Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 41680696 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Леся Снігур +380688385659 munitcipalvarta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 11 443 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 216,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець не несе відповідальність перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошового зобов’язання у разі затримки фінансування з міського бюджету та зобов’язується оплатити поставлений Товар після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 14:43 |
додатки до ТД.docx | |
04 травня 2023 14:43 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000007 ● a9eeabac4b7741688344eeeaeb3d17d7
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 10:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-05-04-009780-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 11:04:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару комплектів
форменого одягу літнього (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2023-05-04-009780-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо
обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на
якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів
України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання
державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-28 10:00:03
відповідь на звернення
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі: код ДК 021:2015 (CPV): 18110000-3 Формений одяг (комплект форменого одягу літнього) повідомляємо, що Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства; визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі проведеного моніторингу. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://municipal-guard.com.ua/zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 15:22:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару комплектів форменого одягу літнього (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-04-009780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Замовником встановлені вимоги до матеріалів, а саме брюки літні, сорочка літня з довгим рукавом, кепка літня типу блайзер (бейсболка) - стійкість до стирання по площині – не менше 65000 циклів (ДСТУ ISO 12947-2:2005). При цьому ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» в тендерній пропозиції надав протокол випробувань продукції вiд 19.04.2023 № 088-Л/23 та протокол випробувань продукції вiд 19.04.202З№ 089-Л/23, в яких зазначено стiйкiсть до стирання (тканини), цикл 50000 (ДСТУ ISO 12947-2:2005), стiйкiсть до стирання (тканини), цикл 25000 (ДСТУ ISO 12947-2:2005). Просимо надати документи та пояснення, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ».
2. Також просимо надати протоколи випробувань або інші документи учасника ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ», які підтверджують технічні вимоги відповідно до додатку 2 тендерної документації, а саме на куртку демісезонну, кофту флісову, сорочку з короткими рукавами типу «Поло», футболку трикотажну, ремінь поясний.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 22:44:06
Відповідь на звернення
1. В додатку 2 тендерної документації на брюки літні, сорочку літню з довгим рукавом та кепка літню типу блайзер (бейсболка) в тому числі зазначено вимогу щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 12947-2:2005. ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» було надано в складі тендерної пропозиції протоколи випробувань продукції №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року. У таблиці «результати випробувань» позначення НД на методи випробувань для щодо найменування показників, одиниці вимірювань «стійкість до стирання (тканини), цикл» вказано саме ДСТУ ISO 12947-2:2005. Крім того, 26.05.2023 року від ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» було надано оригінал листа від 26.05.2023 року № 98 та додатки до листа, а саме: результати протоколів випробувань продукції від 26.05.2023 року №088/1-Л/23 та №089/1-Л/23, як додатки до діючих протоколів №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року. Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником було прийнято рішення, що тендерна пропозиція ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» відповідає вимогам тендерної документації, а відповідно було обрано переможцем процедури закупівлі.
2. Для куртки демісезонної, кофти флісової, сорочки з короткими рукавами типу «Поло», футболки трикотажної, ременя поясного не встановлено вимоги щодо надання протоколів випробувань або інших документів. Відповідно до вимог тендерної документації – тендерна пропозиція має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні вимоги (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). А додаток 2 до тендерної документації містить вимогу щодо надання документального підтвердження вказаних показників (характеристик) тканини лише на брюки літні, сорочку літню з довгим рукавом та кепка літню типу блайзер (бейсболка). Додатково повідомляємо, ТОВ «БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ» крім результатів протоколів випробувань продукції від 26.05.2023 року №088/1-Л/23 та №089/1-Л/23, як додатків до діючих протоколів №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року, було також надано оригінали результатів протоколів випробувань продукції №088-Л/23 від 19.04.2023 року та №089-Л/23 від 19.04.2023 року, декларації від виробника про відповідність (після укладання договору) та копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ООО"Промдетальсервис" |
8 580 000,00
UAH з ПДВ
|
8 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ" |
11 421 600,00
UAH з ПДВ
|
11 421 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ООО"Промдетальсервис" #31114743 |
Відхилено |
8 580 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 12:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2023 16:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРЕВІЙ ТЕКСТИЛЬ" #42019946 |
Переможець |
11 421 600,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 19:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 15:41
|
Договір 48 Буревій Текстиль 11 421 600грн.pdf | укладений |
02 червня 2023 15:37
|