Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
Код ЄДРПОУ: | 39007616 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО , будинок 37Б |
Контактна особа: |
Пономаренко Світлана Валеріївна 380442358042 zakupivli_103@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 114 038 038,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 570 190,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору становить 1 (один) відсотки від вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 11:56 |
Додаток 2 до тендерної документації - кап. ремонт вул. Богатирська, 4а.pdf | |
04 травня 2023 11:56 |
Тендерна документація - кап. ремонт вул.Богатирська, 4а.pdf | |
04 травня 2023 11:56 |
Додаток 4.docx | |
04 травня 2023 11:56 |
Тендерна документація - кап. ремонт вул.Богатирська, 4а.docx | |
04 травня 2023 11:56 |
Додаток 3 до тендерної документації - кап. ремонт вул. Богатирська, 4а.pdf | |
04 травня 2023 11:56 |
Додаток 4 до тендерної документації - кап. ремонт вул. Богатирська, 4а.pdf | |
04 травня 2023 11:56 |
Додаток 1 до тендерної документації - кап. ремонт вул. Богатирська, 4а.pdf | |
04 травня 2023 11:56 |
Додаток 2.rtf | |
04 травня 2023 11:56 |
Додаток 3 - проект договору.docx | |
04 травня 2023 11:56 |
Оголошення про проведення закупівлі -вул.Богатирська 4а.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000050 ● 017a07440daa4bce8e236b8767e1a933
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-05-04-005696-a 04.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 17:10:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №10) на вул. Богатирській, 4а у м. Києві, проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-04-005696-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 12:33:42
Надання пояснення
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Закупівля «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №10) на вул. Богатирській, 4а у м. Києві згідно коду CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» за процедурою відкриті торги з особливостями здійснюється згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) (ідентифікатор №: UA-2023-05-04-005696-a).
1. Щодо інформації та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувана вартість визначені на підставі проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №10) на вул. Богатирській, 4а у м. Києві згідно коду CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», згідно із вимогами чинного законодавства, який отримав позитивний експертний висновок уповноваженого органу.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. Замовник надає відповідні документи, а саме: обгрунтування закупівлі по даному предмету закупівлі, перелік робіт та їх обсяг по даному предмету закупівлі, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку власного веб-сайту: http://ssmp.health.kiev.ua/index.php/plan-zakupivel/70-plan-zakupivel/plan-zakupivel-na-resursi-e-tender-biz/430-plan-zakupivel-na-resursi-e-tender-biz.
- Обгрунтування -вул. Богатирська, 4а для моніторингу.pdf
- ПОЯСНЕННЯ - моніторинг (вул.Богатирська 4а).pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf
- Дефектні акти (1-6) - кап. ремонт вул. Богатирська, 4а.pdf
- Протокол про надання пояснення.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Дефектні акти (7- 31) - кап. ремонт вул. Богатирська, 4а.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 15:26:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №10) на вул. Богатирській, 4а у м. Києві згідно коду CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-04-005696-a) встановлено, що 23.05.2023 замовником прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Абсолют-Клімат».
Водночас на час проведення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель договір не оприлюднено.
Зважаючи на зазначене, просимо надати пояснення та документи щодо укладання договору за результатами проведеної закупівлі або інформацію щодо прийняття рішення про продовження строку для укладання договору відповідно до частини четвертої пункту 46 Особливостей №1178 (в редакції від 20.04.2023) та документальне підтвердження обґрунтованої необхідності такого продовження.
Пояснення та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 15:08:41
Надання пояснення
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Закупівля «Капітальний ремонт будівлі відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №10) на вул. Богатирській, 4а у м. Києві згідно коду CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» за процедурою відкриті торги з особливостями здійснюється згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) (ідентифікатор №: UA-2023-05-04-005696-a).
1. Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору.
На підтвердження інформації прийняття рішення про продовження строку для укладання договору відповідно до частини шостої статті 33 Закону з урахуванням положень пункту 46 Особливостей та документальне підтвердження обґрунтованої необхідності такого продовження, Замовник надає відповідні документи, а саме: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, вхідний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат», наказ на відрядження Товариства з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
113 460 000,00
UAH з ПДВ
|
113 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
113 460 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 16:21
|