Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Устилузька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04051388 |
Місцезнаходження: | 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40 |
Контактна особа: |
Батоговська Тетяна Павлівна 380637951939 ustylugmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2023 17:01 |
Очікувана вартість: | 2 197 100,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 971,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відповідно до документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Більш детально у тендерній документації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 16:18 |
ТД Відродження Стенжаричі нова редак..docx | |
10 травня 2023 16:17 |
Додаток 7 Проект договору нова редакція.docx | |
10 травня 2023 16:17 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
03 травня 2023 15:56 |
ТД Поточний ремонт вул. Відродження.docx | |
03 травня 2023 15:56 |
Додаток 7 Проект договору.docx |
10 травня 2023 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2023 16:18 |
ТД Відродження Стенжаричі нова редак..docx
|
|||
10 травня 2023 16:17 |
Додаток 7 Проект договору нова редакція.docx
|
|||
10 травня 2023 16:17 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
03 травня 2023 15:56 |
ТД Поточний ремонт вул. Відродження.docx
|
|||
03 травня 2023 15:56 |
Додаток 7 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-22-000003 ● e938bc2bfd6249aea5ff38206e56a970
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2023 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2023 №37-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.08.2023 №37-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-05-03-011653-a 03.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-23 09:30:20
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулиці Відродження в селі Стенжаричі Володимирського району Волинської області (код - 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-03-011653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-24 12:51:56
Відповідь на запит
На Ваш запит від 23.08.2023 09:30 пояснюємо наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Поточний ремонт вулиці Відродження в селі Стенжаричі Володимирського району Волинської області», затвердженої рішенням виконавчого комітету Устилузької міської ради №3/11 від 23.03.2023 року та розробленої МПП «Автодорсервіс». При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2197100,40 грн., у тому числі: будівельні роботи – 2134197,80 грн.; інші витрати – 62902,60 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель розміщено на офіційному сайті Устилузької міської ради за посиланням https://ustyluzka-gromada.gov.ua/news/1692781430/
Уповноважена особа
Устилузької міської ради Тетяна БАТОГОВСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
1 820 617,20
UAH з ПДВ
|
1 820 617,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Луцька ДПМК |
1 941 488,00
UAH з ПДВ
|
1 941 488,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Переможець |
1 820 617,20
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:48
|
Додткова угода №1 від 04.08.23.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 15:49
|
Договір №64 від 25.05.2023р..PDF | укладений |
25 травня 2023 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування сторони по договору |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |