Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо та бензин А-95 – за скретч-картками та/або талонами (09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
918 845,00 UAH
UA-2023-05-03-010472-a ● a5d58202b2c444b4bc0e6670f8b23084
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Черняк Анастасія Володимирівна 380950032630 cherniak.av@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2023 16:01 |
Очікувана вартість: | 918 845,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 594,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15990 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
3730 літр
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за поставлений Постачальником Товар протягом п’яти банківських днів з моменту отримання рахунка на оплату і видаткової накладної та при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2023 15:21 |
Обґрунтування очікуваної вартості.pdf | |
03 травня 2023 15:21 |
ТД 2023.docx | |
03 травня 2023 15:21 |
Оголошення ДП та бензин 2023.doc | |
03 травня 2023 15:21 |
Протокол № 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-03-010472-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:44021585
Дата подання: 05 травня 2023 14:51
Вимога про вилучення дискримінаційних умов тендерної документації щодо талонів єдиного зразка
Вимогаємо вилучити дискримінаційну умову тендерної документації щодо талонів єдиного зразка пункт 3 додаток 3 до Тендерної документації
Вимагаючи від учасників наявність талонів єдиного зразка. Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога ТД є дискримінаційною, оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога ТД про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог ТД в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС.
Вимога «єдиного зразка талонів» зменшує коло учасників також у зв'язку із тим, що учасник який має право здійснювати продаж талонів марки власника АЗМ, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару.
Вимога Замовника щодо «талону єдиного зразка» штучно звужує коло учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону, які передбачають: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі вилучення дискримінаційної вимоги, взяти участь у закупівлі Замовника зможе більша кількість учасників, які здатні створити конкуренцію постійним постачальникам Замовника, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо. Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. Вимога «єдиний талон» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару.
Враховуючи вищезазначене – Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаючи від учасників наявність талонів єдиного зразка. Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога ТД є дискримінаційною, оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога ТД про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог ТД в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС.
Вимога «єдиного зразка талонів» зменшує коло учасників також у зв'язку із тим, що учасник який має право здійснювати продаж талонів марки власника АЗМ, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару.
Вимога Замовника щодо «талону єдиного зразка» штучно звужує коло учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону, які передбачають: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі вилучення дискримінаційної вимоги, взяти участь у закупівлі Замовника зможе більша кількість учасників, які здатні створити конкуренцію постійним постачальникам Замовника, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо. Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. Вимога «єдиний талон» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару.
Враховуючи вищезазначене – Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2023 17:25
У відповідь на вимогу UA-2023-05-03-010472-a.c1 Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі - Служба) повідомляє про таке.
Згідно із частиною 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановлених у Тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Специфіка предмету закупівлі (бензин А-95, дизельне паливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій. Проведення даної закупівлі здійснюється задля безперебійного постачання нафтопродуктами та належного виконання завдань і функцій Служби, отже, саме тому Замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка скретч-карток та/або талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Наявність єдиного зразка скретч-карток та/або талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС. Враховуючи неодноразові відрядження посадових осіб Замовника, дана умова Тендерної документації лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС. Наявність скретч-карток та/або талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності Замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками скретч-карток та/або талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування Служби.
Крім того, вважаю умову тендерної документації, зазначеної у частині 3 Додатку 3, не дискримінаційною, оскільки кожен Учасник, який приймає участь у торгах, має можливість забезпечити скретч-картками та/або талонами єдиного зразка навіть, якщо він не є емітентом вказаних карток.
Згідно із частиною 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановлених у Тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Специфіка предмету закупівлі (бензин А-95, дизельне паливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій. Проведення даної закупівлі здійснюється задля безперебійного постачання нафтопродуктами та належного виконання завдань і функцій Служби, отже, саме тому Замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка скретч-карток та/або талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Наявність єдиного зразка скретч-карток та/або талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС. Враховуючи неодноразові відрядження посадових осіб Замовника, дана умова Тендерної документації лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС. Наявність скретч-карток та/або талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності Замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками скретч-карток та/або талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування Служби.
Крім того, вважаю умову тендерної документації, зазначеної у частині 3 Додатку 3, не дискримінаційною, оскільки кожен Учасник, який приймає участь у торгах, має можливість забезпечити скретч-картками та/або талонами єдиного зразка навіть, якщо він не є емітентом вказаних карток.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-03-010472-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:44021585
Дата подання: 19 травня 2023 13:25
Дата подання: 19 травня 2023 13:25
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2023 17:10
рішення від 22.05.2023 № 6918.pdf
Дата публікації: 22 травня 2023 17:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2023 № 7658.pdf
Дата публікації: 31 травня 2023 13:35
рішення від 30.05.2023 № 7658.pdf
Дата публікації: 02 червня 2023 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення № 7658-р/пк-пз від 30.05.2023
Дата виконання рішення замовником: 05 червня 2023 11:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
760 418,80
UAH з ПДВ
|
760 418,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
839 958,90
UAH з ПДВ
|
839 958,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
861 550,00
UAH з ПДВ
|
861 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
867 680,00
UAH з ПДВ
|
867 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Рішення скасоване |
760 418,80
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 11:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Рішення скасоване |
839 958,90
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 11:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Переможець |
760 418,80
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 12:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 13:23
|
Договір 812-23.pdf | укладений |
13 червня 2023 13:23
|