Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2023 10:04 |
Очікувана вартість: | 13 402 015,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 020,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 14:55 |
Перелік змін 08.05.2023.docx | |
08 травня 2023 14:55 |
ТД_1883_Нова редакція 08.05.23.doc | |
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору від 08.05.23.docx | |
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ від 08.05.23.doc | |
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ від 08.05.23.docx | |
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 1 до ТД. від 08.05.23.docx |
08 травня 2023 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2023 14:55 |
Перелік змін 08.05.2023.docx
|
|||
08 травня 2023 14:55 |
ТД_1883_Нова редакція 08.05.23.doc
|
|||
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору від 08.05.23.docx
|
|||
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ від 08.05.23.doc
|
|||
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ від 08.05.23.docx
|
|||
08 травня 2023 14:55 |
Додаток 1 до ТД. від 08.05.23.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ EN ISO 20347:2015 та ДСТУ EN ISO 20345:2016 можуть використовуватись для одного виду взуття, оскільки не суперечать один одному, а також в ДСТУ EN ISO 20347:2015 розділі 2 Нормативні посилання наявне посилання на ISO 20345:2011. Конкретні вимоги до кожного з зазначеного виду захисного взуття містяться в відповідних таблицях «Вимоги до матеріалів та конструкційним елементам».
Звертаємо вашу увагу, що в додатку 2 Технічної специфікації вказано: У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на джерело походження або виробника тощо, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Вимоги до цього взуття в технічному описі можуть бути підтверджені відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 20345:2016 «Засоби індивідуального захисту. Взуття безпечне».
Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію
Згідно опису Технічної специфікації Замовника взуття не містить металу, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 20345:2016 «Засоби індивідуального захисту. Взуття безпечне» підносок може бути з композитного матеріалу. Устілки від проколів не вимагається.
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо скасувати протокол №326/2023 від 23.05.2023 р. про визначення переможцем ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту» та відхилити його тендерну пропозицію як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей, а саме:
Додатком 2до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 18830000-6 Захисне взуття (Напівчеревики, спеціальне діелектричне взуття, туфлі жіночі, черевики, чоботи)
Додаток 2.1 п.4 Черевики шкіряні з високими берцами для захисту від низьких температур вимагається :
Відповідність вимогам: ДСТУ EN ISO 20345:2016 «Засоби індивідуального захисту. Взуття безпечне»; ДСТУ EN ISO 20347:2015 Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче (EN ISO 20347:2012, IDT); ДСТУ 3962-2000 «Взуття спеціальне з верхом із шкіри для захисту від нафти, нафтопродуктів, кислот, лугів, нетоксичного та вибухонебезпечного пилу. Технічні умови»; ДСТУ 3835-98 «Взуття спеціальне з верхом із шкіри для захисту від механічного діяння. Технічні умови»; ДСТУ 2771-94 «Взуття спеціальне із шкіряним верхом для запобігання ковзанню по замаслених поверхнях.Технічні умови».
Технічний опис: шкіряні черевики S3-C5W на шнурках (допускаються вставки або елементи верха з екошкіри) з жорстким підноском з композитного матеріалу та високими берцами. Утеплювач: з натурального хутра або синтетичних утеплюючих матеріалів.
Черевики повинні мати:
м'яку прокладку під підноском;
профіль підошви, що перешкоджає ковзанню;
глухий клапан для захисту стопи від пилу та бруду;
широкий м'який задній манжет (кант);
температурний режим експлуатації, ºС –20…+120;
клас захисту - S3.
Вимоги до матеріалів та конструкційних елементам:
Таблиця 2
Верх взуття:
Матеріал Натуральна шкіра (допускаються вставки або елементи верха з екошкіри)
Товщина матеріалу, мм, не менше 2,5
Міцність швів заготівки верху взуття, Н, не менше 150
Підкладка:
Матеріал Натуральне або штучне хутро
Устілка:
Вшивна по всій довжині стопи Антипрокольна (кевларова) устілка
Товщина вшивної (основної) устілки, мм, не менше 2,5
Вкладна Натуральне або штучне хутро
Товщина вкладної устілки, мм, не менше 3,0
Міцність кріплення, Н/мм не менше 6,0
Підносок з композитного матеріалу:
Стійкість до ударів з рівнем впливу 200 Дж Відсутність наскрізних тріщин
Зазор під захисним підноском на момент удару, не менше, мм 14
Підошва:
Матеріал Двошаровий різнокольоровий (ПУ та ТПУ)
Метод кріплення Литий
Товщина підошви мм, не менше 12
Висота рифлення підошви, мм, не менше 4,5
Стійкість до багаторазового згинання Після 30 000 циклів згинання розріз не повинен збільшитися більше ніж на 4 мм
Опір наскрізному проколу, Н, не менше 1100
Рік виготовлення продукції: не раніше 2022 року.
Сертифікація: для підтвердження якості запропонованого товару та його відповідності встановленим вимогам у складі пропозиції учасник надає наступні діючі, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, документи:
- сертифікат про експертизу зразка на товар;
- декларацію про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, який має містити достатню інформацію, що дає змогу ідентифікувати товар (артикул або модель);
- протокол випробувань товару на підставі якого видано сертифікат про експертизу зразка, протокол випробувань має бути виданий акредитованою установою та в повному обсязі підтверджувати встановлені технічними вимогами показники;
- паспорт якості на товар.
Разом з тим ТОВ «Центр промислових засобів індивідуального захисту» надав паспорт якості відповідно до технічної специфікації де зазначено найменування «Черевики шкіряні з високими берцями для захисту від низьких температур», але ні в сертифікаті експертизи зразка № UA.ST.087.0092-22 від 14.02.22р., ні в декларації про відповідність № UA.TR.087.0168-22 від 14.02.22р., а ні в висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/24601 від 18.11.19р. такого найменування не зазначено.
Отже наявні розбіжності свідчать про те, що вони видані на різні види взуття, та не підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 18830000-6 Захисне взуття, а саме Черевиків шкіряних з високими берцами для захисту від низьких температур (Додаток 2.1 п.4).
Також в наданих паспортах якості на товар не підтверджено наступні матеріали і конструктивні елементи, що вимагались Замовником в предметі закупівлі, як то- наявність антипрокольної кевларової устілки та не зазначено про те що матеріал підошви, двошаровий, різнокольоровий (ПУ та ТПУ).
Перелічені розбіжності та відсутність підтверджень матеріалів і конструктивних елементів у паспортах якості є грубими порушеннями, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ» Центр промислових засобів індивідуального захисту», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тож розраховуємо на Ваше неупереджене рішення що відповідає принципам публічних закупівель, а саме :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
"Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000022 ● 57bea8635bb9468a96a03268d41aa879
- Статус: завершено ● Дата: 25 серпня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-05-02-001676-a 02.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 14:42:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Напівчеревики, спеціальне діелектричне взуття, туфлі жіночі, черевики, чоботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-02-001676-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію (пояснення) щодо причин нерозміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ТОВ «Таланпром» у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог пункту 40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 13:17:43
Відповідь на запит про надання пояснень
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 08.06.2023 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-06-13-000022 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 18830000-6 Захисне взуття (Напівчеревики, спеціальне діелектричне взуття, туфлі жіночі, черевики, чоботи), оголошення № UA-2023-05-02-001676-a. За результатами розгляду повідомляємо:
1. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до наявної об’єктивної потреби у придбанні захисного взуття для забезпечення та захисту працівників структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до Положення про вимоги до засобів індивідуального захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 введеним в дію Наказом директора КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 № 389 від впливу шкідливих та небезпечних виробничих факторів з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків та цінові пропозиції (Додаток 1).
2. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 23 травня 2023 р. №325/2023, були встановлені невідповідність в документах, що надані на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару та його не відповідності встановленим вимогам Тендерної документації.
Згідно абзацу 2 пункту 40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виявлені невідповідності в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Таланпром», стосуються технічних характеристик запропонованого товару та не відповідають вимогам додатку 2 Тендерної документації (Технічна специфікація). Такі помилки не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей, оскільки виправлення таких невідповідностей призведе до зміни технічних та якісних характеристик запропонованого товару, марки, моделі, тощо.
Отже, Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 3 Закону та досягнуто основної мети Закону при проведенні закупівлі в цілому.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАНПРОМ" |
8 625 702,00
UAH з ПДВ
|
8 625 702,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
12 998 392,12
UAH з ПДВ
|
12 998 392,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙФЕТІ" |
13 328 796,24
UAH з ПДВ
|
13 328 796,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАНПРОМ" #30033103 |
Відхилено |
8 625 702,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 11:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 травня 2023 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #38440953 |
Переможець |
12 998 392,12
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 13:35
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 23 травня 2023 13:35
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #38440953 |
12 998 392,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 10:27
|
Договір №4009-ДЗЗ-23 від 05.06.2023.pdf | укладений |
06 червня 2023 10:26
|