Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2023-05-04-015085-a ● 118fcc6f012f4661935d006bb55929e8
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Вебсайт: | http://vinnitcainternat.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94 |
Контактна особа: |
Наталія Ланецька +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2550 кілограм
Сухофрукти (суміш фруктів сушених: яблука, груші, сливи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
1600 кілограм
Фрукти оброблені (повидло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15332200-6 — Джеми та мармелади; фруктові желе; фруктові чи горіхові пюре та пасти
10 кілограм
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок
1600 кілограм
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15331427-6 — Концентроване томатне пюре
400 кілограм
Горошок зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15331462-3 — Консервований горох
1000 кілограм
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15331460-9 — Овочеві консерви
1200 кілограм
Горох колотий шліфований жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15331133-8 — Колотий горох
1000 кілограм
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15331133-8 — Колотий горох
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 19:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 19:46 |
ТД овочі оброблені.docx | |
04 травня 2023 19:46 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
04 травня 2023 19:46 |
ДОДАТОК 1.docx | |
04 травня 2023 19:46 |
Додаток 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність категорії
Дата подання: 05 травня 2023 11:29
Дата відповіді: 05 травня 2023 14:08
Шановний замовнику. Просимо надати роз'яснення на майданчику та у тендерній документації, з яких причин ви вирішили різну категорію продукції включити в одну закупівлю? Складається враження, що намагаєтеся виконати дії, що призведуть до того, що закупівля не відбудеться і ви підпишите прямий договір з конкретним постачальником без використання конкурентних торгів.
Просимо вас розділити категорії продуктів на різні лоти, цим самим підвищити конкуренцію, зекономити бюджетні кошти, та дати можливість прийняти участь більшій кількості учасників.
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник висловлює свою повагу та вдячність за увагу до нашої закупівлі.
1.Щодо способу надання роз’яснення слід пояснити наступне.
Повідомляємо Вам, про неможливість надання відповіді на Ваше запитання у тендерній документації, оскільки відповідно до абзацу 2 пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 (далі - Закон) з урахуванням Особливостей.
2. Щодо неправомірності визначення предмета закупівлі маємо зауважити наступне.
Згідно пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. У пункті 3 розділу 1 цього Порядку зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, вважаємо дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі та зазначення інформації в оголошенні про відкриті торги є правомірними такими, що відповідають чинному законодавству.
1.Щодо способу надання роз’яснення слід пояснити наступне.
Повідомляємо Вам, про неможливість надання відповіді на Ваше запитання у тендерній документації, оскільки відповідно до абзацу 2 пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 (далі - Закон) з урахуванням Особливостей.
2. Щодо неправомірності визначення предмета закупівлі маємо зауважити наступне.
Згідно пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. У пункті 3 розділу 1 цього Порядку зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, вважаємо дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі та зазначення інформації в оголошенні про відкриті торги є правомірними такими, що відповідають чинному законодавству.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій