Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області
Очікувана вартість
15 980 000,00 UAH
UA-2023-05-01-012208-a 070081e862f04cb4b65750bb7d9ffc44
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
380332773159
deplutsk@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 травня 2023 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2023 10:00
Початок аукціону: 09 травня 2023 10:02
Очікувана вартість: 15 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з технічною специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Кравчука
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 травня 2023 17:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 травня 2023 17:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 травня 2023 17:46
Тендерна документація з особливостями.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-05-000008 ● 954de83f4ecc4402a7dc612bd694d0c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2023 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

05.09.2023 № 29-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 05.09.2023 № 29-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-01-012208-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-06 11:49:47

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-01-012208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-08 20:54:04

Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області

Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації на роботи з капітального ремонту проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-08 12:57:50

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-01-012208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду інформації та документів, поданих учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" у складі тендерної пропозиції, зокрема, в довідці про наявність обладнання відсутня техніка, яка зазначена в локальних кошторисах для виконання робіт, а саме: перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; машина маркувальна самохідна; машина маркувальна ручна; трактор на гусеничному ходу з лебідкою. На усунення виявлених Замовником невідповідностей учасник ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" повинен подати довідку про наявність обладнання, що відповідає локальним кошторисам на будівельні роботи та підтверджуючими договорами оренди з відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт.
Проте, під час моніторингу відповідно до завантаженого переліку документів для усунення таких невідповідностей встановлено, що учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" вищезгадану довідку не надано.
Враховуючи зазначене поясніть, яким чином Уповноваженою особою
Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради встановлено відповідність поданих учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ БУД" на виправлення документів згідно наданої вимоги про усунення.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-13 18:02:50

Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області

Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду інформації та документів, поданих Учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" у складі тендерної пропозиції, згідно з яким Учасник повинен подати інформацію та/або документи для усунення виявлених невідповідностей: зокрема надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації). На вказану вимогу Учасником було завантажено новий локальний кошторис, який відповідає Технічній специфікації та не передбачає застосування техніки, вказаної у вимозі, основним підрядником. За таких умов довідка про наявність обладнання «3 довідка МТБ.pdf», приєднана у складі тендерної пропозиції, відповідає вимогам тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-14 16:08:55

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-01-012208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Чому Уповноваженою особою Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) не відхилено учасника ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД", як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Так, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 26 травня 2023, зокрема: надати довідку про наявність обладнання, що відповідає локальним кошторисам на будівельні роботи та підтверджуючим договорам оренди з відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт (зокрема в довідці про наявність обладнання відсутня наступна техніка, яка зазначена в локальних кошторисах для виконання робіт: перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; машина маркувальна самохідна; машина маркувальна ручна; трактор на гусеничному ходу з лебідкою).
Проте, аналізом документів, поданих учасником на виконання вимоги Замовника встановлено, що роботи на розмітку дорожню, вказані у пунктах 1-3 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-05 (файл «Розрахунки ДЦ.rar» завантажений 26 травня 2023) виконуються з використанням наступної техніки: у пункті 1 зазначено - Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.10.2 маркірувальною машиною самохідною; у пункті 2 - Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 ручною маркірувальною машиною; у пункті 3 - Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.34, 1.35 ручною маркірувальною машиною, тоді як у Довідці про наявність обладнання учасника ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" (файл «З Довідка МТБ.pdf» завантажена 08 травня 2023) така техніка відсутня.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-19 16:18:32

Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області

Учасник підтвердив відповідність поданої тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, надавши додаток 3 до тендерної документації (10.Інформація про тех характеристики.pdf), а також зазначив, що має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору, зазначивши про це в Тендерній пропозиції.
На вимогу Замовника про усунення невідповідностей, Учасником було завантажено новий локальний кошторис, який відповідає Технічній специфікації та не передбачає застосування техніки, вказаної у вимозі, основним підрядником.
Учасник публічної закупівлі (підрядник) при розрахунку ціни своєї пропозиції має право на видалення або заміну механізмів, застосованих у нормах. Оскільки Учасником збережено витрати машино-годин роботи техніки та технологію виконання робіт, за таких умов достатньо довідки матеріально-технічної бази, яку було завантажено раніше.
Крім того, з довідки про наявність обладнання «3 довідка МТБ.pdf», приєднаної у складі тендерної пропозиції, вбачається, що учасником буде залучено субпідрядну організацію для виконання робіт в обсязі менше ніж 20%, в такому випадку замовником не вимагається надання учасником окремої довідки про наявність техніки, матеріалів та обладнання в субпідрядної організації.
Після усунення встановлених невідповідностей ТзОВ «Вест-Нет-Буд» підтвердило відповідності установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, зокрема відповідність такого учасника кваліфікаційним критеріям.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником враховано зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю – Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-01-012208-a та здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому подібних недоліків чи порушень, проведено роз’яснювальну роботу та навчання

2023-09-27 19:51:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 травня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" 15 899 997,36
UAH з ПДВ
15 899 997,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 15 979 859,00
UAH з ПДВ
15 979 859,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 травня 2023 09:21
Електронний підпис
29 травня 2023 09:21
Довідка_ЄДР.zip.p7s
29 травня 2023 09:21
Довідка_ЄДР(1).zip.p7s
29 травня 2023 09:21
Витяг МВС.rar.p7s
29 травня 2023 09:21
Довідка_ЄДР.zip
29 травня 2023 09:21
Довідка_ЄДР(1).zip
29 травня 2023 09:21
Витяг МВС.rar
26 травня 2023 15:08
Електронний підпис
26 травня 2023 15:08
Акт_Атего.pdf.p7s
26 травня 2023 15:08
Акт_Атего.pdf
26 травня 2023 12:22
Електронний підпис
26 травня 2023 12:21
15.imd.p7s
26 травня 2023 12:21
Розрахунки ДЦ.rar.p7s
26 травня 2023 12:21
Лист пояснення.pdf.p7s
26 травня 2023 12:21
5 Довідка досвід.pdf.p7s
26 травня 2023 12:21
15.imd
26 травня 2023 12:21
Розрахунки ДЦ.rar
26 травня 2023 12:21
Лист пояснення.pdf
26 травня 2023 12:21
5 Довідка досвід.pdf
08 травня 2023 11:10
Електронний підпис
08 травня 2023 11:10
52.imd
08 травня 2023 11:10
21.Розрахунки ДЦ.rar.p7s
08 травня 2023 11:10
52.imd.p7s
08 травня 2023 11:10
21.Розрахунки ДЦ.rar
08 травня 2023 11:10
2 Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2023 11:10
14 Статут.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
20. Договірна ціна.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
22. Лист згода.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
11. Довідка субпідряд.pdf
08 травня 2023 11:10
16.3 Висновок ОП.pdf
08 травня 2023 11:10
14 Статут.pdf
08 травня 2023 11:10
14.2 Опис.pdf
08 травня 2023 11:10
16.3 Висновок ОП.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
15 Витяг ПДВ.PDF
08 травня 2023 11:10
14.1 Рішення №1.PDF
08 травня 2023 11:10
11. Довідка субпідряд.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
17 Проект договору.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
14.1 Рішення №1.PDF.p7s
08 травня 2023 11:10
18 Відсутн_зауважен.pdf
08 травня 2023 11:10
14.2 Опис.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
6. Дов про судимість.pdf
08 травня 2023 11:10
15 Витяг ПДВ.PDF.p7s
08 травня 2023 11:10
25 Виписка ЄДР.pdf
08 травня 2023 11:10
24 Ліцензія.pdf
08 травня 2023 11:10
17 Проект договору.pdf
08 травня 2023 11:10
22. Лист згода.pdf
08 травня 2023 11:10
24 Ліцензія.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
9. Дов про вик зобовяз.pdf
08 травня 2023 11:10
18 Відсутн_зауважен.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
6. Дов про судимість.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
25 Виписка ЄДР.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
20. Договірна ціна.pdf
08 травня 2023 11:10
17.1.Календарний графік.pdf
08 травня 2023 11:10
3.1 Акт МАН.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
3.2 Договір склад.PDF
08 травня 2023 11:10
4.2 довідка робітники.pdf
08 травня 2023 11:10
4.1 довідка ІТР.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
3.1.1 Дог оренди МАН.pdf
08 травня 2023 11:10
5_1_4_Відгук Унідор.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
3 довідка МТБ.pdf
08 травня 2023 11:10
5 Довідка досвід.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
3.1.2 Договір СпецТех.pdf
08 травня 2023 11:10
3.1.1 Дог оренди МАН.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
Акт_Kubota_0001.pdf
08 травня 2023 11:10
Акт_Kubota_0001.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
5_1_2_Акт Унідор.pdf
08 травня 2023 11:10
4.2 довідка робітники.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
5_1_4_Відгук Унідор.pdf
08 травня 2023 11:10
3.2 Договір склад.PDF.p7s
08 травня 2023 11:10
5_1_1_Договір Унідор.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
3.1.2 Договір СпецТех.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
5_1_1_Договір Унідор.pdf
08 травня 2023 11:10
5 Довідка досвід.pdf
08 травня 2023 11:10
3 довідка МТБ.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
5_1_3_Акт2 Унідор.pdf
08 травня 2023 11:10
4.1 довідка ІТР.pdf
08 травня 2023 11:10
3.1 Акт МАН.pdf
08 травня 2023 11:10
5_1_3_Акт2 Унідор.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
5_1_2_Акт Унідор.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
23. лист зобовязання.pdf.p7s
08 травня 2023 11:10
23. лист зобовязання.pdf

Публічні документи

08 травня 2023 17:19
Електронний підпис
08 травня 2023 17:19
37.imd.p7s
08 травня 2023 17:19
37.imd
08 травня 2023 17:19
Кошторис.rar.p7s
08 травня 2023 17:19
Кошторис.rar
08 травня 2023 17:19
13. Лист (додаток 8).pdf
08 травня 2023 17:19
2.3.1.Договір_331.pdf
08 травня 2023 17:19
2.1.1. Власна техніка.pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
2.3.10. КБ3акт 5 дог.1045.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.10 Підтвердні Зеніт.pdf
08 травня 2023 17:19
2.1.6. Лууцьктепло + дод.pdf
08 травня 2023 17:19
2.1.5. Спортелітбуд.pdf
08 травня 2023 17:19
2.1.4.Волиньдорінвест.PDF
08 травня 2023 17:19
14. Лист (додаток 9).pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.4.Волиньдорінвест.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.3.Волиньдорбуд.PDF
08 травня 2023 17:19
2.1.2.Договір Зеніт.PDF
08 травня 2023 17:19
2.1.9. ФОП Токарчук.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
2.3.11.Акт 5 дог.1045.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.8. Парки та сквери.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.1. Власна техніка.pdf
08 травня 2023 17:19
10.3. Календарний графік.pdf
08 травня 2023 17:19
14. Лист (додаток 9).pdf
08 травня 2023 17:19
2.3.2. дод угода 4(дог.331).pdf
08 травня 2023 17:19
2.3.12.Договір 1747+Акти.PDF
08 травня 2023 17:19
10. Проект Договору.pdf
08 травня 2023 17:19
13. Лист (додаток 8).pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.5. Спортелітбуд.pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
2.3.1.Договір_331.pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.9. ФОП Токарчук.PDF
08 травня 2023 17:19
2.3.10. КБ3акт 5 дог.1045.PDF
08 травня 2023 17:19
2.1.2.Договір Зеніт.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
10. Проект Договору.pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
2.1.3.Волиньдорбуд.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
2.3.12.Договір 1747+Акти.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
2.3.11.Акт 5 дог.1045.PDF
08 травня 2023 17:19
2.1.8. Парки та сквери.PDF
08 травня 2023 17:19
9.1. Дод_до_Лiцензii.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
8.2.2 ББС ВИТЯГ 2023.pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
8.1. Статут ББС 03.12.2019.PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
7. ПРОТОКОЛ 2020_ОР..PDF
08 травня 2023 17:19
8.2.1. Витяг ПДВ.pdf.p7s
08 травня 2023 17:19
9.1. Дод_до_Лiцензii.PDF
08 травня 2023 17:19
8.1. Статут ББС 03.12.2019.PDF
08 травня 2023 17:19
9. .Лiцензiя.PDF
08 травня 2023 17:19
8.2.1. Витяг ПДВ.pdf
08 травня 2023 17:19
7. ПРОТОКОЛ 2020_ОР..PDF.p7s
08 травня 2023 17:19
8.2.2 ББС ВИТЯГ 2023.pdf
08 травня 2023 17:19
8.3.2. Дозвола Держраці +.pdf
08 травня 2023 17:19
9. .Лiцензiя.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД"
#42799521
Переможець 15 899 997,36
UAH з ПДВ
27 травня 2023 07:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 23:54

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: в пункті 4 локального кошторису на будівельні роботи №01-01-02 Учасником замінено компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння з економічним обґрунтуванням, проте при цьому не враховано норму часу роботи молотка відбійного пневматичного, при роботі від пересувних компресорних станцій, що призвело до неможливості виконання робіт в повному обсязі. Також, в пункті 3 локального кошторису №02-01-01; в пунктах 10, 21 локального кошторису №02-01-03; в пунктах 12, 15, 18 локального кошторису №06-01-01; пункті 3 локального кошторису №07-02-01 Учасником замінено компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння з економічним обґрунтуванням, проте при цьому не враховано норму часу роботи трамбівки пневматичної при роботі від компресора, що призвело до неможливості виконання робіт в повному обсязі. В пункті 13 локального кошторису №02-01-01; в пунктах 8, 9, 10 локального кошторису №02-01-02; в пунктах 8, 26, 33 локального кошторису №02-01-03 Учасником замінено електростанції пересувні з економічним обґрунтуванням, проте при цьому не враховано норму часу роботи пилки дискової електричної (працює від пересувної електростанції), що призвело до неможливості виконання робіт в повному обсязі. В пункті 1 розділу «Тротуари (ТИП 2)» технічної специфікації зазначено «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 220 мм», а Учасником в пункті 1 локального кошторису №02-01-02 зазначено «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 240 мм», що не відповідає технічній специфікації. Найменування робіт пункту 17 локального кошторису №06-01-01 («Засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група ґрунту 1») не відповідає найменуванню робіт даного пункту в технічній специфікації («Зворотня засипка траншеї трубопровода і колодязя, група ґрунту 1»). Також в пункті 8 локального кошторису №07-01-01 видалено матеріал (електроди) для роботи установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], що унеможливлює її роботу. Також в довідці про наявність обладнання відсутня наступна техніка, яка зазначена в локальних кошторисах для виконання робіт: перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; машина маркувальна самохідна; машина маркувальна ручна; трактор на гусеничному ходу з лебідкою. Учасником надано перелік техніки (пп. 7, 15, 26, 28), договори оренди та надання послуг, за якими припинили свою дію, а також до договору найму (оренди) від 29.12.2021 року відсутній акт прийому-передачі орендованої техніки; учасником надано чних договордовідку, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогіів, де зазначено виконання 5 аналогічних договорів, проте в підтвердження надано лише 2 договори та додатки до них. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 4 (після таблиці) Додатку 3 Тендерної документації, згідно з яким «Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів»; абзац 17 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме «Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці»; пункт 1.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким надається довідка, про наявність обладнання, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки (підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт), техніки, необхідної для виконання робіт, пункт 3.1 Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації), а також довідку про наявність обладнання, що відповідає локальним кошторисам на будівельні роботи та підтверджуючим договорам оренди з відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт; аналогічні договори або довідка, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

Документи

08 червня 2023 21:50
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:02
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:45
Довідка НАЗК
08 червня 2023 08:39
Довідка НАЗК
27 травня 2023 07:51
Електронний підпис
27 травня 2023 07:50
Протокол розгляду.pdf
16 травня 2023 22:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2023 07:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД"
#42799521
15 899 997,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 21:50
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:02
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:45
Довідка НАЗК
08 червня 2023 08:39
Довідка НАЗК
27 травня 2023 07:51
Електронний підпис
27 травня 2023 07:50
Протокол розгляду.pdf
16 травня 2023 22:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2024 04:20
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2024 07:31
Додаткова угода_3.pdf зміни до договору
17 липня 2024 07:31
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 17:10
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 17:10
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2023 07:54
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
16 серпня 2023 07:53
Електронний підпис укладений
08 червня 2023 23:27
Договір_572_від 08.06.2023.pdf укладений
08 червня 2023 23:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 572
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: 572
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 572
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 14 067 693,71
UAH (в тому числі ПДВ 2 344 615,62 UAH)