Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 302 126 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 510 633,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія повинна бути надана разом із копією ліцензії банку на здійснення діяльності. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). Банківська гарантія повинна бути дійсна протягом строку дії договору. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу головного розпорядника бюджетних коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року для виконання робіт на Об’єкті, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання заявки. Використаний аванс погашається на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (форма № КБ-2в (УПВ)), підписаного уповноваженими представниками Сторін. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні коштів з державного бюджету та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника на підставі звітів та акту виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні коштів з державного бюджету та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника на підставі звітів та акту виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 10:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 10:38 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
04 травня 2023 10:38 |
Зміни до ТД.PDF | |
02 травня 2023 15:28 |
Тендерна документація.PDF | |
02 травня 2023 15:28 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
04 травня 2023 10:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 травня 2023 10:38 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
|||
04 травня 2023 10:38 |
Зміни до ТД.PDF
|
|||
02 травня 2023 15:28 |
Тендерна документація.PDF
|
|||
02 травня 2023 15:28 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000019 ● 9e78fcf4b4ab4383ac2ea29905f0cd2a
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
9 UA-2023-05-02-010712-a 02.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-04 15:10:12
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту шляхопроводу з підходами на км 554+378 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область. Коригування. (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 302 126 760,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-010712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-08 13:22:33
Відповідь на запит
На Ваш запит від 04.08.2023р. по процедурі закупівлі "Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 554+378 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область. Коригування. (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-02-010712-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
1.1. Розмір розміру витрат (бюджетного призначення) визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2023 р. № 619 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури" за бюджетною програмою 3111330 "Розвиток та відновлення інфраструктури".
1.2. Технічні характеристики предмети закупівлі:
На підставі технічного обстеження шляхопроводу з підходами на км 554+378 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов – на – Дону) було визначено потребу у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень відповідно ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна № 1 від 01.09.2019р. та Зміна № 2 від 01.03.2022р. до нього, ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби, інші нормативно-будівельні вимоги.
У Додатку 4 до тендерної документації міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, шляхом складання Відомості об’ємів робіт та Підсумкової відомості ресурсів (Додаток № 4 тендерної документації, стор. 34-75).
Генпідрядник гарантує якість та можливість експлуатації Об'єкта відповідно до умов затвердженої проектної документації з дотриманням вимог Додатку Л ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво" (Додаток № 9 тендерної документації, п.2.4 проєкту договору).
1.3. Визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість закупівлі визначена замовником відповідно до затвердженого робочого проекту (Наказ № Н-157/06-03 від 13.04.2023р. Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України), який отримав Позитивний експертний звіт № V-0008-23/ПРОЕКСП від 28.02.2023р. Для здійснення обрахунку попередньої вартості послуг замовник, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, має у своєму штаті відповідних сертифікованих фахівців з кошторисної справи. На підставі обстеження експлуатаційного стану споруди була визначена потреба у відновлені технічних параметрів та нормативних навантажень. Результати комісійного обстеження визначені у відомості об’ємів робіт (Додаток № 4 тендерної документації стор. 34-52).
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі виконано з урахування об’ємів робіт (Додаток № 4 тендерної документації стор. 34-52) у рамках дії Наказу Мінекономіки № 275 від 12.02.2020 відповідно до діючих стандартів з ціноутворення у будівництві Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 відповідно до діючих стандартів з ціноутворення, а саме: Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами. Розрахунок очікуваної вартості об’єкту виконано з використанням ліцензійного програмного комплексу «Будівельна технологія- КОШТОРИС».
Між іншим повідомляємо, що обґрунтування розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднене з урахуванням вимог постанови КМУ від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківської області - https://kh.restoration.gov.ua.
Стосовно другого питання:
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
Інформація була оприлюднена на сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківської області - https://kh.restoration.gov.ua/diialnist/6195/55087.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 15:10:56
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту шляхопроводу з підходами на км 554+378 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область. Коригування. (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-010712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» вимогам пункту 1 Додатку 2 тендерної документації (надання інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідної для виконання робіт, зокрема, «6.Екскаватори одноковшеві, місткість ковша 1,4 м3 і/або більше – 2 шт»)), а саме, що місткість ковшів, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.05.2023 № 134 (файл: Техніка.rar): Екскаватор гусеничний JCB JS220LC та Екскаватор EO 2621B (пункти 10 та 11 довідки) - 1,4 м3 і/або більше.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 тендерної документації Замовника в частині надання копій трудових книжок (всі сторінки, що мають записи) або копій наказів про призначення на посаду, копій наказів про сумісництво, або копій цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 7 Додатку 2 до тендерної документації, а саме щодо підсобного робітника 2 розряду – Мацкевич Віталій Вікторович (пункт 9 Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 10.05.2023 № 137).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 08:45:46
Відповідь на запит
На Ваш запит від 11.08.2023р. по процедурі закупівлі "Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 554+378 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область. Коригування. (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-02-010712-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання:
Відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» вимогам пункту 1 Додатку 2 тендерної документації (надання інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідної для виконання робіт, зокрема, «6.Екскаватори одноковшеві, місткість ковша 1,4 м3 і/або більше – 2 шт»)), а саме, що місткість ковшів, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.05.2023 № 134 (файл: Техніка.rar): Екскаватор гусеничний JCB JS220LC та Екскаватор EO 2621B (пункти 10 та 11 довідки) - 1,4 м3 і/або більше.
Відповідь:
Умовами тендерної документації передбачено мінімальну кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, зокрема наявність в учасника: екскаваторів оДноковшевих, місткістю ковша 1,4 м3 і/або більше - 2 шт; екскаватора навантажувача -1 шт. (розділ І додатку № 2 до тендерної документації).
ТОВ «Мостобудівельний загін № 112» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) від 10.05.2023 № 134 (далі - Довідка № 134), якою повідомив про наявність в нього, зокрема: екскаватора гусеничного JCB JS220LC; екскаватора EO 2621B; екскаватора-навантажувача - JCB/4CX (позиції 10-12 Довідки № 134). Також надав свідоцтва про реєстрацію цих транспортних засобів.
Зауважуємо, що інформація про найменування техніки у Довідку № 134 учасником вносилась відповідно до даних (щодо найменування, тощо) зазначених у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів та технічних характеристиках/паспортах на відповідні машини.
Так, ТОВ «Мостобудівельний загін № 112» підтвердив наявність у нього:
1. Екскаватора навантажувача (в кількості - 1 шт.) надав відомості про екскаватор ЕО 2621В.
Даний екскаватор ЕО 2621В обладнаний вантажним ковшем, об'ємом 0,25м3 . Технічні характеристики цього екскаватора дозволяють підіймати до 0,5т вантажу на висоту від 2,2 до 3,3м. Зазначеного у повній мірі достатньо для виконання робіт за договором.
2. Екскаваторів одноковшевих, місткістю ковша 1,4 м3 і/або більше (в кількості - 2 шт) надав відомості про екскаватор гусеничний JCB JS220LC та екскаватор-навантажувач - JCB/4CX.
Екскаватор гусеничний JCB JS220LC (екскаватор із удосконаленою ходовою частиною і комплектацією) укомплектований ковшем для тяжких видів робіт, об'ємом 1,4 м3 . Технічні характеристики цього екскаватора дозволяють (його середні габарити та відмінні експлуатаційні показники) без зусиль підійматись під кутом в 35 градусів. Крім цього, даний екскаватор укомплектовано іншим навісним обладнанням, таким як: ковші стандартні (об'єм ковша1,25 м3 ), дробильні, профілюючі; кошті з зубами різного виду та форми; молоти гідравлічні, ножиці та інше. Зазначеного у повній мірі достатньо для виконання робіт за договором.
Екскаватор-навантажувач - JCB/4CX укомплектовано навантажувальним (зйомним) ковшем JBC 6 в 1, об'ємом 1,4 м3 , який може використовуватись для навантажування, копання, захоплення матеріалів та ін. Універсальність машини можливо збільшити шляхом використання ковшів JBC 6 в 1, ще більшого об'єму (до 2,2 м3) (комплекту для збільшення навантаження (використовувати в якості крана, незалежної гідро лінії для підключення річного інструменту, тощо)), що передбачено технічними характеристиками екскаватора.
Враховуючи зазначене, ТОВ «Мостобудівельний загін № 112» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про 2 (два) екскаватори одноковшевих, місткістю ковша 1,4 м3 і/або більше, чим в повній мірі дотримав вимог тендерної документації.
Стосовно другого питання:
Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 тендерної документації Замовника в частині надання копій трудових книжок (всі сторінки, що мають записи) або копій наказів про призначення на посаду, копій наказів про сумісництво, або копій цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 7 Додатку 2 до тендерної документації, а саме щодо підсобного робітника 2 розряду – Мацкевич Віталій Вікторович (пункт 9 Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 10.05.2023 № 137).
Відповідь:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» зазначена невідповідність врахована як формальна (несуттєва) помилка, бо викликає розуміння формального зазначення «не тієї» «не значної» помилкової інформації (людського фактору) та є такою, що суттєво не впливає на зміст тендерної пропозиції. З зазначеним прізвищем «Мацкевич» та ім’ям «Віталій» в довідці присутній лише один працівник, та в підтвердження наявності правовідносин учасника з ним, у складі тендерної пропозиції, надано копію наказу про прийняття на роботу № 26-К від 16.02.2021р.
Головним залишається те, що умовами тендерної документації чітко визначений мінімальний перелік працівників, який має бути в учасника. До такого переліку відносяться 8 підсобних робітників. Саме цю кількість робітників і зазначив у довідці учасник, і саме на цю кількість робітників він надав документальне підтвердження наявності трудових відносин (надано 8 наказів). Наявність 8 підсобних працівників в даному випадку і підтверджує наявність в учасника кількості працівників, яка визначена Замовником як обов’язкова.
Додаток:
Копія наказу про прийняття на роботу № 26-К від 16.02.2021р. – 1 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 16:43:41
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту шляхопроводу з підходами на км 554+378 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область. Коригування. (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-010712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, а саме, позитивого експертного звіту від 28.02.2023 № V-0008-23/ПРОЕКСП, який згідно з ваших пояснень від 08.08.2023, наданих через електронну систему закупівель, був використаний під час розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі.
Пояснення та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 13:21:38
Відповідь на запит
На Ваш запит від 15.08.2023р. щодо процедури закупівлі "Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 554+378 автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), Харківська область. Коригування. (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-02-010712-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області надає копію позитивного експертного звіту від 28.02.2023р. № V-0008-23/ПРОЕКСП.
Додаток:
Копія позитивного експертного звіту від 28.02.2023р. № V-0008-23/ПРОЕКСП. – 11 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
300 999 999,00
UAH з ПДВ
|
300 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» #22202218 |
Переможець |
300 999 999,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 19:35
|
Т96-КХД554кр-23 ДУ 12.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 19:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 17:00
|
Т96-КХД554кр-23 ДУ 10.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2024 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 17:16
|
Т96-КХД554кр-23 ДУ 6.PDF | зміни до договору |
18 березня 2024 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 15:25
|
Т96-КХД554кр-23.PDF | укладений |
30 травня 2023 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника відповідно до 3.7.3., п.20.2 Договору та керуючись пп.4 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. |
Номер договору про закупівлю: | Т96-КХД554кр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку погодженням зміни ціни в Договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт), відповідно п.3.7.4 Договору та керуючись пп.5 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | Т96-КХД554кр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пунктів 3.7.3. та п.20.2 Договору, та керуючись пп.4 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасу-вання", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | Т96-КХД554кр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |