Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ комунальної власності, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природнього середовища та благоустрою Устинівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44319990 |
Місцезнаходження: | 28600, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 4 |
Контактна особа: |
Йосипчук Надія Володимирівна 380988535506 arhitektura_ustin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 20:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2023 20:01 |
Очікувана вартість: | 2 841 824,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 418,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 12000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт та за наявності у Замовника відповідного фінансування на виконання робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 3 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 10:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000048 ● 760e951626fb4a1d9a20fba7e0dec326
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 17:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.08.2023 № 44-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-05-02-003527-a 02.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 12:23:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини вулиці Ювілейна від буд. №14 до перехрестя з вул. Об'їздна в смт. Устинівка Кропивницького району Кіровоградської області», очікуваною вартістю 2 841 824,86 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-003527-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю « ПФ», вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:38:28
Щодо надання пояснень на запит
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі згідно предмету: «Капітальний ремонт частини вулиці Ювілейна від буд. №14 до перехрестя з вул. Об’їздна в смт. Устинівка Кропивницького району Кіровоградської області ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту ремонту генеральним проектувальником ФОП Андалюкевич А.В. розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації за робочим проектом виконано державну експертизу її кошторисної частини та отримано за її результатами позитивний експертний звіт №0424Є/04/23 від 07.04.2023р.
У складі кошторисної частини проектної документації міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості будівництва матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи №№ 02-01-01, 02-01-02, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту ремонту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів на будівельні роботи.
В той же час, для визначення очікуваної вартості об’єкту ремонту (2 841 824,86 грн. з ПДВ) використано дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта ремонту, та в якості очікуваної вартості прийнято суму, отриману шляхом додавання вартостей витрат згідно вказаного розрахунку за підсумком глав 1-9 (2308,183 тис. грн.), сум кошторисного прибутку (15,880 тис. грн.), коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (8,075 тис. грн.), коштів на покриття ризику (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % для підрядника згідно п. 5.31. КНУ для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 2,4% від підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку – 36,049 тис. грн.), та розміру ПДВ на вказані витрати – 20%.
Розмір бюджетного призначення визначається у відповідності до кошторису замовника на 2023, затвердженого згідно рішення сесії Устинівської селищної ради № 2202 від 19.04.2023р., та довідки про зміни до кошторису на 2023 рік №5 від 21.04.2023 року, в тому числі за кодом КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі згідно предмету: «Капітальний ремонт частини вулиці Ювілейна від буд. №14 до перехрестя з вул. Об’їздна в смт. Устинівка Кропивницького району Кіровоградської області ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено у встановлені строки на веб-сайті головного розпорядника замовника за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/ustynivska/news/1694069884/.
2. Учасником переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ПФ» при укладенні договору підряду було дотримано вимоги частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі», зокрема 30.05.2023р. надано замовнику завірені належним чином копії документів, що додаються. В той же час додатково повідомляємо, що з урахуванням класу наслідків (відповідальності) об’єкту капітального ремонту – ССІ, наявність в учасника ліцензії, передбаченої згідно п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"), не вимагається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 10:06:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини вулиці Ювілейна від буд. №14 до перехрестя з вул. Об’їздна в смт. Устинівка Кропивницького району Кіровоградської області», очікуваною вартістю 2 841 824,86 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-003527-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 договору підряду від 31.05.2023 № 16, укладеного між Замовником та ТОВ «ПФ», «Строк виконання робіт: протягом строку дії Договору та згідно календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2), та не пізніше ніж до 31.07.2023».
Просимо повідомити чи виконані роботи у вищезазначений строк та суму оплати за виконані роботи (з наданням підтверджуючих документів)?
2. У разі не виконання робіт у вищезазначений строк просимо повідомити чи була укладена додаткова угода, щодо продовження строку виконання робіт?
У разі укладання додаткової угоди зазначити з яких причин в електронній системі закупівель, у строк визначений в пункті 11 частини першої статті 10 Закону, не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 12:15:19
Про надання пояснень
1. Щодо питання 1 запиту повідомляємо, що роботи згідно предмету закупівлі, виконані у строк до 31.07.2023р., про що сторонами складено документи форм КБ-2в та КБ-3 на суму 2395107,60 грн. При цьому, у складі договірної ціни підрядником було враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в сумі 106236 грн. з ПДВ, які не були підтверджені підрядником при виконанні робіт згідно положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та відповідно вказана сума витрат не оплачувалась замовником. Окрім цього, при виконанні робіт відбулось фактичне зменшення обсягів виконаних робіт та витрат, про що Сторонами буде укладена відповідна додаткова угода для зменшення обсягу зобов’язань замовника в органі Держказначейської служби. Таким чином, фактичний обсяг робіт згідно актів КБ-2в був виконаний підрядником у строк, передбачений договором підряду.
При цьому, акт КБ-2в №2 від 31.07.2023 року 2023 року на суму 15058,80 грн. зареєстрований в управлінні Державної казначейської служби України в Устинівському районі з порушенням термінів реєстрації. Бюджетне фінансове зобов’язання прийняте до обліку з попередженням про неналежне виконання бюджетного законодавства. Претензії щодо несвоєчасної оплати по акту №2 від 31.07.2023 року від підрядника ТОВ «ПФ» не надходили. Підтверджуючі документи щодо приймання виконаних робіт та їх оплати додаються.
2. Щодо питання 2 запиту повідомляємо, що оскільки роботи по даному об’єкту завершені у термін відповідно до договору підряду №16 від 31.05.2023 року, додаткова угода про продовження строку виконання зобов’язання не укладалась, та відповідно в електронній системі закупівель не оприлюднювалось повідомлення про внесення змін до договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ |
2 534 007,60
UAH з ПДВ
|
2 534 007,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 618 140,00
UAH з ПДВ
|
2 618 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАКА" |
2 699 104,96
UAH з ПДВ
|
2 699 104,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ #24152128 |
Переможець |
2 534 007,60
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 09:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2023 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 11:15
|
угода 1.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 10:28
|
капітальний ремонт.pdf | укладений |
01 червня 2023 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін згідно ДУ №1 від 01.11.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |