Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 13:40 |
Очікувана вартість: | 50 256 099,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 200 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 13:36 |
перелік 4-2023.pdf | |
04 травня 2023 13:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
04 травня 2023 13:36 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000098 ● 06c79d5566dd420b92293624ee9bcacb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2023 Одеса № 169
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2023№ 169
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2023-05-04-007871-a 04.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-06 09:51:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» умовам пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу учасника щодо участі такого учасника у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу учасника, яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 13:58:51
Пояснення на запит
Моніторинг до закупівлі послуг
«Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Приморському районі м. Одеси, згідно до переліку
№ 4/2023» ДК 021:2015 – 50230000 – 6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги».
UA-2023-05-04-007871-a
На Ваш запит від 06.07.2023 09:51 пояснюємо наступне.
1. Визначення потреби в послугах з поточного ремонту вулично – дорожньої мережи м. Одеси (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного надання цих послуг у минулих періодах та з урахуванням поточних завдань замовника.
До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучаються відповідні фахівці, а саме працівники виробничо – технічного відділу та відділу технічного нагляду замовника, працівники комунального підприємства «Міські дороги» (балансоутримувач), які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням підрядниками послуг.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі наказу № 708) під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року
№ 301.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту повинна визначатися аналогічно до визначення очікуваної вартості робіт відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293.
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний.
Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281.
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів відповідно до дефектних актів.
Кошторисна частина проєктної документації по об’єкту «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Приморському районі м. Одеси, згідно до переліку
№ 4/2023» складає 52 001 099, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» та затвердженого директором ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» Інної Цуканової від 01 травня 2023 року за № ОД/014 – 05 – 23/КШ.
Також, стосовно посилання на сторінку власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» пояснюємо, що пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб – сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/
Аналогічне питання було неодноразово розглянуто центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональними територіальними органами при проведені моніторингу закупівель, зокрема Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021 – 09 – 13 – 002599 – a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
2. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених п. 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Детальні вимоги щодо документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції зазначені у п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ».
Так, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше.
Ваш запит містить вимоги стосовно надання у складі тендерної пропозиції учасника рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу учасника щодо участі такого учасника у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу учасника, яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю, які вилучені із контексту вимог зазначених у пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та стосуються вимог до Учасника (Об’єднання учасників) та стосовно Учасника-нерезидента, а саме:
По – перше, це вимоги до Учасника (Об’єднання учасників) (у дужках наведено уточнення саме для яких учасників наведена дана вимога, сполучення «або» відсутнє):
у разі якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції додатково надається:
- документ про створення такого об'єднання (статуту, положення, тощо)
- рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника (Об’єднання учасників) щодо участі такого Учасника (Об’єднання учасників) у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу Учасника (Об’єднання учасників), яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю;
Та по – друге, це вимоги до Учасника – нерезидента:
у разі якщо тендерна пропозиція подається учасником – нерезидентом, у складі пропозиції надається:
- рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника – нерезидента щодо участі такого Учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу учасника – нерезидента, яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю (надається у випадку безпосередньої участі учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі).
Відповідно до українського правопису (правопис для української мови, система загальноприйнятих правил, які визначають способи передавання мовлення на письмі), дужки використовуються в письмовому мовленні, як пунктуаційний знак для пояснень та уточнень.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Приморському районі м. Одеси, згідно до переліку № 4/2023» від 01 травня 2023 року за № ОД/014 – 05 – 23/КШ.
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-19 14:03:41
Роз'яснення щодо висновку
Висновок
Дата публікації висновку:
14 лип 14:38
Період публікації висновку про результати:
14 лип 14:38 – 29 лип 00:00
Наявність порушень:
Так
Тип порушень:
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Звернення до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань (протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку) - до 19.07.2023 включно
Аргументовані заперечення до висновку (протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку) - до 21.07.2023 включно
Оскарження в суді (протягом 10 робочих днів, починаючи з 14.07.2023) – до 27.07.2023
Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.05.2023 № 13, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2023, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.05.2023, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), повідомлення від 17.05.2023 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.05.2023 № 18, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.05.2023, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 24.05.2023 № 3, пояснення та документи Замовника, отримані 10.07.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що у разі якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції додатково надається, зокрема, рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника (Об’єднання учасників) щодо участі такого Учасника (Об’єднання учасників) у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу Учасника (Об’єднання учасників), яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю.
Проте учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції не надано рішення (наказ, дозвіл, тощо) його вищого (загального) органу щодо його участі у даній процедурі закупівлі відповідного змісту згідно з вимогами ТД Замовника, що не відповідає вимогам пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.07.2023 із зазначеного питання Замовник 10.07.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що це вимоги до Учасника (Об’єднання учасників) (у дужках наведено уточнення саме для яких учасників наведена дана вимога, сполучення «або» відсутнє): у разі якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції додатково надається: - документ про створення такого об'єднання (статуту, положення, тощо); - рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника (Об’єднання учасників) щодо участі такого Учасника (Об’єднання учасників) у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу Учасника (Об’єднання учасників), яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю. Відповідно до українського правопису (правопис для української мови, система загальноприйнятих правил, які визначають способи передавання мовлення на письмі), дужки використовуються в письмовому мовленні, як пунктуаційний знак для пояснень та уточнень. При цьому, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі та, відповідно, зазначення Замовником у ТД вимоги для Учасника (Об’єднання учасників) щодо надання рішення (наказу, дозволу, тощо) вищого (загального) органу такого Учасника (Об’єднання учасників) щодо його участі у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу Учасника (Об’єднання учасників), яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю, стосується об’єднання учасників у тому числі, а не виключно як зазначено Замовником у поясненні. Отже, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь», у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Заперечення Замовника на Висновок
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено наступне (дослівно):
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених п. 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів);
в) банківські реквізити; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 44 Особливостей;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги послуг, без зазначення вартості окремих складових послуг (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) яка наведена у Додатку № 3;
- тендерна форма «Пропозиція» за формою, яка наведена у Додатку № 4;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) за формою, яка наведена у Додатку № 5;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Учасник процедури закупівлі має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь – якому випадку повинна містити удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому.
2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У разі якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції додатково надається:
- документ про створення такого об'єднання (статуту, положення, тощо)
- рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника (Об’єднання учасників) щодо участі такого Учасника (Об’єднання учасників) у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу Учасника (Об’єднання учасників), яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю
Учасники-нерезиденти, подають у складі тендерної пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані (аналоги документів) та пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією, та назви аналогу документа, який подається у складі пропозиції.
У разі відсутності в Учасника-нерезидента, документа, який вимагається у тендерній документації, у зв’язку із тим, що отримання його не передбачений законодавством країн, де він зареєстрований, у такому випадку Учасник – нерезидент обов’язково надає пояснювальну записку із зазначенням причин відсутності у нього документу, який вимагається тендерною документацією, посилання на положення законодавство країн (правовий акт, судовий прецедент, тощо), де він зареєстрований, у якому відсутня вимога отримувати такий документ.
У разі якщо тендерна пропозиція подається учасником – нерезидентом, у складі пропозиції надається:
- рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника – нерезидента щодо участі такого Учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу учасника – нерезидента, яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю (надається у випадку безпосередньої участі учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі);
- інформаційна довідка, у довільній формі, яка видана керівництвом (виконавчим органом) учасника – нерезидента, про спосіб участі учасника – нерезидента у процедурі закупівлі, у якій має бути зазначено, що учасник – нерезидент подає документи до участі безпосередньо чи через своє представництво (філії, відділення, тощо)
Якщо учасник – нерезидент подає документи для участі у даній процедурі закупівлі через своє представництво (філії, відділення, тощо) у складі пропозиції додатково надається, належним чином оформлені згідно вимог тендерної документації:
- установчі документи (статут, положення, тощо) на підставі яких діє представництво (філія, відділення, тощо)
- рішення (наказ, тощо) вищого (загального) або виконавчого органу учасника – нерезидента щодо створення представництва (філії, відділення, тощо) на території України - довідка, у довільній формі, у якій зазначено повноваження представництва (філії, відділення, тощо), згідно установчого документа (статуту, положення, тощо), щодо участі у процедурах закупівель, підписання необхідних правочинів для такої участі, тощо;
- рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) або виконавчого органу учасника – нерезидента щодо надання дозволу (згоди) представництву (філії, відділення, тощо) взяти участь від імені учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу представництва (філії, відділення, тощо), яка буде представляти інтереси учасника - нерезидента, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю (надається у випадку якщо участі учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі буде здійснюватися через представництво).
Усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, містити реєстраційний номер, та містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (у разі наявності містити печатку учасника) *.
Усі документи пропозиції подаються у вигляді сканованих копій з оригіналів документів.
Сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
Не приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Фактом подання пропозиції учасник - фізична особа чи фізична особа-підприємець, яка є суб’єктом персональних даних, надає свою безумовну згоду суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю у закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних».
В усіх інших випадках, фактом подання пропозиції учасник – юридична особа, що є розпорядником персональних даних, підтверджує наявність у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник закупівлі, що подав пропозицію.
Учасники при поданні пропозиції повинні враховувати норми:
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов'язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції/ невідповідність учасника чи товару, зазначеним нормативно-правовим актам, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена відповідно пункту 41 Особливостей. Формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Перелік формальних помилок:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
Формальні (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції Учасника дозволяє встановити інформацію, яка відповідає дійсності.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок:
- незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або незавірення учасником копії документа згідно з вимогами тендерної документації;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку помилку він допустив механічно;
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
- накладення КЕП/УЕП не у відповідності до вимог тендерної документації, але в порядку, що дозволяє електронна площадка з якої подавався пропозиція учасника (відсутність КЕП/ УЕП не вважається формальною помилкою);
- зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (Portable Document Format) в результаті накладання КЕП/ УЕП.
Замовник не зобов’язаний допускати до оцінки тендерні пропозиції, що містять інші помилки ніж перелічені вище.
* ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.».
Звертаємо увагу на розділення вимог щодо надання документів на підтвердження відповідності, в залежності від категорії учасника:
1) Учасник-резидент;
2) Учасник-резидент (Об’єднання учасників)
3) Учасник–нерезидент.
Твердження про ненадання учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції рішення (наказ, дозвіл, тощо) його вищого (загального) органу щодо його участі у даній процедурі закупівлі відповідного змісту згідно з вимогами ТД Замовника, що не відповідає вимогам пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не відповідає дійсності і, зокрема, вимогам ТД, адже вищезазначений пункт вимоги стосується Учасник-резидент (Об’єднання учасників) у відповідності до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи).
Крім того, для учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» такий документ не потрібен, оскільки у відповідності до Статуту такі рішення не входять до компетенції Вищого органу управління – Загальних Зборів.
До того ж, вищезазначена, на наш погляд, вичерпна інформація надавалась листом від 10.07.2023 № UA-2023-05-04-007871-a у відповідь на запит від 06.07.2023:
«2. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених п. 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Детальні вимоги щодо документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції зазначені у п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ».
Так, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше.
Ваш запит містить вимоги стосовно надання у складі тендерної пропозиції учасника рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу учасника щодо участі такого учасника у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу учасника, яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю, які вилучені із контексту вимог зазначених у пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та стосуються вимог до Учасника (Об’єднання учасників) та стосовно Учасника-нерезидента, а саме:
По – перше, це вимоги до Учасника (Об’єднання учасників) (у дужках наведено уточнення саме для яких учасників наведена дана вимога, сполучення «або» відсутнє):
у разі якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції додатково надається:
- документ про створення такого об'єднання (статуту, положення, тощо)
- рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника (Об’єднання учасників) щодо участі такого Учасника (Об’єднання учасників) у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу Учасника (Об’єднання учасників), яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю;
Та по – друге, це вимоги до Учасника – нерезидента:
у разі якщо тендерна пропозиція подається учасником – нерезидентом, у складі пропозиції надається:
- рішення (наказ, дозвіл, тощо) вищого (загального) органу Учасника – нерезидента щодо участі такого Учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі, із зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та уповноважену особу учасника – нерезидента, яка буде представляти інтереси такого учасника процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю (надається у випадку безпосередньої участі учасника – нерезидента у даній процедурі закупівлі).
Відповідно до українського правопису (правопис для української мови, система загальноприйнятих правил, які визначають способи передавання мовлення на письмі), дужки використовуються в письмовому мовленні, як пунктуаційний знак для пояснень та уточнень.».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | № 420/19239/23 від 27.07.2023 року |
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Документи:
27 липня 2023 14:18
|
Електронний підпис |
27 липня 2023 14:17
|
позовна заява до Одеського окружного адміністративного суду |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
49 502 256,00
UAH з ПДВ
|
49 502 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
49 502 256,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 12:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 13:08
|
Доп уг 2 (3-23).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 14:07
|
Доп уг 1 (3-23).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 11:30
|
договір | укладений |
24 травня 2023 11:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Приморському районі м. Одеси, згідно до переліку № 4/2023 | 1 | послуга |
49 502 256,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів відновних робіт (поточний ремонт) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів відновних робіт (поточний ремонт) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Приморському районі м. Одеси, згідно до переліку № 4/2023 | 1 |
32 803 782,75
UAH з ПДВ
|