Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2023-05-02-006256-a ● ce6a2a6a93bc4927967882cabeccfde1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Мартинюк Катерина Геннадіївна +380564930920 martinyk_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 265 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
483 одиниця
Адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Площа Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2023
ДК 021:2015: 44423460-3 — Адресні вивіски
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 12:27 |
Ескіз адресної вивіски.jpg | |
02 травня 2023 12:27 |
Додаток 3.docx | |
02 травня 2023 12:27 |
Додаток 2.docx | |
02 травня 2023 12:27 |
Додаток 1.docx | |
02 травня 2023 12:27 |
ТД.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-02-006256-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 20 травня 2023 21:14
Дата подання: 20 травня 2023 21:14
Неправомірне відхилення пропозиції
Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифі-катор закупівлі: UA-2023-05-02-006256-a) щодо предмету закупівлі Адресні вивіски на ба-гатоквартирні житлові будинки , код ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари на очі-кувана вартість 265 000,00 грн з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 10 травня 2023 09:00
10 травня 2023 09:00 по даній закупівлі було розкрито пропозиції без проведення аук-ціону, пропозиції подали наступні учасники:
• ФОП Галенко Валерій Володимирович
• Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25"
• ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
• ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК
• ФОП "ЖАБОТИНСЬКИЙ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прий-нято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою від-повідальністю «Гранд Принт 25» (Протокол № 21/2 від 15 травня 2023 року (див. Дода-ток 1)
Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» є необґрунтованим та підлягає скасуванню, виходячи із наступного :
1. «п. 1 р. 3 Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному
вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його від-повідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність пі-дстав, установлених у статті 17 Закону, та шляхом завантаження файлів з:… до-відкою в довільній формі щодо наявності/ відсутності ліцензії або документа дозві-льного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської ді-яльності відповідно до предмету закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» Учасником в складі про-позиції надано Довідку вих. № 1052-08/05/23 від 8 травня 2023р., в якій відсутня ін-формація щодо наявності або відсутності у Учасника ліцензії або документа дозві-льного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської ді-яльності відповідно до предмету закупівлі (44420000-0 Будівельні товари (адресні ви-віски на багатоквартирні житлові будинки);.»
Скаржник не погоджується з таким твердженням, оскільки в довідці (див. Додаток 2) вказано, що даний вид діяльності не ліцензується, тому Учасник не може надати лі-цензію. Цим самим Замовник порушив право учасника та не надав вимоги про усунення не-відповідностей протягом 24 годин відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропо-зиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною доку-ментацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замов-ником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропози-ції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються по-милки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учас-ником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. « п. 6 р. 3 Тендерної документації та Додатку 3 тендерної документації: «….Замовник зазначає підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у Додатку 3 тендерної документації», «…Довідка довіль-ної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладе-ним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі за-купівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Вищезазначе-на Довідка відсутня у складі пропозиції учасника.»
Скаржник не погоджується з таким твердженням, так як Замовник порушив право учасника та не надав вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усу-нення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною доку-ментацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замов-ником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропози-ції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються по-милки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учас-ником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3. « Відповідно до п. 6 р. 3 Тендерної документації: «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники подають, як частину пропозиції: - довідку про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене/орендоване).» Учасником в складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 1006-08/05/23 від 8 травня 2023 р. в якій міститься інформація виключно про обладнання та матеріально-технічну базу які будуть використовуватись для виконання умов договору, без зазначення будь-якого іншого обладнання та матеріально-технічної бази»
Скаржник не погоджується з таким твердженням так, як відповідно до вимог п 6 Розділу 3 Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність у Учасника об-ладнання, матеріально-технічної бази та технологій (обладнання, машини, механізми, устат-кування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене/орендоване)
Скаржник вважає, що надав всю інформації про матеріально-технічну базу, яка необ-хідна для виконання умов договору по даній закупівлі.
4. «Відповідно до п. 7 р. 3 Тендерної документації: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1. Учас-ники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника тех-нічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. На підтвер-дження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі Учасник має надати: - довідку про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов тех-нічного завдання тендерної документації та зазначити в цій довідці чіткі технічні характеристики та параметри запропонованого товару, з обов’язковим дотриман-ням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації.» Учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам, надано Довідку Вих. № 1018-08/05/23 від 8 травня 2023 р. в якій не дотримано вимог Замовника викладених в Додатку 1 тендерної документації, а саме відсутня інформація про те, що адресні вивіски, які пропонує учасник, будуть новими, такими, що не були в експлуатації, та без зовнішніх пошкоджень. Крім того у вище-зазначеній довідці, не зазначено чіткі технічні характеристики та параметри запро-понованого товару.»
Скаржник не погоджується з таким твердженням так, як відповідно до вимог тен-дерної документації Технічні, якісні та кількісті характеристики предмета закупівлі Учас-ник підтверджує довідкою (див. Додаток 4) про те, що Учасник зобов’язується дотримува-тись умов технічного завдання тендерної документації та зазначає в цій довідці чіткі техніч-ні характеристики та параметри запропонованого товару.
Замовник не вказує, які саме технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають його вимогам і які саме не зазначені чіткі характеристики.
Скаржник у довідці зазначив всю інформацію, яка стосується саме Технічних, якісних та кількісних характеристик.
Твердження Замовника про те, що відсутня інформація про те, що адресні вивіски, які пропонує учасник, будуть новими, такими, що не були в експлуатації, та без зовнішніх пош-коджень вважаємо без підставним так як Товар, який закуповує Замовник виготовляється ін-дивідуально і на момент подачі пропозиції Учасник не має інформації про те, які саме назви вулиць та номерів будинків будуть нанесені на таблички. Учасник на момент подачі пропо-зиції має інформацію тільки про технічні характеристики матеріалу з якого мають бути ви-готовлені таблички.
До того ж даною довідкою ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації, а також дотримуватись вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації.
Всі чіткі технічні характеристики та параметри запропонованого товару вказані у цій до-відці і не мають двозначності.
Тому, із врахуванням викладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Прошу :
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Адресні вивіски на багатоквартирні житлові бу-динки, код ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари: UA-2023-05-02-006256-a
3) Скасувати Рішення Уповноваженої особи стосовно відхилення пропозиції Учасника ТОВ "Гранд Принт 25".
Додатки:
1. Додаток 1
2. Додаток 2
3. Додаток 3
4. Додаток 4
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 травня 2023 16:15
рішення від 23.05.2023 № 7008.pdf
Дата публікації: 23 травня 2023 16:14
інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2023 № 7727.pdf
Дата публікації: 01 червня 2023 11:10
рішення від 31.05.2023 № 7727.pdf
Дата публікації: 05 червня 2023 14:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Галенко Валерій Володимирович |
112 394,10
UAH з ПДВ
|
112 394,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" |
115 920,00
UAH з ПДВ
|
115 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
135 240,00
UAH з ПДВ
|
135 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК |
147 798,00
UAH з ПДВ
|
147 798,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЖАБОТИНСЬКИЙ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" |
241 500,00
UAH з ПДВ
|
241 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Галенко Валерій Володимирович #1856012731 |
Відхилено |
112 394,10
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 15:27
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Відхилено |
115 920,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 15:39
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3318310349 |
Відхилено |
135 240,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 16:29
|
|
ТОВ ПЛЕЯДА ДРУК #42810492 |
Переможець |
147 798,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2023 14:39
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 травня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 15:08
|
Д 286-Т від 16.06.2023 | укладений |
16 червня 2023 15:06
|