Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані проєктні роботи здійснюється Замовником частинами за окремими видами виконаних проєктних робіт та розділів проєктних робіт, зазначених у Додатку 2 до Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання обома Сторонами відповідних Актів здачі-приймання виконаних проєктних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 09:06 |
Перелік змін 04.05.2023.docx | |
04 травня 2023 09:06 |
0_ТД (Особливості).docx | |
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx | |
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 1 п 44 Особливостей.docx | |
02 травня 2023 17:09 |
0_ТД (Особливості).docx | |
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx | |
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 5 Proekt_dogovoru.docx | |
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx |
04 травня 2023 09:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 травня 2023 09:06 |
Перелік змін 04.05.2023.docx
|
|||
04 травня 2023 09:06 |
0_ТД (Особливості).docx
|
|||
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx
|
|||
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 1 п 44 Особливостей.docx
|
|||
02 травня 2023 17:09 |
0_ТД (Особливості).docx
|
|||
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx
|
|||
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 5 Proekt_dogovoru.docx
|
|||
02 травня 2023 17:09 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000115 ● 23e302e9a6ca41d5b4115de8e149f479
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 №69-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.09.2023 №69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-05-02-013409-a 02.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 16:51:57
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт котла №5 СТ-1, за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 85» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-02-013409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 09:45:48
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-09-04-000115
Файли - 5 шт. вкладено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 15:12:16
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт котла №5 СТ-1, за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 85» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-02-013409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином виконано учасником ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ», якого визнано переможцем торгів, вимоги підпункту 4.1.1 пункту 4 «Технічної специфікації» додатку №4 до тендерної документації, в якому зазначено, що вартість проєктних робіт повинна включати, зокрема, витрати на виконання проєктних робіт в обсягах, передбачених завданням на проєктування (додаток 1 до Технічної специфікації).
Оскільки, в наданих учасником ТОВ «ІНЖ-СТРОЙ» кошторисах на виконання проектних робіт (файл «Кошторис») в складі тендерної пропозиції не включено усі витрати на виконання робіт, зазначені в підпунктах 13.4 та 13.6 пункту 13 «Завдання на проєктування» Додатку №1 до Технічної специфікації (Додаток №4 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-20 14:58:18
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-09-04-000115
Файл - 2шт. вкладено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖ-СТРОЙ" |
2 744 898,10
UAH з ПДВ
|
2 744 898,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖ-СТРОЙ" #42613065 |
Переможець |
2 744 898,10
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2023 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 16:43
|
Додаткова угода__1_do_Dogovoru_2361_KTM-31-23-BK.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 17:47
|
Договір_2361_КТМ-31-23-БК_Котел №5_compressed.pdf | укладений |
02 червня 2023 17:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 2361/КТМ-31-23-БК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |