Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ржищівська служба благоустрою та ритуальних послуг" |
Код ЄДРПОУ: | 38215436 |
Місцезнаходження: | 09230, Україна , Київська обл., Ржищів, вулиця Франка будинок 3 |
Контактна особа: |
Філозоп Ольга Володимирівна 380632322800 olgafilozop2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2023 12:24 |
Очікувана вартість: | 2 917 226,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 586,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2023 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2023 17:44 |
Додаток_2_Тендерної_документації_19_05_2023.docx | |
19 травня 2023 17:43 |
Тендерна_документація_зі_змінами_19_05_2023р_.docx | |
19 травня 2023 17:43 |
Перелік змін (1) (1).docx | |
08 травня 2023 16:52 |
Додаток 2 Тендерної документації.docx | |
08 травня 2023 16:51 |
Тендерна документація зі змінами 08.05.2023р..docx | |
08 травня 2023 16:50 |
перелік змін 08.05.2023р..docx | |
05 травня 2023 15:36 |
ТД поточний ремонт доріг (1).docx | |
05 травня 2023 15:36 |
Перелік змін (1).docx | |
05 травня 2023 15:27 |
Додаток 3 (технчні вимоги) (2).docx | |
04 травня 2023 11:07 |
Додаток 1 (відомості про учасника).docx | |
04 травня 2023 11:07 |
Додаток 3 (технчні вимоги).rtf | |
04 травня 2023 11:06 |
Додаток_2_(кваліфікаційні_критерії).docx | |
04 травня 2023 11:04 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
04 травня 2023 11:03 |
ТД поточний ремонт доріг (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформуємо Вас, що до умов Документації було внесено зміни з метою усунення втсновлених Вами невідповідностей.
Інформуємо Вас, що виходячи з проведених кошторисних розрахунків очікуваної вартості надання послуг, проведення розрахунків якого передувало оголошенню відкритих торгів, передбачено зокрема використання будувельних матеріалів: емульсія бітумна, дорожна; гас для технічних цілей, марки КТ-1, КТ-2, та інше. Також, було враховано вивезення будівельного сміття, що утворюються за результатом надання послуг. Враховуючи сказане, Замовник вважає аргументованим встновлення вимог, які стосуються того, що надання послуг має виконуватися з застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник закупівлі надає: - оригінал листа – гарантії від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля; - копію чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг; - копію чинної ліцензії на поводження з небезпечними відходами, що надана виконавцю (надавачу) послуг з поводження з відходами ; - копію чинного атестату виробництва, що засвідчує стан виробництва з утилізації та знищення вилучених матеріалів (будівельних відходів) виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами.
Вимоги про усунення порушення
Така вимога є дискримінаційною, до потенційних учасників, порушує основні принципи проведення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ст. 5 недискримінація учасників, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і не дає змоги потенційним Учасникам взяти участь у закупівлі.
Відповідно до ст. 35 «Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів» Закону України «Про дорожній рух», обов'язковому технічному контролю не підлягають технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України".
Таким чином, згідно ст. 1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу відносяться: машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
З огляду на вищезазначене, дорожньо-будівельні машини не підлягають обов'язковому технічному контролю. Натомість технічний нагляд за відповідністю таких машин вимогам безпеки здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, відповідно до розділу VIII «ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД У СИСТЕМІ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ» Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України».
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу «На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК» як таку, що суперечить законодавству України, дискримінує та обмежує коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти тільки ті Учасники, які пройшли добровільну перевірку технічного стану дорожньо-будівельних машин.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 травня 2023 16:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000037 ● bd4c99f78f374b35b91cab6ad1b8900c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 №226
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 226.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-04-004003-a, 04.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 16:56:14
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-05-04-004003-a, яка проводилась Комунальним підприємством "Ржищівська служба благоустрою та ритуальних послуг" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 11:53:19
На Ваш запит від 2023-08-09 16:56:14
На Ваш запит від 2023-08-09 16:56:14 далі повідомляємо наступне .
1.Інформуємо Вас, що обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виконувалося на підставі: розробки та затвердження кошторисної документації ( Рішення Ржищівської міської ради 05.04.2023 року № 2151-34-08/публічно доступна інформація послуг з інженерного проектування доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-03-008391-a)
2.Обгрунтування розміщено за посиланням – https://rzhyshivska-gromada.gov.ua/
3. Інформуємо Вас, що переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону, а саме, надано інформацію про право підписання договору про закупівлю (копія наказу про призначення директора, копія статуту з описом, копія витягу з ЄДР ЮО ГО та ФОП, копія фінансової звітності) та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (копія ліцензії на провадження господарської діяльності та протокол зміни назви). Копії відповідних документів додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу UA-M-2023-08-08-000037 від 29.08.2023року та встановлених зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, далі повідомляємо наступне: 1) Враховуючи встновлене зобов’язаннн Західного офісу Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме, на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «Ріалбуд» щодо розірвання договору, Комунальним підприємством "Ржищівська служба благоустрою та ритуальних послуг" було направлено письмове зверення до ПП «Ріалбуд» щодо розірвання договору. Копія направленого листа та відповідь на нього ПП «Ріалбуд», додається. 2) Враховуючи встновлене зобов’язання Західного офісу Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, в.о. директора КП "Ржищівська служба благоустрою та ритуальних послуг" було проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою КП «Ржищівська СБ та РП» - Філозоп Ольгою Володимирівною , щодо необхідності більш відповідального ставлення до службових (посадових) обов’язків. Також , було прийнято рішення про направлення Філозоп Ольги Володимирівни на заплановане на 05–06.10.2023року навчання Академії РАДНИК «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників» (посилання: https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/dvodenne-pidvyshchennya-kvalifikatsiyi-dlya-upovnovazhenykh-osib) . Копія Плану Навчання для замовників онлайн та докази проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою КП «Ржищівська СБ та РП» - Філозоп Ольгою Володимирівною, додаються.
2023-09-04 16:22:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0244/2023 пр |
Дата публікації: | 13 грудня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 грудня 2023 11:58
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
2 669 175,83
UAH з ПДВ
|
2 669 175,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ріалбуд" |
2 721 132,00
UAH з ПДВ
|
2 721 132,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
2 669 175,83
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 15:20
|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Переможець |
2 721 132,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:41
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 11:27
|
Додаткова угода №2 до договору підряду №01 06 від 01.06.23р..pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 15:21
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 15:01
|
Договір підряду № 01 06.pdf | укладений |
01 червня 2023 14:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт доріг комунальної власності по вул. Лісова в с. Балико-Щучинка; вул. Нова в с. Гребені; вул. Шкільна в с. Стайки; вул. Шевченка в с. Стрітівка; вул. Олексія Булиги, вул. Молодіжна в с. Великі Пріцьки; вул. Юрія Гладченка в с. Кузьминці; вул. Центральна в с. Півці; вул. Незалежності в с. Яблунівка; вул.Центральна, вул. Першотравнева, вул. Тракторна в с. Пії; вул. Коцюбинського, вул. Кленова в с. Липовий Ріг; вул. Шевченка в с. Малий Букрин; вул. Труда, вул. Миру, вул. Донецька, вул. Будівельників в с. Грушів; вул. Молодіжна, вул. Садова, вул. Дніпровська в с. Ведмедівка Ржищівської ОТГ Обухівського району Київської області Код ДК 021:2015 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | послуга |
2 721 132,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір та викласти п. 4.1.1., п.5.1 та п. 10.1. |
Номер договору про закупівлю: | 01/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з допущенням технічної помилки в пункту 1.1. розділу 1 Предмет Договору, з метою усунення розбіжностей у назві предмету закупівлі оголошених відкритих торгів за особливостями UA-2023-05-04-004003-a та договору № 01/06 від 01.06.2023р., що був укладений за результатом проведення відкритих торгів з особливостями, Сторони дійшли згоди викласти положення пункту 1.1. |
Номер договору про закупівлю: | 01/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з скороченням фінансування виконання робіт за Договором, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 771930,00 (сімсот сімдесят одна тисяча дев’ятсот тридцять грн. 00 коп.) грн. в тому числі ПДВ – 128655,00 грн. У зв’язку з повним виконанням Підрядником умов Договору та згідно зі ст. 599 ЦК України, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт доріг комунальної власності по вул. Лісова в с. Балико-Щучинка; вул. Нова в с. Гребені; вул. Шкільна в с. Стайки; вул. Шевченка в с. Стрітівка; вул. Олексія Булиги, вул. Молодіжна в с. Великі Пріцьки; вул. Юрія Гладченка в с. Кузьминці; вул. Центральна в с. Півці; вул. Незалежності в с. Яблунівка; вул.Центральна, вул. Першотравнева, вул. Тракторна в с. Пії; вул. Коцюбинського, вул. Кленова в с. Липовий Ріг; вул. Шевченка в с. Малий Букрин; вул. Труда, вул. Миру, вул. Донецька, вул. Будівельників в с. Грушів; вул. Молодіжна, вул. Садова, вул. Дніпровська в с. Ведмедівка Ржищівської ОТГ Обухівського району Київської області Код ДК 021:2015 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | послуга |
2 721 132,00
UAH з ПДВ
|