Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01991501 |
Місцезнаходження: | 10009, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Кибальчича, будинок 16 |
Контактна особа: |
Окушко Оксана Вікторівна 380683691749 ztrbc-zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2023 11:03 |
Очікувана вартість: | 230 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 151,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 14:05 |
Додаток 5.docx | |
02 травня 2023 14:05 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
02 травня 2023 14:04 |
Додаток №1 до Додатку 3 ТД.pdf | |
02 травня 2023 14:04 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
02 травня 2023 14:03 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
02 травня 2023 14:02 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
02 травня 2023 14:01 |
ТД Вікна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- проведення уточнення замірів вікон;
- доставка товару до місця встановлення товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки;
- демонтаж старих віконних блоків;
- монтаж конструкцій (металопластикових вікон, підвіконь, відливів,) на об’єкті у місці встановлення товару з урахування комплектуючих матеріалів, ціна на які має бути включена в цінову пропозицію Учасника.
Вимоги про усунення порушення
1. згідно тенденої документації розділ 3 п 1. Замовником вимагається надання підтвердження інформацією та документами, що підтверджують відповідність предмету закупівлі та тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно умов Додатку 3 до цієї тендерної документації та частини 7 розділу 3 тендерної документації), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" не надано згоду з Додатком 3, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" надали підписаний Додаток №3, та в документації присутній Додаток №1 до Додатку №3, який є невідємною частиною Додатку №3, в якому зазначені які саме конструкції вимагає замовник і якої саме якості, конфігурації і т д, підписаний Додаток №1 до Додатку №3 відсутній, тож пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" не відповідає умовам тендеру.
2. В розділі 3 п 1 замовник вимагає лист про згоду з умовами договору про закупівлю, який розміщено в Додатку 4 до цієї тендерної документації; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" не надав даний лист, замовником було надано 24 години після чого ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" завантажив Лист-згоду в якому зазначає, що учасник погоджується з проектом договору наданого замовником без конкретики, що договір розміщений в Додатку №4 до цієї тендерної пропозиції, як це запрошено в документації.
3 В розділі 3 п 6. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 6.1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше 1-го, за період 2020-2022 роки (у будь-якому з цих років). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1. Довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):2. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці. 3. На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: Або: - відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: ● інформацію щодо найменування контрагента ● дату та номеру договору, на який надано відгук, ● інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою (за наявності). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" надано договір № 14 від 03.04.2023р, що вже не відповідає умовам тендеру, адже в документації конкретно прописано 2020-2022роки. Також не надано підтвердження виконання даного договору адже відсутня видаткова накладна, а лише накладна доводить факт виконання договору. Також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" надали лист відгук без печатки підприємства, а в документації сказано, що Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою (за наявності). Судячи з договору №14 від 03.04.2023р печатка в контрагента є, отже відгук повинен бути з печаткою. Факт відсутності печатки на відгуці і видаткової накладної говорить про невідповідність документів тендерній документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" не відповідає умовам закупівлі. Відтак, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця та перейти до розгляду наступних тендерних пропозицій. У випадку ігнорування законних та обґрунтованих вимог щодо відхилення, будемо вимушені звернутись до контролюючих органів.
За результатами розгляду Вимоги повідомляємо про наступне.
По-перше: що стосується згоди з Додатком 3 до ТД.
Відповідно до вимог викладених у ч. 1 розділу III Тендерної документації – учасник надає згоду з технічними, якісними та кількісним вимогами (згідно умов Додатку 3 до цієї тендерної документації). При тому у Додатку 3 до ТД напис «З технічними, якісними та кількісним вимогами ознайомлені та підтверджуємо» міститься в кінці Додатку 3 до ТД, а Ескізи на конструкції металопластикових вікон, що містяться у Додатку № 1 до Додатку 3 до ТД, додаються. Тендерною документацією не вимагалось окремо посвідчувати згоду з Додатком №1 до Додатку 3 до ТД.
По-друге: що стосується листа-згоди з умовами договору про закупівлі, який розміщено в Додатку 4 до ТД.
Відповідно до вимог викладених у ч. 1 розділу III Тендерної документації – учасник надає лист про згоду з умовами договору про закупівлю, який розміщено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. При тому в умовах ТД вислів «який розміщено в Додатку 4» зазначено як посилання – роз’яснення з умовами саме якого договору має погодитись учасник, а не вимога до форми написання листа про згоду. При цьому хочу зазначити, що крім листа про згоду ТОВ «ТВК ГОРА» додатково надано підписаний та завірений печаткою на кожній сторінці договір, що містився у Додатку 4 до ТД.
По-третє: що стосується підтвердження кваліфікаційних умов учасників відповідно до ч. 6 розділу III ТД.
Щодо аналогічного договору.
Відповідно до подання учасником ТОВ «ТВК ГОРА» аналогічного договору за 2023 рік, а не за 2020-2022 роки, повідомляємо, що з метою дотримання принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, було прийнято рішення щодо прийняття до розгляду аналогічного договору та відповідного листа-відгуку на нього за 2023 рік, адже наданий в складі тендерної пропозиції договір №234 від 04.11.2022 року відноситься до оборонних закупівель, звіти про виконання яких на даний час не публікуються, а відповідний позитивний відгук містить посилання на договір укладений з Державним концерном Укроборонпром. При тому хочемо зазначити, що у відповідності до вимог пп. 6.5 ч. 6 розділу III ТД та аб. 14 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. А тому для підтвердження виконання досвіду аналогічного договору було також прийнято до уваги в тому числі закупівлю UA-2021-06-01-000265-c.
Щодо не надання видаткової накладної.
Хочу зазначити, що відповідно до вимог ТД, для підтвердження виконання договору, надання видаткової накладної не вимагалось.
Щодо надання Листа-відгуку без печатки контрагента.
Відповідно вимог ТД та п. 39 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже після розгляду Листа-відгука без печатки контрагента, було прийнято рішення звернутися безпосередньо до Андрушівської ДЮСШ Андрушівської міської ради, щодо виконання аналогічного договору, що був поданий ТОВ «ТВК ГОРА» у складі тендерної пропозиції. В свою чергу Андрушівською ДЮСШ Андрушівської міської ради на адресу КНП «Обласний центр крові» ЖОР було надіслано позитивний лист-відповідь на якому стоїть печатка закладу.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що пропозицію ТОВ «ТВК ГОРА» було розглянуто у відповідності до принципів публічних закупівель, Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178» та Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-12-000096 ● 816db76bcff24aafa6f82f810701826c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2023-05-02-007984-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 11:02:17
Запит про надання пояснень № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вікна металопластикові» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-02-007984-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2) Чи здійснювалось постачання вікон металопластикових за договором від 19.05.2023 № 88? У разі постачання, вкажіть на яку суму відбулося таке постачання, з наданням до пояснення документального підтвердження.
Чи здійснювалась оплата за поставлені вікна металопластикові (у разі такої поставки) та в якій сумі, з наданням до пояснення документального підтвердження такої оплати.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 15:55:24
Поясннення на запит від 16.06.2023р.
Державна аудиторська служба України
Північний офіс Держаудитслужби
Управління північного офісу
Держаудитслужби в Житомирській області
Щодо пояснень на запит від 16.06.2023р.
На Ваш запит, щодо отримання пояснень (інформації, документів), у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вікна металопластикові» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-02-007984-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пояснюємо наступне.
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
В рамках здійснення заходів по енергозбереженню та енергоефективності виникла необхідність придбання 18 вікон металопластикових в адміністративному приміщенні, про що була оформлена відповідна Заявка від адміністратора господарсько-обслуговуючого відділу та затверджена директором підприємства (додається).
Закупівля запланована за власні кошти підприємства, отримані від господарської діяльності.
Технічні та якісні характеристики були визначені з урахуванням технічної документації, діючої на території України, в тому числі ДБН В.2.-31:2021 та ДСТУ EN 14351-1:2000, з урахуванням рекомендацій для використання необхідного товару у вибраній температурній зоні.
Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Оскільки у штаті Замовника відсутні спеціалісти відповідної кваліфікації задля встановлення чіткого переліку необхідних технічних характеристик металопластикових конструкцій, посилання у Додатку 3 до ТД на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару було необхідним, оскільки за основними характеристиками вони відповідають потребам Замовника.
У Додатку 3 до ТД та у Тендерній документації було зазначено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”, а у разі, якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі була визначена з урахуванням отриманої Заявки про внесення змін до річного плану закупівель від 27.02.2023р., закупівлі, що була оголошена в березні 2023 року та не відбулась, в зв’язку з відсутністю пропозицій, проведених моніторингових дослідженнях по закупівлях на порталі Prozorro та отриманих комерційних пропозицій від 17.04.2023р. (додаються) та 01.05.2023р. (додаються).
2) Чи здійснювалось постачання вікон металопластикових за договором від 19.05.2023 № 88? У разі постачання, вкажіть на яку суму відбулося таке постачання, з наданням до пояснення документального підтвердження. Чи здійснювалась оплата за поставлені вікна металопластикові (у разі такої поставки) та в якій сумі, з наданням до пояснення документального підтвердження такої оплати.
Згідно укладеного Договору №88 від 19.05.2023р. постачання вікон металопластикових не здійснювалось, так як термін поставки товару становить до 31.07.2023р. За погодженням з Постачальником, договір поставки може бути скорочено.
У зв’язку з дією воєнного стану, на підприємстві постійно збільшується об’єм компонентів крові, що в свою чергу потребує відповідального зберігання. Враховуючи вищевикладене виникла необхідність у терміновому обладнані спеціального приміщення для встановлення великої кількості додаткового холодильного обладнання, в якому зберігаються компоненти крові, для чого необхідно здійснити ряд заходів, в тому числі і заміну вікон. Про даний факт було повідомлено Постачальника, з проханням прискорити поставку вікон та їх монтаж. Постачальник погодився на прохання Замовника та надіслав відповідний лист-підтвердження (додається), в якому зазначив, що вікна вже виготовлені, а їх поставка, демонтаж старих та монтаж нових вікон запланований у період з 21 червня по 30 червня 2023 року.
Додатки:
1. Заявка на внесення змін до річного плану закупівель від 27.02.2023р.;
2. Комерційна пропозиція Віндзор від 17.04.2023р.;
3. Комерційна пропозиція Стеко від 01.05.2023р.;
4. Лист від ТОВ «ТВК ГОРА» № 12/06-1 від 12.06.2023р.
Уповноважена особа Оксана ОКУШКО
20.06.2023р.
т. 068-369-1749
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області На Висновок від 21.06.2023р. За результатами опрацювання Висновку від 21.06.2023р., щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.05.2023 № 88, надаємо інформацію з відповідними підтверджуючими документами про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після отримання Висновку, листом від 23.06.2023 року за №250 ТОВ «ТВК ГОРА» було направлено пропозицію щодо розірвання Договору №88 від 19.05.2023 року, з відповідною Додатковою угодою. В свою чергу від ТОВ «ТВК ГОРА» було отримано лист від 27.06.2023 року за № 27/06-1 з відмовою від розірвання Договору, в зв’язку з його стовідсотковим виконанням. При тому повідомляємо, що товар відповідно до Договору № 88 від 19.05.2023 року на адресу підприємства було поставлено 21.06.2023 року, а станом на сьогодні завершені роботи по демонтажу старих вікон та монтажу нових вікон. На даний час, відповідно до умов Договору №88 від 19.05.2023 року проведено прийом товару по кількості та проводиться прийом товару по якості та комплектності. Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Замовник вчинив всі необхідні дії для виконання висновку, проте на даному етапі, враховуючи ступінь виконання Договору №88 від 19.05.2023 року та відмову Виконавця, це зробити неможливо. Додатки: 1. Лист від 23.06.2023 року за №250 – 1 прим. на 1 арк.; 2. Додаткова угода № 1 – 1 прим. на 1 арк.; 3. Лист від 27.06.2023 року за № 27/06-1 - 1 прим. на 1 арк. Уповноважена особа Оксана ОКУШКО 27.06.2023р. т. 068-369-1749
2023-06-27 14:19:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/41/2023/пр |
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
18 серпня 2023 08:29
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 06/40/2023/пр |
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/296/2650/23 |
Дата відкриття провадження: | 21 серпня 2023 |
Документи:
05 січня 2024 10:50
|
Електронний підпис |
18 серпня 2023 08:30
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" |
170 009,70
UAH з ПДВ
|
170 009,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
202 000,00
UAH з ПДВ
|
202 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
214 645,96
UAH з ПДВ
|
214 645,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ХОДАКІВСЬКИЙ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
216 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ |
220 697,00
UAH з ПДВ
|
220 697,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСЕРВІС" |
225 940,00
UAH з ПДВ
|
225 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ГОРА" #43945156 |
Переможець |
170 009,70
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 13:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 травня 2023 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 13:11
|
Договір.pdf | укладений |
19 травня 2023 13:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вікно металопластикове 980х2020 | 3 | штуки |
6 055,63
UAH з ПДВ
|
Вікно металопластикове 1940х850 | 4 | штуки |
5 119,90
UAH з ПДВ
|
Вікно металопластикове 2010х2030 | 11 | штуки |
11 942,11
UAH з ПДВ
|