Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Луцький національний технічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05477296 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75 |
Контактна особа: |
Сібільова Тетяна Сергіївна 380664627793, 380664627793 dz@lntu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 67 847 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 678 470,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 17:47 |
Проект договору.docx | |
02 травня 2023 17:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_.docx |
03 травня 2023 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2023 17:47 |
Проект договору.docx
|
|||
02 травня 2023 17:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000051 ● c778906f98634a39977c3b5e1ae381c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2023 № 28-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.06.2023 № 28-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-02-013658-a від 02.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 15:08:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-013658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-04 11:44:28
Відповідь на запит
У відповідь на Запит щодо пояснення процедури закупівлі за предметом Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-013658-a) надаємо наступне пояснення: - обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної https://lntu.edu.ua/uk/pro_nas/ofitsiyna-informatsiya/tender посилання, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Опубліковано Додаткову угоду 2 від 18.07.2023 року на розірвання договору. Сума оплати за договором 3000000,00 грн. (три мільйони гривень 00 копійок)
2023-07-19 16:00:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
64 493 945,00
UAH з ПДВ
|
64 493 945,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
Переможець |
64 493 945,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 14:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 травня 2023 12:57
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 12 травня 2023 14:40
Учасник | Пропозиція | Документи |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
64 493 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 15:55
|
Додаткова угода на розірвання.pdf | укладений |
19 липня 2023 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2023 11:12
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 17:03
|
Договір 92-ЗУ.pdf | укладений |
23 травня 2023 17:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області | 1 | Роботи |
64 493 945,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 92-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області | 1 | Роботи |
64 493 945,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 травня 2023 — 15 травня 2026 |
Сума оплати за договором: |
64 493 945,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору згідно Висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-02-013658-a від 13.07.2023 р. |