Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Юлія Козирська +380966728890 watertender.km@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2023 13:04 |
Очікувана вартість: | 10 455 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2023 17:40 |
Додаток 3 - Договір - Аварійно-відновлювальний автомобіль.docx | |
03 травня 2023 17:40 |
Додаток 4 - ЦП - Аварійно-відновлювальний автомобіль.docx | |
03 травня 2023 17:40 |
ТД - Аварійно-відновлювальний автомобіль.docx | |
03 травня 2023 17:40 |
Додаток 1 - Кваліфікація - Аварійно-відновлювальний автомобіль.docx | |
03 травня 2023 17:40 |
Додаток 2 - Технiчне_завдання - Аварійно-відновлювальний автомобіль.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-15-000019 ● 63f1529ab37042ff951226f6127c02c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2023 № 221
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-03-013688-a 03.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-17 09:43:41
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є спеціалізований аварійно-відновлювальний автомобіль, замовником якої є Міське комунальне підприємство «Хмельницькводоканал», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-03-013688-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 11:42:59
Запит на пояснення розглянуто.
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «код ДК 021:2015: 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Спеціалізований аварійно-відновлювальний автомобіль)» - UA-2023-05-03-013688-a визначена на підставі інформації, яка міститься у відкритих джерелах, комерційних пропозиції потенційних учасників закупівлі (копії додаються) та згідно рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
2. Надаємо посилання на власний вебсайт - https://water.km.ua/?page_id=4776 .
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі», як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 25.09.2023 р. МКП "Хмельницькводоканал" було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби від 08.09.2023 р. |
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 560/17371/23 |
Дата відкриття провадження: | 02 жовтня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ" |
10 170 000,00
UAH з ПДВ
|
10 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
10 455 000,00
UAH з ПДВ
|
10 455 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ" #34558382 |
Відхилено |
10 170 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 16:16
|
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" #36449624 |
Переможець |
10 455 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 09:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2023 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 10:56
|
Калькуляція СКС-INPR75-17АБ.pdf | укладений |
26 січня 2024 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 13:34
|
ДУ №1 до Договору №604 від 26.05.2023 р.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 11:14
|
Договір № 604 від 26.05.2023 - ТОВ СКС_ава.pdf | укладений |
26 травня 2023 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 604 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |