Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жденіївська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04349366 |
Місцезнаходження: | 89120, Україна , Закарпатська обл., Жденієво, вул.Шевченка 141 |
Контактна особа: |
Райчинець Ірина Олександрівна +380313625642 buxzdenievo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 07:00 |
Очікувана вартість: | 4 396 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 966,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 16:00 |
Перелік змін.docx | |
10 травня 2023 16:00 |
Додаток _1 нова редакція.docx | |
03 травня 2023 11:24 |
Додаток _3.docx | |
03 травня 2023 11:24 |
Додаток _2.docx | |
03 травня 2023 11:24 |
Додаток _1.docx | |
03 травня 2023 11:24 |
П. 1. Тендерна документація (за Особливостями зі змінами від 25.02.2023 року).docx |
10 травня 2023 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2023 16:00 |
Перелік змін.docx
|
|||
10 травня 2023 16:00 |
Додаток _1 нова редакція.docx
|
|||
03 травня 2023 11:24 |
Додаток _3.docx
|
|||
03 травня 2023 11:24 |
Додаток _2.docx
|
|||
03 травня 2023 11:24 |
Додаток _1.docx
|
|||
03 травня 2023 11:24 |
П. 1. Тендерна документація (за Особливостями зі змінами від 25.02.2023 року).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-15-000001 ● 90183369fd0d4c87b3be9680c59073e7
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.08.2023 № 51-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.08.2023 № 51-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-03-004376-a 03.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 11:55:15
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Проведення робіт з експлуатаційного утримання по вулиці Шевченка в смт.Жденієво Мукачівського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-03-004376-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 08:21:20
Відповідь на запит Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснень від 15.08.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Проведення робіт з експлуатаційного утримання по вулиці Шевченка в смт.Жденієво Мукачівського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-03-004376-a ) повідомляємо: Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно - кошторисної документації на проведення робіт з експлуатаційного утримання по вулиці Шевченка в смт.Жденієво Мукачівського району, що затверджена рішенням виконавчого комітету Жденіївської селищної ради від 12.04.2023 року № 292. Очікувана вартість предмету закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та Пояснювальної записки до нього у поточних цінах станом на 10 квітня 2023 р. Розмір бюджетного призначення визначено рішеннями сесії Жденіївської селищної ради від 23.05.2023 р. № 636 та від 13.07.2023 р. № 654. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) : https://zdeniivska-gromada.gov.ua/news/1685511049/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД" |
4 394 600,00
UAH з ПДВ
|
4 394 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД" #03580251 |
Переможець |
4 394 600,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 13:28
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 09:01
|
IMG_20230720_0001.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 15:11
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 11:11
|
IMG_20230531_0014_NEW.pdf | укладений |
31 травня 2023 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п 12.4.2.Договору :покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення 27 сесії 8 скликання Жденіївської селищної ради № 654 від 13.07.2023 року збільшити обсяг фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуваням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |