Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання громадської вбиральні в Центральному парку культури і відпочинку ім. Лесі Українки в м. Луцьку
Очікувана вартість
255 500,00 UAH
UA-2023-05-03-013961-a ● e6495d45f78144418940d6cee38bcae9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 255 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 277,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50760000-0: Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Згідно з технічною специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання громадської вбиральні в Центральному парку культури і відпочинку ім. Лесі Українки в м. Луцьку (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Центральний парк культури і відпочинку імені Лесі Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 18:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2023 18:31 |
Тендерна документація з особливостями.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-03-013961-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39972021
Дата подання: 18 травня 2023 14:02
Вимога
1. Відповідно до частини третьої Додатку №2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Довідку ЗА ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору).
Згідно наданої довідки ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних без номеру і без дати, в колонці «Вартість договору» учасником вказано: 390000,00грн., разом з тим надано Договір №212 від 04.04.2022 року згідно з яким його вартість 434447,46 грн.
Згідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції частина друга Тендерної документації:
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже в складі тендерної пропозиції ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" міститься не відповідність, яку не виправлено протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимогу ро усунення невідповідностей Замовник не розміщував за даною підставою. Що призвело до порушень Законодавства в сфері публічних закупівель передбачених статтею 164-14 КУПАП.
2. Відповідно до частини другої Додатку №2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати Довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 2 та наявності власного штату інженерно-технічних працівників, ЗА НИЖЧЕНАВЕДЕНИМ ЗРАЗКОМ. Прізвище, ім’я, по батькові Професія Постійно, за угодою, інше Загальний стаж роботи по професії, років
ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без номеру та без дати, в якій не зазначено ім’я, по батькові працівників, що не відповідає умовам тендерної документації та встановленій формі довідки, зазначено лише ініціали, що не дає змоги становити дані про працівників, в тому числі стать.
Отже в складі тендерної пропозиції ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" міститься не відповідність, яку не виправлено протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимогу ро усунення невідповідностей Замовник не розміщував за даною підставою. Що призвело до порушень Законодавства в сфері публічних закупівель передбачених статтею 164-14 КУПАП.
Так як вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2023 16:58 було надано ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ", та яка не містила даних невідповідностей. На даному етапі вимога про усунення невідповідностей вдруге не може бути надана. Пропонуємо Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради скасувати процедуру закупівлі: Послуги з прибирання громадської вбиральні в Центральному парку культури і відпочинку ім. Лесі Українки в м. Луцьку, UA-2023-05-03-013961-a відповідно до статті 47 Постанови 1178 від 12.10.2022 року, а саме: 47. Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Розгорнути
Згорнути
Згідно наданої довідки ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних без номеру і без дати, в колонці «Вартість договору» учасником вказано: 390000,00грн., разом з тим надано Договір №212 від 04.04.2022 року згідно з яким його вартість 434447,46 грн.
Згідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції частина друга Тендерної документації:
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже в складі тендерної пропозиції ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" міститься не відповідність, яку не виправлено протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимогу ро усунення невідповідностей Замовник не розміщував за даною підставою. Що призвело до порушень Законодавства в сфері публічних закупівель передбачених статтею 164-14 КУПАП.
2. Відповідно до частини другої Додатку №2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати Довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 2 та наявності власного штату інженерно-технічних працівників, ЗА НИЖЧЕНАВЕДЕНИМ ЗРАЗКОМ. Прізвище, ім’я, по батькові Професія Постійно, за угодою, інше Загальний стаж роботи по професії, років
ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без номеру та без дати, в якій не зазначено ім’я, по батькові працівників, що не відповідає умовам тендерної документації та встановленій формі довідки, зазначено лише ініціали, що не дає змоги становити дані про працівників, в тому числі стать.
Отже в складі тендерної пропозиції ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" міститься не відповідність, яку не виправлено протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимогу ро усунення невідповідностей Замовник не розміщував за даною підставою. Що призвело до порушень Законодавства в сфері публічних закупівель передбачених статтею 164-14 КУПАП.
Так як вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2023 16:58 було надано ПП "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ", та яка не містила даних невідповідностей. На даному етапі вимога про усунення невідповідностей вдруге не може бути надана. Пропонуємо Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради скасувати процедуру закупівлі: Послуги з прибирання громадської вбиральні в Центральному парку культури і відпочинку ім. Лесі Українки в м. Луцьку, UA-2023-05-03-013961-a відповідно до статті 47 Постанови 1178 від 12.10.2022 року, а саме: 47. Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2023 23:24
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати у тендерній пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт (для підтвердження їх виконання). Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надав довідку з додатками, у тому числі договір від 04.04.2022 №212, відповідно до п.4.1. якого вартість надання послуг становить 390 000,00 грн (триста дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок), без ПДВ, що було відображено у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Також учасник надав додаткові угоди: №1 від 28.12.2022 року на зменшення обсягу закупівлі та змінення ціни в бік зменшення, №2 від 28.12.2022 року про продовження терміну дії договору, №3 від 10.01.2023 року про продовження терміну дії договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, №4 від 20.02.2023 року про змінення ціни в бік зменшення (розірвання). У додатковій угоді №4 вказано кінцеву суму надання послуг ПП «Приватсервіспаритет» - 434 447,46 грн. Зважаючи на вищевикладене, учасником було надано усі підтверджуючі документи виконання аналогічних договорів, підстави для відміни закупівлі немає.
2. Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати у тендерній пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПП «Приватсервіспаритет» надало довідку з зазначенням інформації, яка вимагається тендерною документацією (пункт 2 таблиці 2.1. Додатку 2 ТД). Учасником відображено інформацію згідно з вимогами тендерної документації та з урахуванням обмеження поширення персональних даних.
Враховуючи вищевикладене, інформуємо про відсутність підстав для відміни торгів.
2. Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати у тендерній пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПП «Приватсервіспаритет» надало довідку з зазначенням інформації, яка вимагається тендерною документацією (пункт 2 таблиці 2.1. Додатку 2 ТД). Учасником відображено інформацію згідно з вимогами тендерної документації та з урахуванням обмеження поширення персональних даних.
Враховуючи вищевикладене, інформуємо про відсутність підстав для відміни торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" |
188 567,40
UAH з ПДВ
|
188 567,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" |
199 998,00
UAH з ПДВ
|
199 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" #34572260 |
Рішення скасоване |
188 567,40
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 06:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2023 16:58
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТСЕРВІСПАРИТЕТ" #34572260 |
Відхилено |
188 567,40
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 06:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" #39972021 |
Переможець |
199 998,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 19:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 11:01
|
Додаткова угода_4.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2024 17:34
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
12 січня 2024 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 14:18
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 18:28
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 18:27
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 23:41
|
Договір_567_від 07.06.2023.pdf | укладений |
08 червня 2023 23:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.01.2024 (на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю) |
Номер договору про закупівлю: | 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.01.2024 на суму 34875,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни з урахуванням укладеної угоди, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |