормальної роботи предмета закупівлі та
замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" |
2 700 600,00
UAH з ПДВ
|
2 700 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Переможець |
2 700 600,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 12:04
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 13:44
|
41 73 282 Тендер.PDF | укладений |
08 червня 2023 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 41/73 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |