Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення "Система електронного документообігу АСКОД"
Очікувана вартість
1 440,00 UAH
UA-2023-05-03-010599-a 033f992b19524ac899b680c519956345
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Лариса Вікторівна

+380512444388 centr_perv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Код ЄДРПОУ: 05483182
Місцезнаходження: 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 126
Контактна особа: Костюк Лариса Вікторівна
+380512444388
centr_perv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення "Система електронного документообігу АСКОД"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги онлайн-сервісу програмного забезпечення "Система електронного документообігу АСКОД" Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

03 травня 2023 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Центр комп'ютерних технологій ІнфоПлюс"
#16400836
Переможець 1 440,00
UAH з ПДВ
03 травня 2023 15:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2024 12:12
Договір укладений
03 травня 2023 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 240,00 UAH)