Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2023-05-02-013939-a ● 801908de0f6b4295b9d4b34191a002fc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський окружний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 34854954 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23 |
Контактна особа: |
Вікторія Йосипівна Залевська +380412422511 glbuh@adm.zt.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 18:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3150 пачка
Папір офісний формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50000 штуки
Конверт С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Клей ПВА 200 мл. з ковпачком-дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Клей-олівець 25 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
19 штуки
Штемпельна подушка змінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Змінний стержень до ручки кулькової
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
648 штуки
Олівець чорнографітовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Чинка для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Папір для нотаток клейкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Закладки для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Стрічка широка пакувальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Стрічка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Степлер канцелярський №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Степлер канцелярський №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
Скоби для степлерів №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 упаковка
Скоби для степлерів №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
Скріпки канцелярські 25мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Затискач для паперу 19 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Затискач для паперу 32 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Затискач для паперу 51 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Ножиці канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Гумки для грошей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Маркер текстовий жовтий 1-5 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Маркер текстовий зелений 1-5 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Зволожувач для пальців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Калькулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Файли, формат А4+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка-швидкозшивач пластиковий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Папка-швидкозшивач пластикова А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Папка-швидкозшивач пластикова А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7000 штуки
Папка для паперів на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папка-реєстратор 75мм, формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 120 банківських днів за умови наявності коштів на рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 18:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 18:51 |
ТД канцтовари.docx | |
02 травня 2023 18:51 |
Додаток 2 Кваліфікаційні крит. ст16 та п44.docx | |
02 травня 2023 18:51 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
02 травня 2023 18:51 |
Додаток 3 Технічні вимоги.xlsx | |
02 травня 2023 18:51 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-02-013939-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 18 травня 2023 11:38
Оскарження переможця
Електронна закупівля Канцелярських товарів UA-2023-05-02-013939-a (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), оголошена 02.05.2023 року, Замовник «Житомирський окружний адміністративний суд», код ЄДРПОУ 34854954. Виходячи з результатів було виявлено, що учасник ТОВ "КОРВЕТ" не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
1. ТОВ "КОРВЕТ" ” у позиції №2 Конверт С6 надає артикул конвертів – 1040, 1041, 1044, 1045 – дані конверти є різними за технічним вимогами. Конверти з артикулом 1040, 1041 – мають щільність паперу 75 г/м2, що не відповідає вимогам замовника, так як замовник вказував у технічній специфікації (Додаток №3), що у конвертів має бути папір: щільністю не менше 80 г/м2.
Щільність паперу за даними артикулами можна перевірити на офіційному сайті Товариства з обмеженою відповідальністю "КувертУкраїна" (є виробник конвертів за даними артикулами – 1040, 1041 як вказує ТОВ "КОРВЕТ" у технічній специфікації) за посиланням: https://kuvert.com.ua/envelopes-straight
2. У технічній специфікації у пункті №16 — Стрічка широка пакувальна — не вказано артикул товару та торгову марку товару, як вимагає замовник у додатку №3: «Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, в якій учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, відповідає технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, з вказівкою фактичних технічних та якісних характеристик, артикулу та торгової марки товару який буде поставлено».
3. У технічній специфікації у пункті №38 — Папка для паперів на зав'язках — не вказано артикул товару та торгову марку товару, як вимагає замовник у додатку №3: «Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, в якій учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, відповідає технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, з вказівкою фактичних технічних та якісних характеристик, артикулу та торгової марки товару який буде поставлено».
Просимо скасувати Протокольне рішення №26 від 15.05.2023р. Уповно-важеної особи (Вікторія Зелевська) «Житомирський окружний адмініс-тративний суд» та відхилити пропозицію ТОВ “ КОРВЕТ ” як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. ТОВ "КОРВЕТ" ” у позиції №2 Конверт С6 надає артикул конвертів – 1040, 1041, 1044, 1045 – дані конверти є різними за технічним вимогами. Конверти з артикулом 1040, 1041 – мають щільність паперу 75 г/м2, що не відповідає вимогам замовника, так як замовник вказував у технічній специфікації (Додаток №3), що у конвертів має бути папір: щільністю не менше 80 г/м2.
Щільність паперу за даними артикулами можна перевірити на офіційному сайті Товариства з обмеженою відповідальністю "КувертУкраїна" (є виробник конвертів за даними артикулами – 1040, 1041 як вказує ТОВ "КОРВЕТ" у технічній специфікації) за посиланням: https://kuvert.com.ua/envelopes-straight
2. У технічній специфікації у пункті №16 — Стрічка широка пакувальна — не вказано артикул товару та торгову марку товару, як вимагає замовник у додатку №3: «Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, в якій учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, відповідає технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, з вказівкою фактичних технічних та якісних характеристик, артикулу та торгової марки товару який буде поставлено».
3. У технічній специфікації у пункті №38 — Папка для паперів на зав'язках — не вказано артикул товару та торгову марку товару, як вимагає замовник у додатку №3: «Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, в якій учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, відповідає технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, з вказівкою фактичних технічних та якісних характеристик, артикулу та торгової марки товару який буде поставлено».
Просимо скасувати Протокольне рішення №26 від 15.05.2023р. Уповно-важеної особи (Вікторія Зелевська) «Житомирський окружний адмініс-тративний суд» та відхилити пропозицію ТОВ “ КОРВЕТ ” як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2023 15:18
Ознайомившись із вашою вимогою щодо скасування протокольного рішення №26 від 15.05.2023 Уповноваженої особи (Вікторія Залевська) «Житомирський окружний адміністративний суд» та відхилити пропозицію ТОВ “КОРВЕТ” як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації, повідомляємо таке.
Зміст вимоги не містить достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Також слід вказати, що відповідно до ч. 4 ст. 33 вказаного Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Ваша вимога не узгоджується із наведеною нормою Закону.
Зміст вимоги не містить достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Також слід вказати, що відповідно до ч. 4 ст. 33 вказаного Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Ваша вимога не узгоджується із наведеною нормою Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
568 922,40
UAH з ПДВ
|
568 922,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
598 670,46
UAH з ПДВ
|
598 670,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Бумвест" |
624 363,00
UAH з ПДВ
|
624 363,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
649 998,00
UAH з ПДВ
|
649 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
670 098,00
UAH з ПДВ
|
670 098,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" #40526877 |
Відхилено |
568 922,40
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 12:43
|
|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Переможець |
598 670,46
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2023 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 15:06
|
Договір 16.pdf | укладений |
23 травня 2023 15:05
|