Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комишанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04389868 |
Місцезнаходження: | 42721, Україна , Сумська обл., Комиші, Київська б.1 |
Контактна особа: |
Сухонос Ольга Олексіївна +380544679217 04389868@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 13:02 |
Очікувана вартість: | 3 538 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 692,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата на протязі 30 календарних днів з моменту підписання сторонами акту за формою КБ-2в | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 13:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 12:58 |
Додаток 6.doc | |
04 травня 2023 12:58 |
Додаток 5.docx | |
04 травня 2023 12:58 |
Додаток 4.doc | |
04 травня 2023 12:58 |
Додаток 3.doc | |
04 травня 2023 12:58 |
Додаток 2.doc | |
04 травня 2023 12:58 |
Додаток 1.doc | |
04 травня 2023 12:58 |
ТД.doc | |
04 травня 2023 12:58 |
Оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000057 ● 9c07568f5b1f434c80b2e08fd3782fc8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2023-05-04-007101-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 14:19:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту дороги по вулиці Пріщенка в с. Мала Павлівка Охтирського району Сумської області) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-04-007101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 16:13:32
Відповідь на запит про надання пояснень
На ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту дороги по вулиці Пріщенка в с. Мала Павлівка Охтирського району Сумської області), опублікований в електронній системі 14.08.2023 року,Комишанська сільська рада повідомляє, що на предмет закупівлі "Послуги з поточного ремонту дороги по вулиці Пріщенка в с. Мала Павлівка Охтирського району Сумської області" було виготовлено проектно-кошторисну документацію, яка і стала підставою для визначення вартості предмету закупівлі. Скан копії проектної документації додаються, Посилання на сайт Комишанської сільської ради додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту дороги по вулиці Пріщенка в с. Мала Павлівка Охтирського району Сумської області) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» В електронній системі було оприлюднено висновок про наявність або відсутність порушення. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення Замовником вимог п.19 частини другої ст. 22 Закону, пунктів 28 та 35 Особливостей, а саме: в тендерній документації Замовника зазначена вимога щодо електронного аукціону. З огляду на встановлені порушення керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником вжиті заходи щодо усунення виявлених висновком порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому. Зобов»язати уповноважену особу посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та не допускати виявлені порушення в подальшому.
2023-09-05 16:00:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" |
2 998 307,41
UAH з ПДВ
|
2 998 307,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" #40294145 |
Переможець |
2 998 307,41
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 10:35
|
Акт | укладений |
24 серпня 2023 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 15:44
|
Дод.угода.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 13:31
|
Договір | зміни до договору |
23 травня 2023 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Привиконанні робіт були задіяні котки самохідні з меншою вартістю мотогодини |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |