Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33180000-6 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Шийний кейдж)
Очікувана вартість
433 333,20 UAH
UA-2023-05-02-013933-a ● efb1d61f52964891bf6aae3e5c6f9484
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 433 333,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 166,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 одиниця
Шийний кейдж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 червня 2023
ДК 021:2015: 33183300-9 — Обладнання для остеосинтезу
НК 024:2019: 60762 — Кейдж для спондилодеза полімерний, нестерильний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. У разі здійснення попередньої оплати ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаним у розділі 17 Договору, при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі попередньої оплати. Наданий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ оригінал безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинен бути виконаний у формі автентичного повідомлення системою SWIFT та/або на паперовому носії. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 18:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 18:49 |
Додаток 3-а (абз. 14 п. 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
02 травня 2023 18:49 |
Додаток 2-в (абз. 14 п. 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань) (4).docx | |
02 травня 2023 18:49 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
02 травня 2023 18:49 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
02 травня 2023 18:49 |
Додаток 2 МЕД ВИРОБИ 2023 (з чинними серт., декл.).docx | |
02 травня 2023 18:49 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
02 травня 2023 18:49 |
Додаток 1 МЕД ВИРОБИ 2023.docx | |
02 травня 2023 18:49 |
Проєкт договору Шийний кейдж.docx | |
02 травня 2023 18:49 |
ТД (Інструкція).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-02-013933-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Ортогруп, Код ЄДРПОУ:40411235
Дата подання: 05 травня 2023 17:41
Вимога щодо продовжень строку поставки продукції
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний постачальник продукції звертаємось до Вас з наступною вимогою:
-В Додатку №1 до тендерної документації зазначений строк поставки продукції до 27.07.2023р. Згідно проекту договору п 1.1. – «Протягом 7 (семи) календарних днів з дати набрання чинності цим Договором ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором, каталог Товарів для здійснення ЗАМОВНИКОМ відбору переліку необхідних розмірів Товарів в межах загальної кількості.». Тобто, тільки після відповіді, постачальник зможе володіти інформацією, щодо конкретного замовлення з врахуванням необхідних Замовнику - типорозмірів, довжин, висот кейджів. Враховуючи значний номенклатурний об’єм кожного з типорозмірів кейджів, попередньо не є можливим забронювати продукцію на виробництві. Тож, для виготовлення чітко визначених розмірів Замовником продукції, Постачальник зможе подати заявку до виробника на виготовлення даної продукції, який триватиме орієнтовно до 40 днів. В зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України виникають значні проблеми з логістичними маршрутами та доставка на митну територію України збільшується в часовому проміжку. Враховуючи, що доставку товару, Постачальник вперше буде здійснювати доставку товару кінцевим набувачам, що також збільшує строк доставки.
Враховуючи дану ситуацію та для повноцінного та своєчасного забезпечення кінцевих набувачів продукцією - ми просимо Вас з розуміння віднестись до складеної ситуації та внести відповідні зміни та продовжити строк поставки продукції – до 21.07.2023р.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний постачальник продукції звертаємось до Вас з наступною вимогою:
-В Додатку №1 до тендерної документації зазначений строк поставки продукції до 27.07.2023р. Згідно проекту договору п 1.1. – «Протягом 7 (семи) календарних днів з дати набрання чинності цим Договором ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором, каталог Товарів для здійснення ЗАМОВНИКОМ відбору переліку необхідних розмірів Товарів в межах загальної кількості.». Тобто, тільки після відповіді, постачальник зможе володіти інформацією, щодо конкретного замовлення з врахуванням необхідних Замовнику - типорозмірів, довжин, висот кейджів. Враховуючи значний номенклатурний об’єм кожного з типорозмірів кейджів, попередньо не є можливим забронювати продукцію на виробництві. Тож, для виготовлення чітко визначених розмірів Замовником продукції, Постачальник зможе подати заявку до виробника на виготовлення даної продукції, який триватиме орієнтовно до 40 днів. В зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України виникають значні проблеми з логістичними маршрутами та доставка на митну територію України збільшується в часовому проміжку. Враховуючи, що доставку товару, Постачальник вперше буде здійснювати доставку товару кінцевим набувачам, що також збільшує строк доставки.
Враховуючи дану ситуацію та для повноцінного та своєчасного забезпечення кінцевих набувачів продукцією - ми просимо Вас з розуміння віднестись до складеної ситуації та внести відповідні зміни та продовжити строк поставки продукції – до 21.07.2023р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2023 16:38
Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Звертаємо Вашу увагу, що строк постачання виробів медичного призначення формується на основі інформації щодо їх потреби, використання, забезпеченості в закладах охорони здоров`я України та на основі аналізу ринкових пропозицій на відповідний предмет закупівлі.
Просимо прийняти до уваги, що дана закупівля проводиться у період дії воєнного стану в Україні, а тому строки поставки встановлюються з урахуванням норм чинного законодавства задля оперативного забезпечення закладів охорони здоров'я України необхідними виробами медичного призначення.
Крім того, умови закупівлі узгоджуються на засіданні комісії з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України та оприлюднюються на сайті.
Отже, тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що строк постачання виробів медичного призначення формується на основі інформації щодо їх потреби, використання, забезпеченості в закладах охорони здоров`я України та на основі аналізу ринкових пропозицій на відповідний предмет закупівлі.
Просимо прийняти до уваги, що дана закупівля проводиться у період дії воєнного стану в Україні, а тому строки поставки встановлюються з урахуванням норм чинного законодавства задля оперативного забезпечення закладів охорони здоров'я України необхідними виробами медичного призначення.
Крім того, умови закупівлі узгоджуються на засіданні комісії з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України та оприлюднюються на сайті.
Отже, тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І-ПЛАНТ" |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Ортогруп |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТАМЕД" |
424 000,00
UAH з ПДВ
|
424 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ХМ |
430 570,00
UAH з ПДВ
|
430 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І-ПЛАНТ" #38591470 |
Відхилено |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 17:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 травня 2023 00:00
|
ТОВ Ортогруп #40411235 |
Переможець |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 13:41
|
Додаткова угода №1 до договору про закупівлю №09_225-06_2023.zip | зміни до договору |
04 серпня 2023 11:50
|
Додаткова угода №1 до договору про закупівлю №09_225-06_2023.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 10:13
|
Dohovir pro zakupivliu 09-225-06-2023.pdf | укладений |
05 червня 2023 09:49
|
Dohovir pro zakupivliu 09-225-06-2023.zip | укладений |
05 червня 2023 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням пунктів 3.1.1., 11.3, 15.7. Договору, листа ПОСТАЧАЛЬНИКА №27/07/2023 від 27.07.2023 р., Сторони дійшли згоди зменшити ціну за одиницю продукції та внести відповідні зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 09/225-06/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |