Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Літні берці
Очікувана вартість
875 000,00 UAH
UA-2023-05-02-013790-a ● 7c5ff38f676f4055add150f93b68b58f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055009 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, Ярослава Мудрого, 15 |
Контактна особа: |
Шимченко Віта Олександрівна 380979543739 tender.bc@bc-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 875 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 штуки
Літні берці
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного
(ДК 021:2015: 18811000-7 Водонепроникне взуття)
ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного
(ДК 021:2015: 18811000-7 Водонепроникне взуття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Ярослава Мудрого, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2023
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2023 12:26 |
98.19-29 - про внесення змін до ТД.pdf | |
03 травня 2023 11:42 |
Тендерна документація з особливостями.Зі змінами.pdf | |
02 травня 2023 18:06 |
Додаток № 3 до ТД. Проєкт договору (літні берці).pdf |
03 травня 2023 12:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 травня 2023 12:26 |
98.19-29 - про внесення змін до ТД.pdf
|
|||||||||
03 травня 2023 11:42 |
Тендерна документація з особливостями.Зі змінами.pdf
|
|||||||||
02 травня 2023 18:06 |
Додаток № 3 до ТД. Проєкт договору (літні берці).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відносно документації
Дата подання: 03 травня 2023 09:14
Дата відповіді: 03 травня 2023 10:40
Уточніть: ви замовляєте Літні берці чи канцтовари?
Відповідь: Доброго дня, виникла технічна помилка, сьогодні завантажимо зміни в електронну систему закупівель. Дякуємо, за проявлений інтерес до нашої закупівлі
Пдф
Дата подання: 04 травня 2023 15:53
Дата відповіді: 04 травня 2023 16:16
Доброго дня. Додайте документацію в зручному форматі для учасників. Ви прописуєте щоб документи оформлювались згідно вашої форми . При цьому додали в форматі який не редагується і не копіюється. (перевести в ворд ваш формат неможливо). Хоча б продублюйте в ворді деякі форми.(ті що додатки)
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику, щодо Вашого звернення, надаємо наступну відповідь. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Законодавством не визначено який саме формат файлів Замовник зобов’язаний використовувати, коли оприлюднює тендерну документацію та додатки до неї.
Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
Законодавством не визначено який саме формат файлів Замовник зобов’язаний використовувати, коли оприлюднює тендерну документацію та додатки до неї.
Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
по предмету закупівлі
Дата подання: 05 травня 2023 10:02
Дата відповіді: 05 травня 2023 10:51
Шановний замовнику!
В виробі вказана підкладка: сітчаста, уточніть,будь-ласка, що ви маєте на увазі ?
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого звернення надаємо, наступну відповідь. Підкладка: використана сітчаста тканина з метою покращення термовентиляції стопи для зручності дальніх піших переходів. Дякуємо, за приділений час до нашої закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-02-013790-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЖІМО", Код ЄДРПОУ:21501203
Дата подання: 23 травня 2023 15:46
неправомірне відхилення пропозиції
02 травня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу Виконавчим комітетом Білоцерківської міської Ради Київської області (далі – Замовником) оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2023-05-02-013790-a на закупівлю за кодом ДК 021:2015 18810000-0 Взуття різне,крім спортивного та захисного (ДК 021:2015:18811000-7 Водонепроникне взуття) в якій взяло участь і наше підприємство.
19 травня 2023 року нашу пропозицію було розглянуто тендерним комітетом Виконавчого комітету Білоцерківської міської Ради Київської області та за результатами розгляду нашу пропозицію, згідно протоколу № 114/19-29 було відхилено,оскільки було «встановлено,що характеристики товару,які заявлені в тендерній пропозиції учасника не відповідають дійсності.»
Наше підприємство не може погодитися з рішенням Замовника, вважає його неправомірним та таким, що порушує норми Законодавства при проведенні торгів.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
По-перше. Нашим підприємством надано зразок товару, який відповідає вимогам Замовника, визначеним в Додатку 2 до Оголошення про проведення відбору на закупівлю взуття, затвердженим тендерним комітетом Виконавчого комітету Білоцерківської міської Ради Київської області, про що свідчать подані документи в технічній частині нашої пропозиції, а особливо те, що наше взуття пройшло сертифікацію та отримано нами Сертифікат якості стосовно виробництва взуття за ДСТУ EN ISO 9001:2018, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на взуття згідно ДСТУ 3962-2000 (ГОСТ 12.4.137-2001) Взуття спеціальне з верхом із шкіри чоловіче та жіноче та ДСТУ EN ISO 20347:2015, які додатково були надані в складі нашої пропозиції та на них не була звернута увага,як не були прийняті до уваги і висновки ДСЕЕ на матеріали з яких виготовлені берці.
По-друге.Стосовно того,що була відсутня колодка,яка повинна бути анатомічно сконструювана з фіксацією гомілкостопового суглоба,то в тендерній документації,а саме в додатку 2 до ТД не вимагалося надати колодку,а в самій ТД не було примірного фото,яке б служило за зразок.Тому надані вашому формуванню зразки берців потрібно було б надрукувати в документації,щоб виробники знали який берець ви хочете.
Всі колодки однаково анатомічно сконструювані і з фіксацією гомілкостопового суглоба (яку ви ще хочете фіксацію?)
А так,згідно опису та вимогам додатку 2 наш зразок повністю відповідає вашим вимогам по якості використаних матеріалів: шкіри,підошви,кордури та всього іншого.
Нагадуємо Вам вимоги додатку 2:
«Модель взуття: тактичні берці;
Колір: рейнджерс зелені;
Сезон: весна, осінь
Колодка: анатомічно сконструйована з фіксацією гомілковостопного суглоба
Матеріал: основа нубук (водонепроникний) та вставки із водонепроникної нейлонової тканини CORDURA.
Носок: протиударний, стійкий до подряпин
Шнурівка: з міцного нейлону (не протираються), з якісною фіксацією гомілковостопного суглоба
Підошва: ТЕП, зносостійка. Не деформується, термостійка. Малюнок протектора, чіпкий до різних поверхонь, чудово підходить для місцевості із середньою прохідністю.
Устілка: м’яка відформована
Підкладка: сітчата
Наявність захисного підноска для збереження пальців
Розміри: 37-48»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЖІМО» підтверджує,що запропонований нами Товар відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, указаним в Документації, а саме: літні берці.
По-третє. Взуття має колір-піксель з вставкою із водонепроникної нейлонової тканини CORDURA. Колір кордури не вказаний у ТД.
І четверте і саме головне: наш зразок порвали, ще ні на одному тендері такого не було, підірвали підошву зі шкірою («із м’ясом») аж утворилася дірка,видно що не піддавалася відірватися підошва.
Устілки теж якісні формовані і присутні, які постачаємо у взутті всім замовникам, нарікань немає.
Ваша комісія голословно,не проводячи експертизи в лабораторіях, відхиляє пропозиції учасників на підставі своїх формальних висновків.
На підставі викладеного вище та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель,керуючись Законами України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), захист інтересів держави та прав учасників, просимо переглянути результати розгляду нашої пропозиції , оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 19.05.2023року № 114/19-29 та прийняти відповідне правильне рішення .
В разі незадоволення нашої скарги,ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
ДИРЕКТОР ТОВ «ЕЖІМО» А.І.РУДЬ
Розгорнути
Згорнути
19 травня 2023 року нашу пропозицію було розглянуто тендерним комітетом Виконавчого комітету Білоцерківської міської Ради Київської області та за результатами розгляду нашу пропозицію, згідно протоколу № 114/19-29 було відхилено,оскільки було «встановлено,що характеристики товару,які заявлені в тендерній пропозиції учасника не відповідають дійсності.»
Наше підприємство не може погодитися з рішенням Замовника, вважає його неправомірним та таким, що порушує норми Законодавства при проведенні торгів.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
По-перше. Нашим підприємством надано зразок товару, який відповідає вимогам Замовника, визначеним в Додатку 2 до Оголошення про проведення відбору на закупівлю взуття, затвердженим тендерним комітетом Виконавчого комітету Білоцерківської міської Ради Київської області, про що свідчать подані документи в технічній частині нашої пропозиції, а особливо те, що наше взуття пройшло сертифікацію та отримано нами Сертифікат якості стосовно виробництва взуття за ДСТУ EN ISO 9001:2018, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на взуття згідно ДСТУ 3962-2000 (ГОСТ 12.4.137-2001) Взуття спеціальне з верхом із шкіри чоловіче та жіноче та ДСТУ EN ISO 20347:2015, які додатково були надані в складі нашої пропозиції та на них не була звернута увага,як не були прийняті до уваги і висновки ДСЕЕ на матеріали з яких виготовлені берці.
По-друге.Стосовно того,що була відсутня колодка,яка повинна бути анатомічно сконструювана з фіксацією гомілкостопового суглоба,то в тендерній документації,а саме в додатку 2 до ТД не вимагалося надати колодку,а в самій ТД не було примірного фото,яке б служило за зразок.Тому надані вашому формуванню зразки берців потрібно було б надрукувати в документації,щоб виробники знали який берець ви хочете.
Всі колодки однаково анатомічно сконструювані і з фіксацією гомілкостопового суглоба (яку ви ще хочете фіксацію?)
А так,згідно опису та вимогам додатку 2 наш зразок повністю відповідає вашим вимогам по якості використаних матеріалів: шкіри,підошви,кордури та всього іншого.
Нагадуємо Вам вимоги додатку 2:
«Модель взуття: тактичні берці;
Колір: рейнджерс зелені;
Сезон: весна, осінь
Колодка: анатомічно сконструйована з фіксацією гомілковостопного суглоба
Матеріал: основа нубук (водонепроникний) та вставки із водонепроникної нейлонової тканини CORDURA.
Носок: протиударний, стійкий до подряпин
Шнурівка: з міцного нейлону (не протираються), з якісною фіксацією гомілковостопного суглоба
Підошва: ТЕП, зносостійка. Не деформується, термостійка. Малюнок протектора, чіпкий до різних поверхонь, чудово підходить для місцевості із середньою прохідністю.
Устілка: м’яка відформована
Підкладка: сітчата
Наявність захисного підноска для збереження пальців
Розміри: 37-48»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЖІМО» підтверджує,що запропонований нами Товар відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, указаним в Документації, а саме: літні берці.
По-третє. Взуття має колір-піксель з вставкою із водонепроникної нейлонової тканини CORDURA. Колір кордури не вказаний у ТД.
І четверте і саме головне: наш зразок порвали, ще ні на одному тендері такого не було, підірвали підошву зі шкірою («із м’ясом») аж утворилася дірка,видно що не піддавалася відірватися підошва.
Устілки теж якісні формовані і присутні, які постачаємо у взутті всім замовникам, нарікань немає.
Ваша комісія голословно,не проводячи експертизи в лабораторіях, відхиляє пропозиції учасників на підставі своїх формальних висновків.
На підставі викладеного вище та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель,керуючись Законами України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), захист інтересів держави та прав учасників, просимо переглянути результати розгляду нашої пропозиції , оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 19.05.2023року № 114/19-29 та прийняти відповідне правильне рішення .
В разі незадоволення нашої скарги,ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
ДИРЕКТОР ТОВ «ЕЖІМО» А.І.РУДЬ
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2023 12:33
Доброго дня, шановний Учаснику, ми щиро вдячні Вам за прийняту участь та зацікавленість нашою закупівлею.
Щодо Вашого вимоги, повідомляємо наступне.
Зважаючи на те, що ініціатором закупівлі є ДОБРОВОЛЬЧЕ ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ № 3, було прийнято рішення перевірити фактичну якість товару, тому в Тендерній документації є вимога, що після завершення розкриття пропозицій, Учасник, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, повинен протягом 24 годин, надати Замовнику екземпляр товару з усіма супровідними документами (копіями та оригіналами) які вимагаються на нього. У разі, якщо з учасником буде укладений договір, комплект зразку буде зарахований до загальної кількості закупівлі в зворотньому випадку, повернений учаснику.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами та доповненнями та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлюється виключний перелік способів підтвердження технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі. Водночас чинне законодавство України не містять жодної заборони, щодо встановлення замовником вимоги щодо надання зразка запропонованої продукції учасником, так і щодо отримання зразка продукції.
Звертаємо Вашу увагу, що ст. 268 Господарського кодексу України, за якою якість товарів, які поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам).
Вимога надати зразки запропонованого товару в рамках даної закупівлі в період воєнного стану в Україні ставиться для того, щоб максимально якісно задовольнити потреби добровольчого військового формування для наближення нашої Перемоги над невиправданою агресією рф проти України.
Зважаючи на вище викладене, Ваш зразок якісно перевіряли на відповідність товару встановленим технічним вимогам Тендерної документації та відповідність різним документам (законам України, вимогам ДСТУ, методичним рекомендаціям). Адже, відповідно до чинного законодавства у разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів (ч. 5 ст. 268 ГК України). Договір про закупівлю за результатами відкритих торгів укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами та доповненнями.
Щодо, Вашої вимоги, що зразок відповідає, повідомляємо:
Вимога Замовника:
колір: рейнджерс зелені; колодка: анатомічно сконструйована з фіксацією гомілковостопного суглоба.
Зразок ТОВ «ЕЖІМО»: відсутня колодка, яка повинна бути анатомічно сконструйованою, з фіксацією гомілковостопного суглоба. На відсутність вказує форма шнурівки, що повинна слугувати фіксацією суглоба. Для порівняння фото зразка праворуч. Також, зразок не відповідає вимогам до кольору, мають оздоблення тканиною піксель. В Замовника зазначений колір рейнджерс зелений, так як Учасник звертає увагу на те, що окремо не зазначено колір для CORDURA, то наголошуємо, що чітко прописаний в технічних вимогах Тендерної документації колір для всього берця. Учасник, мав право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, при виникненню запитань.
Відповідно до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/42708 від 12 жовтня 2018 року, наданий постачальником в складі пропозиції, виявлено, що дане взуття слід відносити до категорії «взуття повсякденне», що напряму вказує на невідповідність наданого зразку вимогам Замовника. Використання даних берців для виконання завдань територіальної оборони в умовах, що потребують підвищеної зносостійкості взуття неможливе.
Щодо Вашого зауваження про пошкоджений зразок. Під час огляду наданого зразка були виявлені видимі дефекти, які були видні відразу після розпакування, а саме неякісне приклеювання верху берців до підошви та наявність нерівномірно викроєних деталей, що вказує на незадовільну якість. Якщо, при огляді він не якісно приклеєний, то застосування відповідно до їх призначення при виконанні бойового завдання добровольця - однозначно неможливе. Адже, метою даної закупівлі є максимально якісне і комфортне забезпечення потреби наших захисників.
В ТОВ «ЕЖІМО» відсутня м’яка відформована устілка належної якості.
Так, підводячи підсумок, та зважаючи, на те, що наша країна перебуває в стані війни і нашим військовим необхідний якісний товар для належного їх використання і гарантією зносостійкості наголошуємо, що Ваш зразок не відповідає заявленим вимогам Замовника, та наданих характеристик товару у складі Вашої пропозиції.
Щодо Вашого вимоги, повідомляємо наступне.
Зважаючи на те, що ініціатором закупівлі є ДОБРОВОЛЬЧЕ ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ № 3, було прийнято рішення перевірити фактичну якість товару, тому в Тендерній документації є вимога, що після завершення розкриття пропозицій, Учасник, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, повинен протягом 24 годин, надати Замовнику екземпляр товару з усіма супровідними документами (копіями та оригіналами) які вимагаються на нього. У разі, якщо з учасником буде укладений договір, комплект зразку буде зарахований до загальної кількості закупівлі в зворотньому випадку, повернений учаснику.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами та доповненнями та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлюється виключний перелік способів підтвердження технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі. Водночас чинне законодавство України не містять жодної заборони, щодо встановлення замовником вимоги щодо надання зразка запропонованої продукції учасником, так і щодо отримання зразка продукції.
Звертаємо Вашу увагу, що ст. 268 Господарського кодексу України, за якою якість товарів, які поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам).
Вимога надати зразки запропонованого товару в рамках даної закупівлі в період воєнного стану в Україні ставиться для того, щоб максимально якісно задовольнити потреби добровольчого військового формування для наближення нашої Перемоги над невиправданою агресією рф проти України.
Зважаючи на вище викладене, Ваш зразок якісно перевіряли на відповідність товару встановленим технічним вимогам Тендерної документації та відповідність різним документам (законам України, вимогам ДСТУ, методичним рекомендаціям). Адже, відповідно до чинного законодавства у разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів (ч. 5 ст. 268 ГК України). Договір про закупівлю за результатами відкритих торгів укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами та доповненнями.
Щодо, Вашої вимоги, що зразок відповідає, повідомляємо:
Вимога Замовника:
колір: рейнджерс зелені; колодка: анатомічно сконструйована з фіксацією гомілковостопного суглоба.
Зразок ТОВ «ЕЖІМО»: відсутня колодка, яка повинна бути анатомічно сконструйованою, з фіксацією гомілковостопного суглоба. На відсутність вказує форма шнурівки, що повинна слугувати фіксацією суглоба. Для порівняння фото зразка праворуч. Також, зразок не відповідає вимогам до кольору, мають оздоблення тканиною піксель. В Замовника зазначений колір рейнджерс зелений, так як Учасник звертає увагу на те, що окремо не зазначено колір для CORDURA, то наголошуємо, що чітко прописаний в технічних вимогах Тендерної документації колір для всього берця. Учасник, мав право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, при виникненню запитань.
Відповідно до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/42708 від 12 жовтня 2018 року, наданий постачальником в складі пропозиції, виявлено, що дане взуття слід відносити до категорії «взуття повсякденне», що напряму вказує на невідповідність наданого зразку вимогам Замовника. Використання даних берців для виконання завдань територіальної оборони в умовах, що потребують підвищеної зносостійкості взуття неможливе.
Щодо Вашого зауваження про пошкоджений зразок. Під час огляду наданого зразка були виявлені видимі дефекти, які були видні відразу після розпакування, а саме неякісне приклеювання верху берців до підошви та наявність нерівномірно викроєних деталей, що вказує на незадовільну якість. Якщо, при огляді він не якісно приклеєний, то застосування відповідно до їх призначення при виконанні бойового завдання добровольця - однозначно неможливе. Адже, метою даної закупівлі є максимально якісне і комфортне забезпечення потреби наших захисників.
В ТОВ «ЕЖІМО» відсутня м’яка відформована устілка належної якості.
Так, підводячи підсумок, та зважаючи, на те, що наша країна перебуває в стані війни і нашим військовим необхідний якісний товар для належного їх використання і гарантією зносостійкості наголошуємо, що Ваш зразок не відповідає заявленим вимогам Замовника, та наданих характеристик товару у складі Вашої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2023-05-02-013790-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ЛЕСКОВ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3279920413
Дата подання: 05 червня 2023 19:26
Вимога
№127 від 05.06.2023 року
Виконавчий комітет
Білоцерківської міської ради
вул.Я.Мудрого, 15,
м.Біла Церква,
Київська область, 09117
Вимога
01 червня 2023 року уповноваженою особою виконавчого комітету Білоцерківської міської ради винесено рішення про визнання переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП»(код ЄДРПОУ 44882946)(в подальшому – Учасник), що є незаконним, прийнятим з порушенням процедури закупівлі, вимог законодавства та підлягає скасуванню у зазначеній процедурі закупівлі з наступних підстав.
Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради Київської області(код ЄДРПОУ 04055009) (надалі – Замовник) 02 травня 2023 року оголошено процедуру закупівлі у формі «Відкриті торги» за предметом закупівлі «Літні берці, код ДК 021:2015 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-02-013790-a).
01 червня 2023 року уповноваженою особою виконавчого комітету Білоцерківської міської ради винесено рішення(протокол №129/19-29) про визнання переможцем Учасника, тендерна пропозиції якого згідно протоколу відповідає вимогам тендерної документації Замовника, відсутні будь-які підстави для відхилення зазначеної тендерної пропозиції.
Однак при цьому допущено низку порушень вимог законодавства, яким Учаснику надано неправомірні переваги.
Зокрема, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника – розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної документації:
1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- інформацією, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених пунктом 44 Особливостей – згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються відповідно до підпункту Розділу 3 та Додатку 2 Інформація технічні, якісні та кількісні характеристики Товару до тендерної документації;
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Документи подаються відповідно до розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації;
- лист згоду в довільній формі на обробку персональних даних відповідно до чинного законодавства;
- заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Форма заповнюється згідно з Додатком 4 до тендерної документації;
- лист погодження учасником з проєктом договору про закупівлю (згідно Додатку №3)
- іншою інформацією та документами відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.
Згідно п.31 Особливостей тендерна пропозиція подається відповідно до вимог ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі».
У ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» вказується, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Однак вимога Замовника про надання на перевірку зразків товару на відповідність характеристикам Замовника, які є невід’ємною частиною тендерної пропозиції, є незаконною та підлягає скасуванню, оскільки не є частиною тендерної пропозиції Скаржника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178.
Тому їх невідповідність вимогам тендерної документації чи Закону або надання їм оцінки не може бути підставою відхилення будь-якої пропозиції кожного Учасника, що бере участь у процедурі закупівлі відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, статті 31 Закону.
Це твердження щодо незаконних дій Замовника підтримується позицією Антимонопольного комітету України(рішення від 05.01.2023р. №182-р/пк-пз; №7159-р/пк-пз від 23.05.2023р.).
2.Замовник, на його думку, з метою проведення перевірки виконання фактичної якості Товару, передбаченого тендерною документацією, відповідно до вимог абзацу 2 пункту 39 Особливостей(в редакції до набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023р. №471) звернувся до ДОБРОВОЛЬЧОГО ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ №3(надалі – ДФТГ №3). Зазначене формування, згідно протоколу №129/19-29 від 01.06.2023р., є ініціатором закупівлі предмету закупівлі.
За результатами огляду представниками формування встановлено, що характеристики Товару, які заявлені в тендерній пропозиції Учасника, відповідають дійсності, що підтверджується, на думку Замовника, висновками згідно додатку №1(вих.№213 від 30.05.2023р.) до зазначеного протоколу.
Зокрема, зразок взуття є таким, що відповідає умовам технічних вимог до взуття, що були надані добровольчим формуванням для оголошення закупівлі, та таким, що підходить для використання у польових умовах та виконання завдань територіальної оборони.
Повноваження добровольчих формувань територіальних громад передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2021р. №1449 «Про затвердження Положення про добровольчі формування територіальних громад». Однак надання висновків щодо відповідності продукції матеріального призначення, яка використовується членами формувань, технічним характеристикам тендерної документації, які розробляються виконавчими органами територіальних громад не входить в компетенцію керівника та членів вищезазначених формувань. Такі права надаються відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» органам з оцінки відповідності, які призначає центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання(стаття 7 Закону).
Враховуючи вищевикладене, рішення ДОБРОВОЛЬЧОГО ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ №3 про відповідність предмету закупівлі вимогам технічних характеристик тендерної документації, яке є основою рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції Учасника, прийняте в порушення вимог законодавства та не відповідає його вимогам.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника із зазначених підстав визнана відповідною тендерній документації Замовника неправомірно.
3.У протоколі вказано, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає копії документів, з яких вбачається, що виробником літніх берців є фізична особа-підприємець Аміні-Махді.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманих із інформаційної системи комп`ютерної програми LIGA 360, у зазначеної фізичної особи-підприємця відсутній КВЕД, що дозволяє їй здійснювати виробництво взуття.
4.При цьому Замовник згідно протоколу надає переваги зазначеній фізичній особі-підприємцю, оскільки у спосіб, не передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», отримує документацію про підтвердження його як виробника літніх берців(лист №27 від 30.05.2023р.), який відсутній в електронній системі закупівель.
Викладені вище порушення стали наслідком порушення принципів, зазначених у ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
що призвело до порушення прав учасників, в тому числі і ФОП Лескова Ю.В., на об`єктивний розгляд тендерних пропозицій, їх неправомірне відхилення внаслідок встановлення неправомірних вимог до технічних характеристик предмета закупівлі та незаконних підстав та обгрунтування для прийняття необхідного рішення для Замовника.
Враховуючи вищенаведене, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОШУ:
1.Скасувати рішення про визнання переможцем – товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП»(код ЄДРПОУ 44882946) як такого, що прийняте з порушенням вимог законодавства.
05.06.2023р. _______________ФОП Лесков Ю.В.
Розгорнути
Згорнути
Виконавчий комітет
Білоцерківської міської ради
вул.Я.Мудрого, 15,
м.Біла Церква,
Київська область, 09117
Вимога
01 червня 2023 року уповноваженою особою виконавчого комітету Білоцерківської міської ради винесено рішення про визнання переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП»(код ЄДРПОУ 44882946)(в подальшому – Учасник), що є незаконним, прийнятим з порушенням процедури закупівлі, вимог законодавства та підлягає скасуванню у зазначеній процедурі закупівлі з наступних підстав.
Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради Київської області(код ЄДРПОУ 04055009) (надалі – Замовник) 02 травня 2023 року оголошено процедуру закупівлі у формі «Відкриті торги» за предметом закупівлі «Літні берці, код ДК 021:2015 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-02-013790-a).
01 червня 2023 року уповноваженою особою виконавчого комітету Білоцерківської міської ради винесено рішення(протокол №129/19-29) про визнання переможцем Учасника, тендерна пропозиції якого згідно протоколу відповідає вимогам тендерної документації Замовника, відсутні будь-які підстави для відхилення зазначеної тендерної пропозиції.
Однак при цьому допущено низку порушень вимог законодавства, яким Учаснику надано неправомірні переваги.
Зокрема, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника – розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної документації:
1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- інформацією, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених пунктом 44 Особливостей – згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються відповідно до підпункту Розділу 3 та Додатку 2 Інформація технічні, якісні та кількісні характеристики Товару до тендерної документації;
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Документи подаються відповідно до розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації;
- лист згоду в довільній формі на обробку персональних даних відповідно до чинного законодавства;
- заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Форма заповнюється згідно з Додатком 4 до тендерної документації;
- лист погодження учасником з проєктом договору про закупівлю (згідно Додатку №3)
- іншою інформацією та документами відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.
Згідно п.31 Особливостей тендерна пропозиція подається відповідно до вимог ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі».
У ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» вказується, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Однак вимога Замовника про надання на перевірку зразків товару на відповідність характеристикам Замовника, які є невід’ємною частиною тендерної пропозиції, є незаконною та підлягає скасуванню, оскільки не є частиною тендерної пропозиції Скаржника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178.
Тому їх невідповідність вимогам тендерної документації чи Закону або надання їм оцінки не може бути підставою відхилення будь-якої пропозиції кожного Учасника, що бере участь у процедурі закупівлі відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, статті 31 Закону.
Це твердження щодо незаконних дій Замовника підтримується позицією Антимонопольного комітету України(рішення від 05.01.2023р. №182-р/пк-пз; №7159-р/пк-пз від 23.05.2023р.).
2.Замовник, на його думку, з метою проведення перевірки виконання фактичної якості Товару, передбаченого тендерною документацією, відповідно до вимог абзацу 2 пункту 39 Особливостей(в редакції до набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023р. №471) звернувся до ДОБРОВОЛЬЧОГО ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ №3(надалі – ДФТГ №3). Зазначене формування, згідно протоколу №129/19-29 від 01.06.2023р., є ініціатором закупівлі предмету закупівлі.
За результатами огляду представниками формування встановлено, що характеристики Товару, які заявлені в тендерній пропозиції Учасника, відповідають дійсності, що підтверджується, на думку Замовника, висновками згідно додатку №1(вих.№213 від 30.05.2023р.) до зазначеного протоколу.
Зокрема, зразок взуття є таким, що відповідає умовам технічних вимог до взуття, що були надані добровольчим формуванням для оголошення закупівлі, та таким, що підходить для використання у польових умовах та виконання завдань територіальної оборони.
Повноваження добровольчих формувань територіальних громад передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2021р. №1449 «Про затвердження Положення про добровольчі формування територіальних громад». Однак надання висновків щодо відповідності продукції матеріального призначення, яка використовується членами формувань, технічним характеристикам тендерної документації, які розробляються виконавчими органами територіальних громад не входить в компетенцію керівника та членів вищезазначених формувань. Такі права надаються відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» органам з оцінки відповідності, які призначає центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання(стаття 7 Закону).
Враховуючи вищевикладене, рішення ДОБРОВОЛЬЧОГО ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ №3 про відповідність предмету закупівлі вимогам технічних характеристик тендерної документації, яке є основою рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції Учасника, прийняте в порушення вимог законодавства та не відповідає його вимогам.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника із зазначених підстав визнана відповідною тендерній документації Замовника неправомірно.
3.У протоколі вказано, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає копії документів, з яких вбачається, що виробником літніх берців є фізична особа-підприємець Аміні-Махді.
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманих із інформаційної системи комп`ютерної програми LIGA 360, у зазначеної фізичної особи-підприємця відсутній КВЕД, що дозволяє їй здійснювати виробництво взуття.
4.При цьому Замовник згідно протоколу надає переваги зазначеній фізичній особі-підприємцю, оскільки у спосіб, не передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», отримує документацію про підтвердження його як виробника літніх берців(лист №27 від 30.05.2023р.), який відсутній в електронній системі закупівель.
Викладені вище порушення стали наслідком порушення принципів, зазначених у ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
що призвело до порушення прав учасників, в тому числі і ФОП Лескова Ю.В., на об`єктивний розгляд тендерних пропозицій, їх неправомірне відхилення внаслідок встановлення неправомірних вимог до технічних характеристик предмета закупівлі та незаконних підстав та обгрунтування для прийняття необхідного рішення для Замовника.
Враховуючи вищенаведене, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОШУ:
1.Скасувати рішення про визнання переможцем – товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП»(код ЄДРПОУ 44882946) як такого, що прийняте з порушенням вимог законодавства.
05.06.2023р. _______________ФОП Лесков Ю.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2023 13:36
Доброго дня!
У відповідь на вашу вимогу вих. №127 від 05.06.2023 року повідомляємо наступне:
Стосовно першого пункту вашої вимоги.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова 1178), кожен, на чию думку є порушення чи дискримінаційні вимоги у тендерній документації Замовника, має право подати скаргу, що стосується тендерної документації, до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Як вбачається з інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, вимогу щодо надання зразків не було оскаржено до Антимонопольного комітету України, а отже подаючи свою тендерну пропозицію Учасники погодилися з вимогами тендерної документації.
Стосовно другого пункту вимоги.
Як і було зазначено в протоколі про відхилення №111/19-29 від 17 травня 2023 року дана закупівля здійснюється для потреб ДОБРОВОЛЬЧОГО ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ №3 (надалі – ДФТГ №3), а тому перевірка зразків на відповідність технічним вимогам обов’язково проводилась ними.
Хочемо зазначити, з метою запобігання зловживанням з боку Учасників і в подальшому повернення товару і розірвання договорів, вимога надання зразків є обов’язковим етапом при закупівлі товарів даного виду. Стосовно вашої тендерної пропозиції, то ви надаєте у складі своєї тендерної пропозиції документ без вихідного номеру від 09.05.2023 (файл «Додаток 2_4.pdf»), в якому погоджуєтесь з техніки умовами замовниками, а потім надаєте документ «Детальний опис предмет закупівлі» без вихідного номеру та дати ( файл «Довідки та листи.pdf»), в якому зазначаєте колір: олива (зелені)/пік сель. Також Ви зазначаєте в документі «Детальний опис предмет закупівлі» без вихідного номеру та дати ( файл «Довідки та листи.pdf»), що матеріалом верху є натуральна шкіра «нубук», а надаєте паспорт (сертифікат) якості від ФОП Кущак Р.Г., без жодного підпису та печатки ФОП Кущак Р.Г., (файл «паспорт сертифікат якості на шкіру.pdf»), в якому зазначено шкіра підкладкова (спілок).
Майже усі учасники роблять паспорт якості/сертифікат/тощо, в яких копіюють вимоги замовників щодо товару, а вже після укладення договорів роблять поставку зовсім інших товарів. А тому, було прийняте рішення отримувати зразки товарів, як частину технічних, якісних вимог, аби перевірити на відповідність технічним, якісним характеристикам товару та в подальшому запобігти поверненням товару, розірванню договорів в односторонньому порядку з вини Постачальника і застосуванню штрафних санкцій!
ДФТГ №3 після отримання зразків був зроблений огляд наданих зразків на відповідність технічним, якісним характристикам, який би обов’язково проводився при отриманні товару, і всі явні невідповідності було викладено у листі вих. №195 від 16.5.2023 року, який доданий до протоколу про відхилення №111/19-29 від 17 травня 2023 року.
Стосовно третього пункту вашої вимоги.
Замовник укладає договір з Учасником закупівлі, а не виробником. Також пропонуємо вам ознайомитись з Постановою від 17.05.2022 року у справі № 808/2099/17.
Стосовно четвертого пункту вашої вимоги.
Законодавчо не передбачено обов’язок замовника долучати листи чи інші документи до протокольних рішень уповноваженої особи.
Згідно Закону та Постанови 1178 Замовник скористався своїм правом на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП», до ФОП Аміні Махді. ФОП Аміні Махді у своєму листі № 27 від 30 травня 2023 р. підтвердив, запитувану Замовником інформацію, про що було зазначено у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 129/19-29 від 01 червня 2023 року.
Враховуючи вищезазначене, підстави для задоволення вимоги №127 від 05.06.2023 року відсутні.
У відповідь на вашу вимогу вих. №127 від 05.06.2023 року повідомляємо наступне:
Стосовно першого пункту вашої вимоги.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова 1178), кожен, на чию думку є порушення чи дискримінаційні вимоги у тендерній документації Замовника, має право подати скаргу, що стосується тендерної документації, до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Як вбачається з інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, вимогу щодо надання зразків не було оскаржено до Антимонопольного комітету України, а отже подаючи свою тендерну пропозицію Учасники погодилися з вимогами тендерної документації.
Стосовно другого пункту вимоги.
Як і було зазначено в протоколі про відхилення №111/19-29 від 17 травня 2023 року дана закупівля здійснюється для потреб ДОБРОВОЛЬЧОГО ФОРМУВАННЯ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ №3 (надалі – ДФТГ №3), а тому перевірка зразків на відповідність технічним вимогам обов’язково проводилась ними.
Хочемо зазначити, з метою запобігання зловживанням з боку Учасників і в подальшому повернення товару і розірвання договорів, вимога надання зразків є обов’язковим етапом при закупівлі товарів даного виду. Стосовно вашої тендерної пропозиції, то ви надаєте у складі своєї тендерної пропозиції документ без вихідного номеру від 09.05.2023 (файл «Додаток 2_4.pdf»), в якому погоджуєтесь з техніки умовами замовниками, а потім надаєте документ «Детальний опис предмет закупівлі» без вихідного номеру та дати ( файл «Довідки та листи.pdf»), в якому зазначаєте колір: олива (зелені)/пік сель. Також Ви зазначаєте в документі «Детальний опис предмет закупівлі» без вихідного номеру та дати ( файл «Довідки та листи.pdf»), що матеріалом верху є натуральна шкіра «нубук», а надаєте паспорт (сертифікат) якості від ФОП Кущак Р.Г., без жодного підпису та печатки ФОП Кущак Р.Г., (файл «паспорт сертифікат якості на шкіру.pdf»), в якому зазначено шкіра підкладкова (спілок).
Майже усі учасники роблять паспорт якості/сертифікат/тощо, в яких копіюють вимоги замовників щодо товару, а вже після укладення договорів роблять поставку зовсім інших товарів. А тому, було прийняте рішення отримувати зразки товарів, як частину технічних, якісних вимог, аби перевірити на відповідність технічним, якісним характеристикам товару та в подальшому запобігти поверненням товару, розірванню договорів в односторонньому порядку з вини Постачальника і застосуванню штрафних санкцій!
ДФТГ №3 після отримання зразків був зроблений огляд наданих зразків на відповідність технічним, якісним характристикам, який би обов’язково проводився при отриманні товару, і всі явні невідповідності було викладено у листі вих. №195 від 16.5.2023 року, який доданий до протоколу про відхилення №111/19-29 від 17 травня 2023 року.
Стосовно третього пункту вашої вимоги.
Замовник укладає договір з Учасником закупівлі, а не виробником. Також пропонуємо вам ознайомитись з Постановою від 17.05.2022 року у справі № 808/2099/17.
Стосовно четвертого пункту вашої вимоги.
Законодавчо не передбачено обов’язок замовника долучати листи чи інші документи до протокольних рішень уповноваженої особи.
Згідно Закону та Постанови 1178 Замовник скористався своїм правом на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП», до ФОП Аміні Махді. ФОП Аміні Махді у своєму листі № 27 від 30 травня 2023 р. підтвердив, запитувану Замовником інформацію, про що було зазначено у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 129/19-29 від 01 червня 2023 року.
Враховуючи вищезазначене, підстави для задоволення вимоги №127 від 05.06.2023 року відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ |
487 200,00
UAH з ПДВ
|
487 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛЕСКОВ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
506 450,00
UAH з ПДВ
|
506 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЖІМО" |
556 500,00
UAH з ПДВ
|
556 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРАЙМ МАТЕРІАЛ" |
690 200,00
UAH з ПДВ
|
690 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
796 950,00
UAH з ПДВ
|
796 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП" |
850 500,00
UAH з ПДВ
|
850 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ #2018705895 |
Відхилено |
487 200,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 15:09
|
|
ФОП ЛЕСКОВ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ #3279920413 |
Відхилено |
506 450,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 09:12
|
|
товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЖІМО" #21501203 |
Відхилено |
556 500,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 12:01
|
|
ТОВ "ПРАЙМ МАТЕРІАЛ" #42556437 |
Відхилено |
690 200,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 12:36
|
|
ФОП "ПОЛІЩУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #2647214318 |
Відхилено |
796 950,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 11:56
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ХІЛ ІКС ГРУП" #44882946 |
Переможець |
850 500,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 08:57
|
UA-2023-05-02-013790-a-Звіт про виконання Договору.pdf | укладений |
16 червня 2023 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 08:41
|
д 23 ТО.pdf | укладений |
09 червня 2023 08:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Літні берці ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (ДК 021:2015: 18811000-7 Водонепроникне взуття) | 350 | штуки |
2 430,00
UAH з ПДВ
|