Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Єдиний розрахунковий центр" Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36565957 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вулиця Слави, будинок 22 |
Контактна особа: |
Токман Юлія Сергіївна 380473060193 kperc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних і рахунків у національні валюті протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами накладних на товар, про що Постачальником надається гарантійний лист, про погодження відтермінування платежів до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 13:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 13:16 |
ТДАсфальт - КП ЄРЦ .doc |
08 травня 2023 13:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 травня 2023 13:16 |
ТДАсфальт - КП ЄРЦ .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000101 ● e4b8f95dd7ed43068b178e59ed1c78c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2023 № 30-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 29.05.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-03-001817-a, 03.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 11:42:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конструкційних матеріалів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-03-001817-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому не оприлюднено в окремому документі перелік змін до тендерної документації разом зі змінами, що внесені до тендерної документації;
- як підпункт 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації узгоджується з пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
- чому учасникові процедури закупівлі ПП «Дорстрой» було надано 24 години на виправлення невідповідностей у його тендерній пропозиції, якщо учасник не надав документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, передбачені додатком 1 до тендерної документації;
- яким чином замовник зможе придбати у ТОВ «Євробуд-Індустрія» конструкційні матеріали (асфальтобетонну суміш), якщо у реєстраційних документах ТОВ «Євробуд-Індустрія» не передбачений такий вид економічної діяльності як торгівля?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 14:13:04
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 29.05.2023 № 30. UA-2023-05-03-001817-a) процедури закупівлі: відкриті торги згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш тип Б, марка 1) з очікуваною вартістю 3000000.00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-03-001817-a, повідомляємо наступне:
- Обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість здійснено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для даного предмета закупівлі, з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних закупівель з закупівлі асфальтобетонних сумішей, згідно якого визначено очікувану вартість закупівлі.
- Зміни до ТД вносились, через допущення описки про тип асфальтобетонної суміші. По тексту ТД було замінено тип "В" на Тип "Б", що ніяк не вплинуло на хід проведення тендеру.
- У пункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації помилково містилась застаріла вимога щодо надання довідки про відсутність заборгованості платежів в межах строку згідно ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно до якої переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У відповідності до пункту 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець процедури у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен був надати підтвердження (у вигляді довідки) про відсутність заборгованості з платежів.
У свою чергу з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту – «Особливості»), норми ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» наразі не застосовується, а підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі як для учасників так і для переможців закупівель здійснюється (здійснювалось на момент оприлюднення інформації по закупівлі) в порядку визначеному пунктом 44 «Особливостей».
- Таким чином при наявності двох вимог щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в умовах запровадженого воєнного стану, слід було керуватись діючою на той момент нормою пункту 44 «Особливостей», а тому учасники та/або переможець закупівлі, які надали підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з пунктом 44 «Особливостей» та Додатком №3 до тендерної документації, проте не надали документи згідно п.13 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.6 ст. 17 цього Закону, не є такими, що порушили законодавство у сфері публічних закупівель.
- На виконання абз. 2 п. 43 «Особливостей», що затвердженні постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником була надана можливість ПП «ДОРСТРОЙ», як учаснику процедури закупівлі через повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Зокрема, ПП «ДОРСТРОЙ» в рамках цієї закупівлі не надав дозвіл уповноваженого органу щодо асфальтобетонного заводу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів.
При наданні можливості ПП «ДОРСТРОЙ» на усунення невідповідностей (недоліку), Замовник виходив з того, що відсутність дозволу уповноваженого органу щодо асфальтобетонного заводу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації та виправлення яких (якого) не призводить до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі. Зазначаємо, що дозвіл уповноваженого органу щодо асфальтобетонного заводу на виконання зливу, очистки резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів є документом дозвільного характеру на підтвердження дотриманням учасниками природоохоронного законодавства, як один із заходів захисту довкілля та використовується учасниками у своїй господарській діяльності та/або у відносинах з державними органами, установами, організаціями, а тому його наявність чи відсутність в учасників жодним чином не впливала на предмет закупівлі, у тому числі на технологічний процес виробництва асфальтобетонних сумішей, їх кількість та якість.
Разом з тим, ПП «ДОРСТРОЙ» не усунув невідповідності (недолік) у своїй тендерній пропозиції та як наслідок його тендерна пропозиція була відхилена правомірно.
- У відповідності до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», такий вид господарської діяльності як виробництво/постачання асфальтобетонних сумішей не відносяться до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. У свою чергу, згідно до ст. 91 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині. Юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії). Цивільна правоздатність юридичної особи може бути обмежена лише за рішенням суду.
Тобто, у разі коли певний вид діяльності не потребує спеціального дозволу (ліцензії), а також якщо на зайняття ним не накладено заборони судом, юридична особа може його здійснювати незалежно від того, чи передбачений цей вид діяльності установчими документами. Це також підтверджується пунктом 3.8 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання визнання правочинів (господарських договорів) недійсними» від 29.05.2013 № 11, згідно до якого «Цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині (частина перша статті 91 ЦКУ), а відтак вправі вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб'єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-15 15:27:09
Питання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
З огляду на інформацію про результати моніторінгу та встановлені порушення законодавства у сфері закупівель просимо роз’яснити які заходи замовник може здійснити для усунення порушення?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваше зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати надалі такі порушення повідомляємо, що Замовником здійснюються заходи щодо усунення порушення
2023-06-16 15:37:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 40 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 40 Особливостей) • усунуто
Договір розірвано
2023-08-17 14:26:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
2 974 300,00
UAH з ПДВ
|
2 974 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" |
2 999 915,40
UAH з ПДВ
|
2 999 915,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" #33819662 |
Відхилено |
2 974 300,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 09:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 15:27
|
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093 |
Переможець |
2 999 915,40
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 10:05
|
ДУ 1.pdf | укладений |
14 серпня 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 10:41
|
Договір 103.pdf | укладений |
29 травня 2023 10:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Асфальтобетонна суміш тип Б, марка 1 | 607 | тонни |
4 942,20
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 14 серпня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 851 649,40
UAH (в тому числі ПДВ 475 274,90 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Через виявлені порушення Державною аудиторською службою України в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 29.05.2023 № 30. UA-2023-05-03-001817-a) процедури закупівлі: відкриті торги згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш тип Б, марка 1) з очікуваною вартістю 3000000.00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-03-001817-a, та неможливістю усунути порушення повідомляємо наступне: Договір № 103 від 29.05.2023 року додатковою угодою № 1 за згодою сторін розірвано |