Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Очікувана вартість
18 599 049,60 UAH
UA-2023-05-04-014499-a ● ae30b34b82894df4bd6b4e9e90d2848d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2023 17:49 |
Початок аукціону: | 14 травня 2023 17:52 |
Очікувана вартість: | 18 599 049,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 990,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2023 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2023 17:49 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
09 травня 2023 17:49 |
ТД (зі змінами).docx | |
09 травня 2023 17:49 |
Додаток 4 (зі змінами).docx | |
04 травня 2023 17:27 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
04 травня 2023 17:27 |
Технічне завдання демонтаж Ліцей 25.rtf | |
04 травня 2023 17:27 |
ТД.docx | |
04 травня 2023 17:27 |
Додаток 4.docx |
09 травня 2023 17:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 травня 2023 17:49 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
||||||
09 травня 2023 17:49 |
ТД (зі змінами).docx
|
||||||
09 травня 2023 17:49 |
Додаток 4 (зі змінами).docx
|
||||||
04 травня 2023 17:27 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
||||||
04 травня 2023 17:27 |
Технічне завдання демонтаж Ліцей 25.rtf
|
||||||
04 травня 2023 17:27 |
ТД.docx
|
||||||
04 травня 2023 17:27 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 06 травня 2023 21:40
Дата відповіді: 08 травня 2023 17:51
Шановний Замовник, в додатку 1, форма 2 до додатку 1 , в порушення п. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано мінімальну кількість та види основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі, з зазначенням певних марок техніки, що є дискримінаційними умовами, однак зазначено, що така кількість техніки є рекомендованою. Щодо видів техніки це теж рекомендація? Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо таке.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та технічне завдання визначені відповідно до затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу по об’єкту: Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт) з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
У складі Тендерної документації завантажено Технічне завдання (додаток 5 до Тендерної документації) та підсумкову відомість ресурсів на виконання демонтажних робіт по об’єкту: «Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт)» (продовження до Додатку 5 до Тендерної документації).
Так, у Формі 1 до п. 1 кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації замовником встановлена мінімальна (рекомендована) кількість та види основної будівельної техніки з зазначенням певних марок техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та яку учасник включає до форми 1, відповідно до тих видів будівельної техніки з зазначенням певних марок техніки, які включені до підсумкової відомості ресурсів (розділ. ІІ. Будівельні машини і механізми) затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та умов Тендерної документації учасник процедури закупівлі як для виконання договору про закупівлю так і для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення) може залучати будівельну техніку на правах оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки або залучати потужності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців).
З огляду на вищенаведене, замовником не встановлено жодних дискримінаційних умов щодо предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та технічне завдання визначені відповідно до затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу по об’єкту: Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт) з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
У складі Тендерної документації завантажено Технічне завдання (додаток 5 до Тендерної документації) та підсумкову відомість ресурсів на виконання демонтажних робіт по об’єкту: «Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт)» (продовження до Додатку 5 до Тендерної документації).
Так, у Формі 1 до п. 1 кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації замовником встановлена мінімальна (рекомендована) кількість та види основної будівельної техніки з зазначенням певних марок техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та яку учасник включає до форми 1, відповідно до тих видів будівельної техніки з зазначенням певних марок техніки, які включені до підсумкової відомості ресурсів (розділ. ІІ. Будівельні машини і механізми) затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та умов Тендерної документації учасник процедури закупівлі як для виконання договору про закупівлю так і для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення) може залучати будівельну техніку на правах оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки або залучати потужності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців).
З огляду на вищенаведене, замовником не встановлено жодних дискримінаційних умов щодо предмета закупівлі.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 10 травня 2023 11:52
Дата відповіді: 11 травня 2023 11:45
Шановний Замовник, у Додатку 5, Технічне завдання е п.26. Розбирання надземної частини цегляних будівель з числом поверхів три і більше зі збереженням придатних матеріалів, та п.28. Розбирання надземної частини одно- і двоповерхових цегляних будівель зі збереженням придатних матеріалів. Що саме замовнику необхідно розібрати зі збереженням і чи це е потім зворотним матеріалом замовнику в придатному для експлуатації стані?
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо таке.
До придатних для повторного використання належать: плити перекриття та покриття залізобетонні, перемички, балки, рігеля залізобетонні. Вищевказані придатні для повторного використання конструкції необхідно буде перевезти та по акту передати комунальному підприємству «Зеленбуд» Житомирської міської ради (м. Житомир, провулок Кавалерійський, 13).
Цегляні стіни та перегородки після демонтажу відвозяться на запропоновану переможцем земельну ділянку (тимчасовий майданчик) для складування та дроблення на щебнесуміш.
В інвесторській кошторисній документації зворотні матеріали для повторного використання не відображені.
До придатних для повторного використання належать: плити перекриття та покриття залізобетонні, перемички, балки, рігеля залізобетонні. Вищевказані придатні для повторного використання конструкції необхідно буде перевезти та по акту передати комунальному підприємству «Зеленбуд» Житомирської міської ради (м. Житомир, провулок Кавалерійський, 13).
Цегляні стіни та перегородки після демонтажу відвозяться на запропоновану переможцем земельну ділянку (тимчасовий майданчик) для складування та дроблення на щебнесуміш.
В інвесторській кошторисній документації зворотні матеріали для повторного використання не відображені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-04-014499-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 08 травня 2023 17:09
Дискримінаційні умови
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають діючому законодавству, є дискримінаційним та обмежують конкуренцію, а саме:
1. В тендерній документації, зокрема в додатку № 1 (форма 2) , в порушення п. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано мінімальну кількість та види основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі, з зазначенням певних марок техніки. Щодо кількості техніки зазначено, що така кількість є рекомендованою, однак вимога щодо видів техніки, де зазначено і конкретні марки техніки, є дискримінаційною умовою.
Згідно з п.4, п. 6 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон), закупівля здійснюється за такими принципами:
- недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з п. 4 ст. 22 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того п. 2 ст. 16 Закону передбачено обсяг кваліфікаційних критеріїв, що можуть встановлюватись Замовником, до них відносяться:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Прошу прийняти до уваги, що вищеназвані умови Тендерної документації суперечать п.4, п. 6 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 4 ст. 22 Закону та п. 2 ст.16 Закону, оскільки встановлення вимоги щодо конкретних марок техніки, не є мотивованим, оскільки наявність технік інших марок, відмінних від зазначених в тендерній документації, жодним чином не вплине на ціну пропозиції та на виконання робіт в цілому. Замовник не оплачуватиме це додатково, буде фінансова пропозиція від учасника (переможця), якої він буде дотримуватись згідно укладеного договору і те, якої марки техніка не має значення, головне, щоб техніка була справною і роботи було виконано в належний строк. Замовник, встановивши дані вимоги, цілеспрямовано обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Очевидно Замовник лобіює інтереси конкретного учасника, який відповідає таким критеріям.
Таким чином, включенням вищезазначених несприятливих та дискримінаційних умов до Документації, Замовник ціленаправлено обмежив учасників, які не відповідають таким штучно створеним умовам, в можливості прийняти участь та можливості стати переможцем у вищевказаних відкритих торгах, чим порушив не лише ЗУ «Про публічні закупівлі» а ще і ЗУ «Про захист економічної конкуренції», зокрема ст. 15 (п.2) , тобто, Замовник надав перевагу суб’єктам господарювання (учасникам відкритих торгів), які відповідають вищеперерахованим вимогам Документації, ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, які не відповідають таким вимогам Документації, що призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Окрім того такі дії можуть призвести до завищеної ціни та надмірних витрат бюджетних коштів, внаслідок спотворення конкуренції.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5,16,22,24 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.19 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами діючого законодавства України.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись :
- До АМКУ зі скаргою або до суду з позовом про усунення в тендерній документації дискримінаційних умов;
- До АМКУ з заявою про порушення конкуренційного законодавства;
- До органів поліції з заявою про вчинення кримінального правопорушення, що має ознаки злочину передбаченого ст. 364 КК України.
Розгорнути
Згорнути
1. В тендерній документації, зокрема в додатку № 1 (форма 2) , в порушення п. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано мінімальну кількість та види основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі, з зазначенням певних марок техніки. Щодо кількості техніки зазначено, що така кількість є рекомендованою, однак вимога щодо видів техніки, де зазначено і конкретні марки техніки, є дискримінаційною умовою.
Згідно з п.4, п. 6 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон), закупівля здійснюється за такими принципами:
- недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з п. 4 ст. 22 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того п. 2 ст. 16 Закону передбачено обсяг кваліфікаційних критеріїв, що можуть встановлюватись Замовником, до них відносяться:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Прошу прийняти до уваги, що вищеназвані умови Тендерної документації суперечать п.4, п. 6 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 4 ст. 22 Закону та п. 2 ст.16 Закону, оскільки встановлення вимоги щодо конкретних марок техніки, не є мотивованим, оскільки наявність технік інших марок, відмінних від зазначених в тендерній документації, жодним чином не вплине на ціну пропозиції та на виконання робіт в цілому. Замовник не оплачуватиме це додатково, буде фінансова пропозиція від учасника (переможця), якої він буде дотримуватись згідно укладеного договору і те, якої марки техніка не має значення, головне, щоб техніка була справною і роботи було виконано в належний строк. Замовник, встановивши дані вимоги, цілеспрямовано обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Очевидно Замовник лобіює інтереси конкретного учасника, який відповідає таким критеріям.
Таким чином, включенням вищезазначених несприятливих та дискримінаційних умов до Документації, Замовник ціленаправлено обмежив учасників, які не відповідають таким штучно створеним умовам, в можливості прийняти участь та можливості стати переможцем у вищевказаних відкритих торгах, чим порушив не лише ЗУ «Про публічні закупівлі» а ще і ЗУ «Про захист економічної конкуренції», зокрема ст. 15 (п.2) , тобто, Замовник надав перевагу суб’єктам господарювання (учасникам відкритих торгів), які відповідають вищеперерахованим вимогам Документації, ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, які не відповідають таким вимогам Документації, що призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Окрім того такі дії можуть призвести до завищеної ціни та надмірних витрат бюджетних коштів, внаслідок спотворення конкуренції.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5,16,22,24 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.19 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами діючого законодавства України.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись :
- До АМКУ зі скаргою або до суду з позовом про усунення в тендерній документації дискримінаційних умов;
- До АМКУ з заявою про порушення конкуренційного законодавства;
- До органів поліції з заявою про вчинення кримінального правопорушення, що має ознаки злочину передбаченого ст. 364 КК України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2023 17:41
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо таке.
Пунктом 1 Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, затвердженого постановою КМУ від 19.04.2022 № 474 (далі – Порядок) визначено механізм виконання робіт з демонтажу будівель і споруд або їх частин, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, на підставі відповідних рішень, прийнятих за результатами обстеження відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 33, ст. 1045).
Крім того, Порядком встановлено, що демонтажні роботи виконуються відповідно до документації з демонтажу.
Розробником документації з демонтажу є суб’єкти господарювання, які згідно із законодавством мають право на розроблення проектної документації в частині технології будівельного виробництва.
Відповідно до Порядку замовником було укладено договір на виконання проектно-технічної документації з демонтажу з розробником, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат в частині технології будівельного виробництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та технічне завдання визначені відповідно до затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу по об’єкту: Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт) з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до абз.3 п.5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в складі Тендерної документації замовником завантажено Технічне завдання (додаток 5 до Тендерної документації) та підсумкову відомість ресурсів на виконання демонтажних робіт по об’єкту: «Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт)» (продовження до Додатку 5 до Тендерної документації).
Крім того, п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, пп. 5.1, 5.2 розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації та у додатку 1 до Тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
У Формі 1 до п. 1 кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації замовником встановлена мінімальна кількість та види основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт з демонтажу, що є предметом закупівлі, та яку учасник включає до форми 1, відповідно до тих видів будівельної техніки, які включені до підсумкової відомості ресурсів (розділ. ІІ. Будівельні машини і механізми) затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу.
Тобто, замовником у тендерній документації вказана тільки та будівельна техніка, яка наведена у підсумковій відомості ресурсів, та яка необхідна для виконання робіт з демонтажу.
На виконання вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце його походження чи спосіб виробництва, після кожного такого посилання слід доповнити, читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
Дана норма поширюється також марки/моделі будівельної техніки.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та умов Тендерної документації учасник процедури закупівлі як для виконання договору про закупівлю так і для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення) може залучати будівельну техніку на правах оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки або залучати потужності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців).
З огляду на вищенаведене, замовником не встановлено жодних дискримінаційних умов щодо учасників процедури закупівлі.
Замовник не може задовільнити Вашу вимогу, оскільки з тексту вимоги Ви просите замовника прийняти до уваги, що встановлення вимоги щодо конкретних марок техніки, не є мотивованим, оскільки наявність технік інших марок, відмінних від зазначених в тендерній документації, жодним чином не вплине на ціну пропозиції та на виконання робіт в цілому.
При цьому, відсутнє жодне посилання на конкретний вид будівельної техніки та конкретну марку будівельної техніки, включення якої до Форми 1 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації ви вважаєте дискримінаційною вимогою та відсутнє обґрунтування заміни одного виду техніки на інший.
Крім того, відповідно до п. 56 Особливостей Ви можете скористатись правом подати до органу оскарження скаргу, що стосується тендерної документації.
Пунктом 1 Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, затвердженого постановою КМУ від 19.04.2022 № 474 (далі – Порядок) визначено механізм виконання робіт з демонтажу будівель і споруд або їх частин, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, на підставі відповідних рішень, прийнятих за результатами обстеження відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 33, ст. 1045).
Крім того, Порядком встановлено, що демонтажні роботи виконуються відповідно до документації з демонтажу.
Розробником документації з демонтажу є суб’єкти господарювання, які згідно із законодавством мають право на розроблення проектної документації в частині технології будівельного виробництва.
Відповідно до Порядку замовником було укладено договір на виконання проектно-технічної документації з демонтажу з розробником, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат в частині технології будівельного виробництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та технічне завдання визначені відповідно до затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу по об’єкту: Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт) з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до абз.3 п.5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в складі Тендерної документації замовником завантажено Технічне завдання (додаток 5 до Тендерної документації) та підсумкову відомість ресурсів на виконання демонтажних робіт по об’єкту: «Будівля Ліцею № 25 ім. М.О. Щорса м. Житомира за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, будинок 18 (виконання демонтажних робіт)» (продовження до Додатку 5 до Тендерної документації).
Крім того, п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, пп. 5.1, 5.2 розділу III. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації та у додатку 1 до Тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
У Формі 1 до п. 1 кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації замовником встановлена мінімальна кількість та види основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт з демонтажу, що є предметом закупівлі, та яку учасник включає до форми 1, відповідно до тих видів будівельної техніки, які включені до підсумкової відомості ресурсів (розділ. ІІ. Будівельні машини і механізми) затвердженої проектно-технічної документації з демонтажу.
Тобто, замовником у тендерній документації вказана тільки та будівельна техніка, яка наведена у підсумковій відомості ресурсів, та яка необхідна для виконання робіт з демонтажу.
На виконання вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце його походження чи спосіб виробництва, після кожного такого посилання слід доповнити, читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
Дана норма поширюється також марки/моделі будівельної техніки.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та умов Тендерної документації учасник процедури закупівлі як для виконання договору про закупівлю так і для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення) може залучати будівельну техніку на правах оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки або залучати потужності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців).
З огляду на вищенаведене, замовником не встановлено жодних дискримінаційних умов щодо учасників процедури закупівлі.
Замовник не може задовільнити Вашу вимогу, оскільки з тексту вимоги Ви просите замовника прийняти до уваги, що встановлення вимоги щодо конкретних марок техніки, не є мотивованим, оскільки наявність технік інших марок, відмінних від зазначених в тендерній документації, жодним чином не вплине на ціну пропозиції та на виконання робіт в цілому.
При цьому, відсутнє жодне посилання на конкретний вид будівельної техніки та конкретну марку будівельної техніки, включення якої до Форми 1 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації ви вважаєте дискримінаційною вимогою та відсутнє обґрунтування заміни одного виду техніки на інший.
Крім того, відповідно до п. 56 Особливостей Ви можете скористатись правом подати до органу оскарження скаргу, що стосується тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-04-014499-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:35489006
Дата подання: 24 травня 2023 13:33
Дата подання: 24 травня 2023 13:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2023 15:31
рішення від 26.05.2023 №7391.pdf
Дата публікації: 26 травня 2023 15:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2023 № 8000.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 12:29
рішення від 05.06.2023 №8000.pdf
Дата публікації: 07 червня 2023 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення замовника
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2023 10:51
Номер скарги: UA-2023-05-04-014499-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:35489006
Дата подання: 23 червня 2023 14:58
Дата подання: 23 червня 2023 14:58
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2023 18:19
рішення від 26.06.2023 № 9285.pdf
Дата публікації: 26 червня 2023 18:18
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.07.2023 № 953.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 19:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2023 № 10242.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 18:34
рішення від 10.07.2023 № 10242.pdf
Дата публікації: 13 липня 2023 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради звертається до Антимонопольного комітету України з такого приводу.
На виконання рішення від 10.07.2023 № 10242-р/пк-пз комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням від 01.08.2023 (протокол від 01.08.2023) уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель управління капітального будівництва Житомирської міської ради було відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника/переможця процедури закупівлі UA-2023-05-04-014499-a Приватне підприємство «Елітбуд-1».
Про виконання рішення орган оскарження було повідомлено листом від 01.08.2023 № 396 / вих УКБ, який було завантажено до електронної системи закупівель 01.08.2023.
Наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, визначена тендерна пропозиція ТОВ «ВП «Євротехнології».
Рішенням від 08.08.2023 (протокол від 08.08.2023) уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ВП «Євротехнології» з підстав абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку процедури закупівлі).
Наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, визначена тендерна пропозиція ТОВ «АВТОСПЕЦЮГ».
Рішенням від 15.08.2023 (протокол від 15.08.2023) уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель було відхилено тендерну пропозицію, учасника процедури закупівлі ТОВ «АВТОСПЕЦЮГ» з підстав абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку процедури закупівлі).
Таким чином було відхилено всі тендерні пропозиції у процедурі закупівлі номер UA-2023-05-04-014499-a.
Станом на сьогодні (19.09.2023) період оскарження по всім учасникам процедури закупівлі закінчився.
Однак, попри те, що згідно з підпунктом 1 пункту 48 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку процедури закупівлі), відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій, в електронній системі закупівель, процедура закупівлі номер UA-2023-05-04-014499-a досі має статус «Призупинено».
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2023 17:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2023 17:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
8 956 482,00
UAH з ПДВ
|
8 956 482,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" |
11 252 886,34
UAH з ПДВ
|
11 252 886,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОСПЕЦЮГ" |
16 800 946,46
UAH з ПДВ
|
16 800 946,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" #33555092 |
Рішення скасоване |
8 956 482,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 10:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 17:45
|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" #33555092 |
Рішення скасоване |
8 956 482,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 10:02
|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" #33555092 |
Відхилено |
8 956 482,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 15:37
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" #35489006 |
Відхилено |
11 252 886,34
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 16:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 серпня 2023 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОСПЕЦЮГ" #43645826 |
Відхилено |
16 800 946,46
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2023 17:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2023 16:10
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій