Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05447349 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Контактна особа: |
Надія Вороняк +380324433570 nadiavoronyak818@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2023 08:02 |
Очікувана вартість: | 4 813 087,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 130,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вартість послуг (виконаних робіт) Замовник виплачує Виконавцю на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), підписаних Сторонами, за рахунок джерел фінансування Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника шляхом проміжних платежів. (детальніше в розділі 4 проєкту договору) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 16:27 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx | |
04 травня 2023 16:27 |
ДОДАТОК 3 п.44 Особливостей, інша інформація .docx | |
04 травня 2023 16:27 |
ДОДАТОК 2 Технічна специфікація.docx | |
04 травня 2023 16:27 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії .docx | |
04 травня 2023 16:27 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-13-000002 ● 278f7e52c7304deb88e9fda07f050d34
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023 № 26-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.09.2023 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-04-013341-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Оксана ЗАМУЛА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 10:37:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Самбірська (від буд. №72 до буд. №74/6, від буд. №84 до виїзду на вул. Самбірська, біля буд. № 108/3) в м. Дрогобич Львівської області Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-04-013341-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 16:42:04
Про надання пояснень (інформації, документів)
Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі послуг за предметом: Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Самбірська (від буд. №72 до буд. №74/6, від буд. №84 до виїзду на вул. Самбірська, біля буд. № 108/3) в м. Дрогобич Львівської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складеного за підписом проектної організації і сертифікованого кошторисника, затвердженого Замовником та потреб департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради, норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації.
Технічним завданням передбачається розбирання існуючого асфальтобетонного покриття, виправлення профілю основи, улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші товщиною 15 см, улаштування покриттів із асфальтобетонних сумішей товщиною 6 см загальною площею 4182 м2, а також установлення бортових каменів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення - закупівля оголошена на очікувану вартість відповідно до розробленої кошторисної документації і проведенні її експертної оцінки і відповідає розрахунку видатків до кошторису Дрогобицької міської територіальної громади на 2023 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 1217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету», КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» відповідно до рішення сесії Дрогобицької міської ради від 24.11.2022 № 1319 «Про бюджет Дрогобицької міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт з поточного ремонту визначена з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах станом на 31 березня 2023 р, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої кошторисної документації, обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, а саме розраховані витрати, які несе Підрядник під час виконання робіт з поточного ремонту із відмінусуванням витрат, які несе Замовник самостійно та становить 4 813,08720 тис. грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 08:24:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Самбірська (від буд. №72 до буд. №74/6, від буд. №84 до виїзду на вул. Самбірська, біля буд. № 108/3) в м. Дрогобич Львівської області Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-04-013341-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Чи своєчасно та в повному обсягу проведено розрахунки з переможцем торгів ТОВ «Комунальник 1» відповідно до умов пункту 4.1. розділу 4 та пункту 5.1 розділу 5 Договору про закупівлю послуг від 23.05.2023 № 93.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 16:23:34
Про надання пояснень (інформації та підтвердних документів)
Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі послуг за предметом: Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Самбірська (від буд. №72 до буд. №74/6, від буд. №84 до виїзду на вул. Самбірська, біля буд. № 108/3) в м. Дрогобич Львівської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються)
1. Чи своєчасно та в повному обсягу проведено розрахунки з переможцем торгів ТОВ «Комунальник 1» відповідно до умов пункту 4.1. розділу 4 та пункту 5.1 розділу 5 Договору про закупівлю послуг від 23.05.2023 № 93?
23 травня 2023 року згідно з повідомленням про намір укласти договір (рішення уповноваженої особи від 16.05.2023 року №130) за результатами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, між Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (надалі по тексту - Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Комунальник 1"" (надалі по тексту - Підрядник) було укладено договір про закупівлю послуг № 93 на проведення робіт з поточного ремонту: Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Самбірська (від буд. №72 до буд. №74/6, від буд. №84 до виїзду на вул. Самбірська, біля буд. № 108/3) в м. Дрогобич Львівської області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (надалі по тексту - Договір) на суму 4 000 000 грн. 00 коп. (чотири мільйони гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 800 000 грн. 00 коп. (вісімсот тисяч гривень 00 копійок). 18 вересня 2023 року, у зв'язку із зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно з п.1.3, п.3.1, п.3.4, п.3.5, п.10.2 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, за двохстороннім погодженням, враховуючи протокол виїзної наради щодо розгляду проблемних питань, що виникли в ході виконання робіт на об'єкті, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додатковою угодою № 01 за взаємним погодженням зменшено обсяг предмету договору на 46 005 грн. 17 коп. (сорок шість тисяч п'ять гривень 17 копійок) та відповідно сума цього Договору є договірною, визначається на основі кошторису і становить: 3 953 994 грн. 83 коп.(три мільйони дев'ятсот п'ятдесят три тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири гривні 83 копійки), в тому числі ПДВ 20% 658 999 грн. 14 коп. (шістсот п'ятдесят вісім тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 14 копійок) та підтверджується Договірною ціною (Додаток 1), що є невід’ємною частиною даного Договору. Договірна ціна складена відповідно до вимог КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва", наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. № 281 і є твердою.
Пунктом 4.1 розділу 4 Договору передбачено, що розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість.
Пунктом 4.2 розділу 4 Договору та умовами оплати передбачених ОГОЛОШЕННЯМ про проведення відкритих торгів UA-2023-05-04-013341-a визначений термін оплати вартості послуг (виконаних робіт) - протягом 10 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника шляхом проміжних платежів.
Замовником на виконання даної вимоги своєчасно, з дотриманням умов договору та в повному обсязі здійснено розрахунки з Підрядником на підставі поданих останнім належним чином оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) за червень 2023 року № 1/93від 28 червня 2023 року на суму 1477178,12 грн., за липень 2023 року № 2/93 від 27 липня 2023 року на суму 1854127,82 грн., за липень 2023 року № 3/93 від 27 липня 2023 року на суму 622688,89 грн. та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), що підтверджується платіжними інструкціями від 29 червня 2023 року № 344, від 01 серпня 2023 року №№ 388, 389.
Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 датою закінчення виконання послуг вважається дата їх прийняття Замовником. А відтак, як видно з прийнятих Замовником робіт відповідно до поданих Підрядником підтвердних документів, дата закінчення робіт з поточного ремонту - 31 липня 2023 року, що свідчить про виконання умов пункту 5.1 розділу 5 Договору, де послуги згідно даного Договору повинні бути надані в термін до 31.07.2023.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комунальник 1" |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" |
4 472 248,80
UAH з ПДВ
|
4 472 248,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комунальник 1" #25240544 |
Переможець |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2023 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 16:17
|
93 д.у.01.PDF | зміни до договору |
21 вересня 2023 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 14:31
|
93.PDF | укладений |
24 травня 2023 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із фактичним виконанням послуг з поточного ремонту на об'єкті Замовника Сторони домовилися зменшити обсяг предмету договору на 46 005 грн. 17 коп. (сорок шість тисяч п'ять гривень 17 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |