Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Сергій КУЧЕРЕНКО 380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 455 037 735,34 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 550 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 13 650 000,00 грн. (Тринадцять мільйонів шістсот п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13650000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання
Регулятори швидкості та шафа вимірювання рівня води верхнього і нижнього б’єфів для філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець може перерахувати Постачальнику авансовий платіж у розмірі 80 % від вартості обладнання, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури та гарантії на авансовий платіж, виданої банками або страховими організаціями. | Аванс | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за поставлене Обладнання Покупець здійснює протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі обладнання (устаткування), **за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Примітка** застосовується якщо Постачальник є резидентом України, платником ПДВ. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2023 17:09 |
Зміни до тендерної документації.docx.zip | |
03 травня 2023 17:09 |
Додаток №4 зі змінами.doc | |
03 травня 2023 17:09 |
Тендерна документація зі змінами.RTF | |
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №7.RTF | |
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №6 Технічні вимоги.pdf | |
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №5.RTF | |
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №2.RTF | |
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №1.RTF | |
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №3.RTF |
03 травня 2023 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2023 17:09 |
Зміни до тендерної документації.docx.zip
|
|||
03 травня 2023 17:09 |
Додаток №4 зі змінами.doc
|
|||
03 травня 2023 17:09 |
Тендерна документація зі змінами.RTF
|
|||
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №7.RTF
|
|||
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №6 Технічні вимоги.pdf
|
|||
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №5.RTF
|
|||
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №2.RTF
|
|||
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №1.RTF
|
|||
02 травня 2023 17:31 |
Додаток №3.RTF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1.
Yes, according to the resolution of the CMU 1178, the minimum deadline for submitting documents for the competition can be 7 days after the announcement. But it CAN be used, not MUST be used. And mostly this applies to military procurement, emergency and SIMPLIFIED procurement. Is this procurement simplified? Only your technical requirements on 34 pages were take whole day of our staff for translation.
According to the Law on Procurement No. 922, this time is from 15 to 30 days. You announced the tender on the evening of May 2, 2023 at 17-32. Closing date is May 9, 2023 at 9-00. Only 6 days provided to work on your tender. Days off - are excluded. So, 4 days. Who is able and so much motivated to work so quickly (to put aside all the other work, translate your documents to English, confirm the quite complicated specification and drawings, calculate the price, get the cost of multimodal shipping, arrange, and translate to Ukrainian a bunch of documents)? Do you think there is a supermarket somewhere in the world where you can put such goods in a shopping basket and go to the checkout? And what is the reason for such an emergency, if the delivery is planned in 2026????? So, it is impossible to work on your tender as timing is unrealistic.
Please note who is in a hurry is always late. Initially NaftoGaz also started similar malpractice - 7 days for documents. And what was the result? 70% tenders were failed because of no bidders. Now they are issuing tenders with normal timing of 21 days and opening L/C or making advance payments.
If you want a positive result, we demand you to immediately extend the deadline for submitting documents for this tenders at least until 22.05.2023. Then your tender will be worth working on. The time should be realistic, without "races with barriers".
2.
For your info: CMU 1178 is treated now as suspect a kind of sabotage against Ukraine economy and is under investigation now. Only today we got a call from "competent organ" in Kyiv regarding similar large tender with similar terms. So, we kindly recommend you to revise timing. It is clear for everybody that such term is made either in case of lack of experience and practical understanding or for targeting a pre-informed standing-by local company ("friend"). Hope that neither first, nor second reason is touching upon your esteemed company and such timeframe is simply a mistake.
With best regards,
==========================
Шановний покупець!
1.
Так, згідно з постановою КМУ 1178 мінімальний термін подання документів на конкурс може становити 7 днів після оголошення. Але його МОЖНА використовувати, а не ПОТРІБНО використовувати. І здебільшого це стосується військових закупівель, екстрених та СПРОЩЕНИХ закупівель. Чи є ця закупівля спрощеною? Тільки ваші технічні вимоги на 34 сторінках зайняли цілий день наших співробітників для перекладу.
Відповідно до Закону про закупівлі No922 цей час становить від 15 до 30 днів. Ви оголосили тендер 2 травня 2023 року ввечері о 17-32. Кінцевий термін 9 травня 2023 року 9-00. На роботу над вашим тендером надається лише 6 днів. Вихідні - виключені. Отже, 4 дні. Хто здатний і настільки мотивований працювати так швидко (відкласти всю іншу роботу, перекласти ваші документи англійською мовою, підтвердити досить складну специфікацію та креслення, розрахувати ціну, отримати вартість мультимодальної доставки, організувати та перекласти на Українська купа документів)? Як ви думаєте, чи є десь у світі супермаркет, де можна покласти такі товари в кошик і піти до каси? І в чому причина такої ЧП, якщо здача запланована на 2026????? Отже, працювати по вашому тендеру неможливо, оскільки терміни нереальні.
Зверніть увагу, хто поспішає, той завжди спізнюється. Спочатку «Нафтогаз» також почав схожу зловживання – 7 днів на документи. І який результат? 70% тендерів зірвано через відсутність учасників. Зараз вони проводять тендери зі звичайним терміном 21 день і відкривають акредитив або здійснюють авансові платежі.
Якщо ви бажаєте позитивного результату, просимо негайно продовжити термін подачі документів на ці тендери як мінімум до 22.05.2023. Тоді ваш тендер буде вартий того, щоб над ним працювати. Час повинен бути реалістичним, без «гонок з бар'єрами».
2.
Для вашої інформації: КМУ 1178 зараз розглядається як підозрюваний у певному виді диверсії проти економіки України та зараз знаходиться під слідством. Лише сьогодні нам зателефонували з «компетентного органу» в Києві щодо такого ж великого тендеру зі схожими умовами. Тому рекомендуємо переглянути час. Усім зрозуміло, що такий термін вводиться або у разі відсутності досвіду та практичного розуміння, або для орієнтації на заздалегідь проінформовану готову місцеву компанію («друга»). Сподіваємося, що ні перша, ні друга причина не стосується вашої шановної компанії і такий термін є просто помилкою.
З найкращими побажаннями,
від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Додатково інформуємо, що ПрАТ «Укргідроенерго» є критичним об’єктом інфраструктури, який підлягає постійним ракетним обстрілам з боку країни агресора – російської федерації, а тому закупівля товарів та обладнання здійснюється Замовником у стислі строки з метою забезпечення стабільної та безперебійної роботи гідроагрегатів, які встановлені на об’єктах Товариства.
You have extended this tender cooperatively. But we need more extension. Only now we have persuaded Hitachi Mitsubishi Hydro Corporation, who might be interested in your project. You will not find better option. So, please extend the tender for two weeks at least. Such major companies are not working in emergency mode. If you extend, please answer to the following questions, we just got from Hitachi Mitsubishi Hydro Corporation:
**********************
1. Project name:
2. Background of the project:
3. Head (m):
4. Output and Number of units:
5. Rated speed (rpm):
6. Fixed speed or Variable speed, if pumped-storage:
7. Scope of Work:
8. Schedule (Bid close, Contract, Commencement of construction, COD):
9. Budget and Source of funds:
10. Estimated bidders (our competitors):
***************************************************
Best regards,
SENSO DYNAMICS
Ця тендерна документація розроблена згідно з Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року № 680, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Уряд прийняв Особливості, на підставі яких визначено нові правила закупівель держави на час війни.
Відтепер основною процедурою в системі Prozorro є відкриті торги з особливостями. Завдяки скороченню строків провести повноцінний тендер у Prozorro замовники зможуть удвічі швидше, ніж раніше. Крім того, уряд зняв цілу низку обмежень, які в нинішніх умовах часто призводили до переоголошення торгів або розривання договору. Тендер може відбутися з пропозицією лише від одного учасника (а не двох, як раніше).
«Зараз, під час війни, потреба в ефективному та прозорому використанні кошті є як ніколи актуальною. Але не менш критичною стала швидкість процедур. Тож уряд максимально адаптував процедури закупівель під нові реалії: скоротили строки, зняли зайві обмеження, але водночас забезпечили максимальну прозорість процедур» - коментував директор ДП «Прозорро» Василь Задворний. Даний коментар та Особливості є відкритою інформацією, з якими можна ознайомитись у публічному доступі та на сайті: https://prozorro.gov.ua/news, щодо роз’яснень мети необхідності скорочення термінів при здійсненні публічних закупівель та коментаря керівника ДП «Прозорро».
На підставі вищенаведеного Замовник не задовольняє вимоги викладені Вами, та з даних причин до тендерної документації та закупівлі зміни вноситися не будуть.
1. Manufacturer is asking to clarify: "1.The turbine and generator nameplate information, such as rated water head, rated water flow, designed rotation speed etc."
2. Please extend the tender's deadline REASONABLY - not for two days, but for TWO WEEKS at least. Otherwise you may forget about proper bidding.
NaftoGaz also initially tried to gamble with short timing, but returned to the normal upon 80% of its much simpler tenders than yours (pipes, chemicals) were failed without bidders.
Your tender is far not simple, especially, as we suspect, the Russian equipment must be replaced and adapted to the Russian turbines and generators.
Sincerely,
Шановний учасник, підстави для продовження термінів проведення процедур закупівлі, права та обов'язки учасників закупівель, зокрема, щодо продовження таких термінів визначені законодавчими актами України. На разі за наведених від потенційного учасника тендеру підстав, продовження термінів проведення процедур закупівлі законодавством України не передбачено. Рішення щодо участі або неучасті у торгах приймається виключно суб'єктом господарської діяльності - потенційним учасником процедури закупівлі.
Note of the following:
1. NaftoGaz also started initially gambling with short timing per CMU 1178. but faced the fact that 80+% of tenders were failed without bidders. Now they provide min. 21 days.
2. CMU 1178 is under criminal investigation for suspect on sabotage, intended making of systemic damage of Ukrainian economics in martial time.
Звертаємо увагу, що Замовником у даній закупівлі є ПрАТ «Укргідроенерго». Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 є чинним нормативним актом України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000053 ● 6180ae14e3274f75b02125ae760b165d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-05-02-013573-a 02.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 09:11:19
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Регулятори швидкості та шафа вимірювання рівня води верхнього і нижнього б’єфів для філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-013573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердним документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо застосованого методу та результатів перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника «Iskra Energo s.r.o.» вимогам пункту 7 частини другої розділу 5 тендерної документації.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо результатів перевірки тендерної пропозиції учасника «Iskra Energo s.r.o.» на предмет дотримання вимог положень абзацу сьомого підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції Постанови КМ № 157 від 17.02.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-09 14:29:19
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 02.06.2023, згідно моніторингу № UA-M-2023-06-02-000053
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Технічних вимог на регулятори швидкості Г1-Г8» 1417-26-00-Т25 розроблених ПрАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ» в рамках проекту «ГЕС УКРГІДРОЕНЕРГО. Реконструкція. ІІ черга. Коригування», що отримав у 2022 році позитивний експертний висновок у ДП «Укрдержбудекспертиза» за №00-1102/01-21 від 30.06.2022 р. та був затверджений Наказом ПрАТ «Укргідроенерго» №152-Н від 07.07.2022 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведені Замовником у Додатках № 5, № 6 тендерної документації із детальним описом технічних і якісних характеристик обладнання та оприлюднені в електронній системі закупівель.
2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості:
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі виконаний на підставі проекту «ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування.», розробленого проєктною організацією ПрАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ», який пройшов експертизу ДП «Укрдержбудекспертиза» експертний звіт № 00-1102/01-21 від 30.06.2022 р. та був затверджений Наказом ПрАТ «Укргідроенерго» від 07.07.2022 року №152-Н.
Кошторисний розрахунок вартості обладнання виконано Генпроектувальником ПрАТ «Укргідропроект» в складі проектної документації (Додаток А. №1417-26-00-Т25) станом на 06.12.2022 р. (Курс НБУ 1 євро = 38,7353 грн..)
При підготовці до закупівлі, Замовником проведено моніторинг ринкових цін на обладнання та його вартість, при формуванні очікуваної вартості, прийнято на підставі уточнених цін, відповідно до проведеного аналізу цін за курсом НБУ станом на 21.03.2023 р. (1 євро = 39,1485 грн.).
Очікувану вартість розраховано з урахуванням коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачено затвердженим проектом, та податку на додану вартість.
Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами складаються з прогнозного рівня інфляції на 2023 рік з розрахунку на один місяць.
3. Стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо застосованого методу та результатів перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника «Iskra Energo s.r.o.» вимогам пункту 7 частини другої розділу 5 тендерної документації:
Перевірка учасника процедури закупівлі - «Iskra Energo s.r.o.» на відповідність вимогам пункту 7 частини другої розділу 5 тендерної документації, здійснювалась Замовником згідно наданих Учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- Витяг з комерційного реєстру в міському суді Празі (розділ С, вставка 356426);
- Повний витяг з Господарського реєстру, який веде міський суд у Празі (відділ С, справа 356426);
- Паспорт 45933666 громадянина Чеської республіки - Якуба КОЖУШНІКА;
- Ідентифікаційна картка № 211315343, що видана Якубу КОЖУШНІКУ.
На підставі вищезазначених документів, які надані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовником перевірено повну офіційну назву Учасника – «Iskra Energo s.r.o.», ідентифікаційний номер 02676354, місце розташування – м. Прага, Чеська Республіка, кінцевий бенефіціарний власник (учасник з часткою 100%) – Якуб КОЖУШНІК.
Співставленням інформації з вищевказаних документів з відкритими даними розміщеними на офіційному сайті РНБО України (https://www.rnbo.gov.ua/ua/Ukazy/), а саме з переліками фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та введеними в дію відповідними Указами Президента України з 2017 року по 15.05.2023, за результатами перевірки встановлено, що засновники та/або кінцеві бенефіціарні власники учасника та/або сам учасник процедури закупівлі «Iskra Energo s.r.o.» не є суб’єктами до яких згідно з рішеннями РНБО України введеними в дію Указами президента України застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Учасник процедури закупівлі - «Iskra Energo s.r.o.» та його кінцевий бенефіціарний власник (контролер) Якуб КОЖУШНІК відсутні в зазначених переліках.
4. Стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо результатів перевірки тендерної пропозиції учасника «Iskra Energo s.r.o.» на предмет дотримання вимог положень абзацу сьомого підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції Постанови КМ № 157 від 17.02.2023.
Перевірка учасника процедури закупівлі - «Iskra Energo s.r.o.» на предмет дотримання вимог положень абзацу сьомого підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», здійснювалась Замовником згідно наданих Учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- Витяг з комерційного реєстру в міському суді Празі (розділ С, вставка 356426);
- Повний витяг з Господарського реєстру, який веде міський суд у Празі (відділ С, справа 356426);
- Паспорт 45933666 громадянина Чеської республіки - Якуба КОЖУШНІКА;
- Ідентифікаційна картка № 211315343, що видана Якубу КОЖУШНІКУ;
- Технічна специфікація «Iskra Energo s.r.o.».
На підставі вищезазначених документів, які надані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовником встановлено, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.
5. Посилання на сторінку вебсайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2023-05/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2023-05-02-013573-a.pdf
Додатки та підтверджуючі документи до пояснення:
- Технічні вимоги на регулятори швидкості Г1-Г8 (1417-26-00-Т25), що розроблені ПрАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ».
- Позитивний експертний висновок ДП «Укрдержбудекспертиза».
- Наказ ПрАТ «Укргідроенерго» від 07.07.2022 №152-Н.
- Розрахунок очікуваної вартості.
- Витяг з комерційного реєстру в міському суді Празі. (розділ С, вставка 356426).
- Повний витяг з Господарського реєстру, який веде міський суд у Празі (відділ С, справа356426).
- Паспорт 45933666 громадянина Чеської республіки - Якуба КОЖУШНІКА.
- Ідентифікаційна картка № 211315343, що видана Якубу КОЖУШНІКУ.
- Технічна специфікація «Iskra Energo s.r.o.».
- Витяг з комерційного реєстру.pdf
- Наказ 152-Н від 07.07.2022.pdf
- Ідентифікаційна картка Якуб КОЖУШНІК.pdf
- Відповідь на запит ДАСУ.pdf
- Паспорт Якуб КОЖУШНІК.pdf
- Позитивний експертний висновок у ДП «Укрдержбудекспертиза».pdf
- Повний витяг з Господарського реєстру.pdf
- Технічна специфікація Iskra Energo s.r.o.pdf
- Розрахунок очікуваної вартості.pdf
- Технічні вимоги на регулятори швидкості Г1-Г8 1417-26-00-Т25.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 05.07.2023 ПрАТ "Укргідроенерго" подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби від 26.06.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-02-013573-a |
Дата публікації: | 06 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/23160/23 |
Дата відкриття провадження: | 11 серпня 2023 |
Документи:
15 серпня 2023 14:56
|
Електронний підпис |
15 серпня 2023 14:55
|
додаток_ ухвала у справі № 320_23160_23.pdf |
06 липня 2023 12:43
|
Позовна заява про оскарження висновку ДАСУ від 26.06.2023.pdf |
15 серпня 2023 14:56
|
Електронний підпис |
06 липня 2023 12:43
|
Електронний підпис |
15 серпня 2023 14:55
|
додаток_ ухвала у справі № 320_23160_23.pdf |
06 липня 2023 12:43
|
Позовна заява про оскарження висновку ДАСУ від 26.06.2023.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Iskra Energo s.r.o. |
453 370 380,00
UAH
|
453 370 380,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Iskra Energo s.r.o. #02676354 |
Переможець |
453 370 380,00
UAH
|
15 травня 2023 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 16:36
|
протокол УО.rtf.zip | укладений |
10 вересня 2024 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2024 13:32
|
ДУ 1 від 23.07.2024.pdf | зміни до договору |
25 липня 2024 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 11:29
|
Договір 407-І.pdf | укладений |
31 травня 2023 11:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Регулятори швидкості | 9 | комплект |
50 266 009,97
UAH
|
Шафа вимірювання рівня води верхнього та нижнього б'єфів | 1 | комплект |
976 290,27
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції розділ 13 Договору в частині зазначення реквізитів Постачальника: Iskra Energo s.r.o. Bořivojova 878/35, 130 00 Прага, Чеська Республіка Тел +420-777-443-102 E-mail: Jakub@iskraenergo.cz IBAN Р/р CZ91 0800 0000 0018 7992 8233 Керується: Česká Spořitelna a.s. Olbrachtova 1929/62 Praha 4 - 140 00 Česká Republika Код банку: GIBACZPX ID: 02676354 Номер ПДВ: CZ02676354 2. Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції Додаток № 1 Специфікація до Договору. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 5. Дана Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською англійською мовами у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До цієї Додаткової угоди додається: - Специфікація (Додаток № 1). |
Номер договору про закупівлю: | 407-І/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Регулятори швидкості | 9 | комплект |
50 266 009,97
UAH
|
Шафа вимірювання рівня води верхнього та нижнього б'єфів | 1 | комплект |
976 290,27
UAH
|