Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Чічкан Микита +380636519025 m.chichkan@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 20:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2023 10:03 |
Очікувана вартість: | 16 028 224,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 141,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. У разі здійснення попередньої оплати ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаним у розділі 17 Договору, при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі попередньої оплати. Наданий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ оригінал безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинен бути виконаний у формі автентичного повідомлення системою SWIFT та/або на паперовому носії. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 20:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 20:25 |
1. ТД (Інструкція) (Зі змінами від 02.05.2023).docx | |
02 травня 2023 20:25 |
Перелік змін.docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2-в (абз. 14 п. 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 3-а (абз. 14 п. 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 3 Вимоги до переможця МВ, ЛЗ, МО.docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx.docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 1 - Технічні вимоги.docx | |
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 4 (Проєкт договору) Генератори (U24).docx |
02 травня 2023 20:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2023 20:25 |
1. ТД (Інструкція) (Зі змінами від 02.05.2023).docx
|
|||
02 травня 2023 20:25 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2-в (абз. 14 п. 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 3-а (абз. 14 п. 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 3 Вимоги до переможця МВ, ЛЗ, МО.docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx.docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 1 - Технічні вимоги.docx
|
|||
01 травня 2023 20:42 |
Додаток 4 (Проєкт договору) Генератори (U24).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення” Податкового кодексу України тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України.
Постановою від 25.04.2023 р. № 383 Кабінет Міністрів України через COVID-19 продовжив режим надзвичайної ситуації в єдиній державній системі цивільного захисту, а також карантин на всій території України до 30 червня 2023 року.
На сьогодні позицію "Електрогенераторні установки" включено до Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
У зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування може здійснюватись зміна ціни в договорі про закупівлю пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Зважаючи на викладене та з урахуванням вимог тендерної документації з метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без урахування ПДВ.
Терміни вживаються в значеннях, визначених Законом, Особливостями, постановами Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”.
Таким чином, тендерна документація розроблена з урахуванням вимог Особливостей, в тому числі пункту 3 Особливостей.
Отже, вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" стосовно локалізації виробництва не поширюються на товари, що є предметом закупівлі у даній Процедурі закупівлі. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують ступінь локалізації не вимагаються умовами тендерної документації. Також умовами поставки не вимагається підтвердження ступеню локалізації виробництва.
Терміни вживаються в значеннях, визначених Законом, Особливостями, постановами Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”.
Таким чином, тендерна документація розроблена з урахуванням вимог Особливостей, в тому числі пункту 3 Особливостей.
Отже, вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" стосовно локалізації виробництва не поширюються на товари, що є предметом закупівлі у даній Процедурі закупівлі.
Просимо звернути увагу, що у попередній відповіді з боку ДП "Медзакупівлі України" наведено посилання на пункт 71 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення” Податкового кодексу України, які доповнені відповідно до Закону України від 16.01.2020 № 466-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві".
У свою чергу в своєму питанні Ви наводили посилання на пункти 87-88 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення” Податкового кодексу України, які доповнені відповідно до Закону України від 13.12.2022 № 2836-XI "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України" та які дійсно застосовувалися до 01.05.2023.
Слід зазначити, що податкове роз'яснення не має сили нормативно-правового акта, не містить нових правових норм, а носить лише роз'яснювальний, інформаційний характер.
Також повторно наголошуємо, що у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування може здійснюватись зміна ціни в договорі про закупівлю пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості) строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Просимо взяти до уваги, що ця закупівля проводиться у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, а отже строки поставки та строки подання тендерних пропозицій встановлюються з урахуванням норм чинного законодавства задля оперативного забезпечення закладів охорони здоров'я України безперебійними джерелами живлення.
Також звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Крім того, умови закупівлі узгоджуються комісією з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України на виконання програми United24.
Враховуючи викладене, вимога UA-2023-05-01-012628-a.c1 не може бути задоволена.
Інформація щодо об'ємів монтажу, ТУ на приєднання електроустановки, інформація щодо місця поставки не можуть бути надані на даний момент у зв'язку з тим, що розподіл закуплених генераторів буде здійснено МОЗ після підписання ДП "Медзакупівлі України" договорів.
Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Крім того, умови закупівлі узгоджуються комісією з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України на виконання програми United24.
Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000061 ● f981a93b3c8a4877992e95a7c0925303
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 18:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-05-01-012628-a, 01.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 11:20:58
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 31121000-0 — Генераторні установки, очікуваною вартістю 16028224,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-01-012628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином Замовником забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
- відомості електронної системи закупівель свідчать, що між замовником та ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» було укладено додаткову угоду від 30.06.2023 № 2, додаткову угоду від 31.07.2023 № 3, додаткову угоду від 17.08.2023 № 4 до договору про закупівлю від 25.05.2023 № 09/194-05/2023, на продовження строку поставки. Надайте документальне підтвердження/обґрунтування щодо змін до договору (додаток 2,3,4).
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 17:06:12
Пояснення (документи та інформація) Генератори UA-2023-05-01-012628-a
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі відповідно – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє.
На запит Державної аудиторської служби України від 14.09.2023 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-01-012628-a) надаємо пояснення (інформацію та документи).
1. Щодо забезпечення виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до Порядку використання коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2022 № 491, у редакції, яка діяла на момент проведення Процедури закупівлі (далі – Порядок), ДП «Медзакупівлі України» було визначено одержувачем коштів за напрямом «Закупівля лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), витратних матеріалів, медичних виробів (зокрема дороговартісного медичного обладнання) та допоміжних засобів до них, медичних меблів, спеціалізованих санітарних транспортних засобів, мобільних госпіталів, інших необхідних товарів для задоволення потреб охорони здоров’я (далі – медичне забезпечення)», а розподіл коштів здійснюється комісією з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною МОЗ України (далі – Комісія).
Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 03.05.2022 № 729 затверджено номенклатуру лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), витратних матеріалів, медичних виробів (зокрема дороговартісного медичного обладнання) та допоміжних засобів до них, медичних меблів, спеціалізованого санітарного транспорту, мобільних госпіталів, інших необхідних товарів для задоволення потреб охорони здоров’я (далі – Номенклатура).
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2022 № 1351 до Порядку внесено зміни, відповідно до яких публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до пункту 7 Порядку рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписується головуючим і секретарем, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті МОЗ України.
Згідно з пунктом 7-1 Порядку після надходження коштів для задоволення потреб охорони здоров’я Комісія ухвалює рішення про їх спрямування на потреби охорони здоров’я згідно з переліком, сформованим МОЗ України, та визначає одержувачів коштів, що є підставою для їх перерахування для проведення відповідних процедур закупівель.
Відповідно до пункту 8 Порядку пропозиції, що подаються одержувачами коштів за формою, визначеною МОЗ України, повинні містити інформацію, зокрема, про реквізити відповідного рахунка одержувача коштів, напрями і суми використання коштів, та розглядатися в порядку черговості.
Таким чином, в рамках реалізації покладених на ДП «Медзакупівлі України» завдань, на адресу МОЗ України направлено лист від 19.04.2023 № 01/373-04/2023 (додається), в якому, зокрема, за результатами проведеного аналізу ринку Комісії було надано інформацію щодо можливих термінів поставки, цін та кількостей за номенклатурною позицією «Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення) потужністю
160-180 кВт», а також запропоновано встановити очікувану вартість закупівлі на рівні 1 001 764,00 грн за одиницю.
Для розрахунку вищезазначеної очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником опрацьовано комерційні пропозиції, надані учасниками за аналогічним предметом закупівлі у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення))» (посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-07-010434-a).
Нижче у вигляді таблиці (Таблиця 1) наведено інформацію з електронної системи закупівель Prozorro з сумами комерційних пропозицій, що були отримані після розкриття тендерних пропозицій у зазначеній процедурі закупівлі з аналогічним предметом закупівлі.
Таблиця 1
Перелік пропозицій учасників закупівлі Ціна за 1 шт., грн
Учасник 1 550 000,00
Учасник 2 670 000,00
Учасник 3 749 000,00
Учасник 4 770 000,00
Учасник 5 835 380,00
Учасник 6 865 500,00
Учасник 7 885 500,00
Учасник 8 932 000,00
Учасник 9 964 970,00
Учасник 10 997 387,00
Учасник 11 1 000 000,00
Учасник 12 1 013 544,46
Учасник 13 1 044 000,00
Учасник 14 1 059 086,00
Учасник 15 1 090 000,00
Учасник 16 1 237 777,00
Учасник 17 1 240 000,00
Учасник 18 1 300 000,00
Учасник 19 1 377 600,00
Учасник 20 1 455 000,00
Учасник 21 1 467 591,25
Учасник 22 1 479 800,00
Учасник 23 1 500 000,00
Очікувану вартість предмета закупівлі, надану на розгляд Комісії, сформовано як середнє арифметичне з-поміж цін Учасників 2 – 19 відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 13.07.2022 № 383-ОД (додається), методом розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Під час розрахунку не бралась до уваги ціна Учасника 1, як аномально низька, та ціни Учасників 20 – 23, як аномально високі.
Звертаємо увагу, що за змістом пункту 1 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, примірна методика має рекомендаційний характер.
Відповідно до пункту 9 Порядку, згідно з Протоколом засідання Комісії від 20.04.2023 № 51 (додається) за результатами розгляду питання 2 порядку денного Комісією вирішено погодити до закупівлі генератори потужністю 160-180 кВт зі встановленою очікуваною вартістю за одиницю предмета закупівлі – 1 001 764,00 гривень.
Загальну очікувану вартість Процедури закупівлі 16 028 224,00 грн встановлено Замовником з розрахунку придбання 16 одиниць товару.
2. Щодо надання документального підтвердження/обґрунтування щодо змін до договору (додаток 2, 3, 4)
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пунктами 4.1.1, 11.3, 15.7 Договору про закупівлю № 09/194-05/2023 від 25.05.2023 (далі – Договір) передбачено, що строки поставки товару можуть бути змінені за мотивованим зверненням сторін за наявності обґрунтованих на те підстав, але у будь-якому випадку – за взаємною згодою сторін. Усі зміни та доповнення до Договору викладаються у письмовій формі і після їх підписання сторонами стають невід’ємними частинами Договору.
До ДП «Медзакупівлі України» надійшов лист МОЗ України від 29.06.2023 № 28/17832/2-23 (додається), в якому зазначено, зокрема, що вступили у дію норми Закону України від 11.04.2023 № 3035-ІХ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України». Відтак, з метою приведення нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України у відповідність із Законом, Міністерством охорони здоров’я України розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р. № 491», що уточнить процедуру розподілу коштів, що надійшли на рахунок для задоволення потреб охорони здоров’я, у рамках ініціативи Президента України «United24». Крім того, наголошено, що після відновлення роботи Комісії з питань розподілу коштів, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 03 травня № 729 та прийняття нової редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2022 № 491 (у частині приведення у відповідність до чинного законодавства), пропозиції щодо спрямування коштів будуть належним чином опрацьовані та розглянуті.
Таким чином, у зв'язку з необхідністю внесення змін до нормативно-правової бази, засідання Комісії тимчасово не проводились.
Разом з цим, до ДП «Медзакупівлі України» надійшов лист ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» від 30.06.2023 № 43/1 (додається), в якому повідомляється, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 № 651 з 01.07.2023 відміняється карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у зв’язку з чим закінчилася дія пункту 71 підрозділу ІІ Розділу ХХ Податкового кодексу України і припинила дію постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита». ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» також повідомляло про те, що у зв'язку з неробочими днями у країні-виробника дата поставки кінцевим споживачам була зміщена та, відповідно, оплата за генератори не була проведена. У зв'язку з цим ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» звернулось до ДП «Медзакупівлі України» з проханням продовжити строк поставки за Договором та доплатити суму податку на додану вартість згідно з Договором на підставі набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 № 651 з 01.07.2023.
Відповідно до пункту 7 Порядку розподіл коштів здійснюється Комісією з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною МОЗ України.
У зв'язку з тим, що засідання Комісії тимчасово не проводились через описані вище підстави, ДП «Медзакупівлі України» не мало змоги отримати рішення Комісії з приводу зазначених ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» у листі питань, зокрема щодо виділення додаткових коштів для доплати суми ПДВ за Договором, з урахуванням обставин, які виникли незалежно від сторін Договору та не могли бути передбачені в момент укладання Договору, а отже прийнято рішення про продовження строку поставки товару за Договором та укладено Додаткову угоду № 2 від 30.06.2023 до Договору, без зміни ціни Договору.
Крім того, надаємо листи ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» від 26.07.2023 № 53 та від 15.08.2023 № 57 (додаються), в яких постачальник повідомляє про те, що питання щодо сплати ПДВ не було вирішено та звертається з проханням про продовження строків поставки за Договором.
У зв'язку з тим, що на дату отримання ДП «Медзакупівлі України» зазначених листів засідання Комісії тимчасово не проводились через описані вище підстави, ДП «Медзакупівлі України» не мало змоги отримати рішення Комісії з приводу зазначених ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» у листах питань, зокрема щодо виділення додаткових коштів для доплати суми ПДВ за Договором, з урахуванням обставин, які виникли незалежно від сторін Договору та не могли бути передбачені в момент укладання Договору, прийнято рішення про укладання Додаткової угоди № 3 від 31.07.2023 та Додаткової угоди № 4 від 17.08.2023 до Договору, без зміни ціни договору.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості не містять визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Таким чином, під час продовження строку виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги законодавства про публічні закупівлі та принципи здійснення публічних закупівель.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю», в якому зазначено, що «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку».
Згідно з пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Частиною першою статті 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з частиною першою статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; частиною першою статті 6 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини; частиною п’ятою статті 19 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду; частиною шостою статті 22 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). Одержувач бюджетних коштів використовує такі кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі статтею 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, обставини, які спричинили необхідність продовження строків поставки товару та дії Договору, є об’єктивними та документально підтвердженими, що відповідає всім вимогам законодавства в сфері публічних закупівель та інших сферах, дія яких застосовується в рамках цієї Процедури закупівлі.
Додатки: на 57 арк.
- Пояснення (документи та інформація) Генератори UA-2023-05-01-012628-a.pdf
- 1. Лист від 19.04.2023 № 01-373-04-2023.pdf
- 2. Витяг з Додатка 1 до Листа від 19.04.2023 № 01-373-04-2023.docx
- 3. Наказ 383-ОД.pdf
- 4. Наказ 383-ОД-додаток 1.docx
- 5. Наказ 383-ОД-додаток 2.docx
- 6. ПРОТОКОЛ № 51.pdf
- 7. Лист МОЗ від 29.06.2023 № 28 17832 2-23.pdf
- 8. Листи ТОВ УЮТСПЕЦБУД.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
10 008 896,00
UAH
|
10 008 896,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" |
11 217 360,00
UAH
|
11 217 360,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Алексбудсервіс" |
11 980 000,00
UAH
|
11 980 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" |
12 465 872,00
UAH
|
12 465 872,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хайтед Україна" |
12 953 160,00
UAH
|
12 953 160,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "М.Б." |
13 280 000,00
UAH
|
13 280 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄС ГРУП ЕКСПОРТ-ІМПОРТ КО" |
13 500 000,00
UAH
|
13 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІК ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ" |
13 901 440,00
UAH
|
13 901 440,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021» |
13 952 000,00
UAH
|
13 952 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" |
14 064 000,00
UAH
|
14 064 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
15 299 999,00
UAH
|
15 299 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВІАС ПЛЮС |
15 724 436,48
UAH
|
15 724 436,48
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО |
15 979 990,00
UAH
|
15 979 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Переможець |
10 008 896,00
UAH
|
17 травня 2023 17:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2023 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 19:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2024 16:20
|
Dodatkova uhoda 9 do Dohovoru pro zakupivliu 09-194-05-2023 (1).zip | зміни до договору |
10 січня 2024 12:06
|
Dodatkova uhoda 9 do Dohovoru pro zakupivliu 09-194-05-2023.pdf | зміни до договору |
10 січня 2024 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:45
|
ДУ № 8 до Договору № 09_194-05_2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 21:49
|
Dodatkova uhoda 7 do Dohovoru pro zakupivliu 09-194-05-2023.zip | зміни до договору |
01 грудня 2023 18:18
|
Dodatkova uhoda 7 do Dohovoru pro zakupivliu 09-194-05-2023.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 17:49
|
Dodatkova uhoda 6 do Dohovoru pro zakupivliu 09-194-05-2023.zip | зміни до договору |
01 листопада 2023 17:38
|
Dodatkova uhoda 6 do Dohovoru pro zakupivliu 09-194-05-2023.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 15:36
|
ДУ № 5 до Договору № 09_194-05_2023 (2).pdf | зміни до договору |
15 вересня 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2023 14:06
|
ДУ № 4 до Договору № 09_194-05_2023.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2023 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:16
|
ДУ № 3 до Договору № 09_194-05_2023.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 21:08
|
ДУ № 2 до Договору № 09_194-05_2023.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 18:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 15:40
|
ДУ № 1 до Договору № 09_194-05_2023.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 16:43
|
Dohovir pro zakupivliu 09-194-05-2023.zip | укладений |
25 травня 2023 16:33
|
Dohovir pro zakupivliu 09-194-05-2023.pdf | укладений |
25 травня 2023 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 10.3, 15.5 Договору змінено реквізити Постачальника. Примітка: підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 4.1.1, 11.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа Постачальника сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товару та внести зміни до пунктів 4.1, 12.1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням пунктів 11.3, 15.7 Договору, листа Постачальника, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 Договору, п. 2, 3 Специфікації до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 09/194-05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |