Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 15 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2023 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2023 17:46 |
Тендерна документація з особливостями.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000008 ● 954de83f4ecc4402a7dc612bd694d0c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2023 № 29-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 05.09.2023 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-01-012208-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 11:49:47
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-01-012208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 20:54:04
Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проведено відповідно до проєктно-кошторисної документації на роботи з капітального ремонту проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 12:57:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-01-012208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду інформації та документів, поданих учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" у складі тендерної пропозиції, зокрема, в довідці про наявність обладнання відсутня техніка, яка зазначена в локальних кошторисах для виконання робіт, а саме: перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; машина маркувальна самохідна; машина маркувальна ручна; трактор на гусеничному ходу з лебідкою. На усунення виявлених Замовником невідповідностей учасник ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" повинен подати довідку про наявність обладнання, що відповідає локальним кошторисам на будівельні роботи та підтверджуючими договорами оренди з відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт.
Проте, під час моніторингу відповідно до завантаженого переліку документів для усунення таких невідповідностей встановлено, що учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" вищезгадану довідку не надано.
Враховуючи зазначене поясніть, яким чином Уповноваженою особою
Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради встановлено відповідність поданих учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ БУД" на виправлення документів згідно наданої вимоги про усунення.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 18:02:50
Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області
Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду інформації та документів, поданих Учасником ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" у складі тендерної пропозиції, згідно з яким Учасник повинен подати інформацію та/або документи для усунення виявлених невідповідностей: зокрема надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації). На вказану вимогу Учасником було завантажено новий локальний кошторис, який відповідає Технічній специфікації та не передбачає застосування техніки, вказаної у вимозі, основним підрядником. За таких умов довідка про наявність обладнання «3 довідка МТБ.pdf», приєднана у складі тендерної пропозиції, відповідає вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:08:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-01-012208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Чому Уповноваженою особою Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) не відхилено учасника ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД", як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Так, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 26 травня 2023, зокрема: надати довідку про наявність обладнання, що відповідає локальним кошторисам на будівельні роботи та підтверджуючим договорам оренди з відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт (зокрема в довідці про наявність обладнання відсутня наступна техніка, яка зазначена в локальних кошторисах для виконання робіт: перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; машина маркувальна самохідна; машина маркувальна ручна; трактор на гусеничному ходу з лебідкою).
Проте, аналізом документів, поданих учасником на виконання вимоги Замовника встановлено, що роботи на розмітку дорожню, вказані у пунктах 1-3 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-05 (файл «Розрахунки ДЦ.rar» завантажений 26 травня 2023) виконуються з використанням наступної техніки: у пункті 1 зазначено - Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.10.2 маркірувальною машиною самохідною; у пункті 2 - Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 ручною маркірувальною машиною; у пункті 3 - Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.34, 1.35 ручною маркірувальною машиною, тоді як у Довідці про наявність обладнання учасника ТОВ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" (файл «З Довідка МТБ.pdf» завантажена 08 травня 2023) така техніка відсутня.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 16:18:32
Капітальний ремонт проїзду до будинків № 16, 20 з вулиці Кравчука в місті Луцьку Волинської області
Учасник підтвердив відповідність поданої тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, надавши додаток 3 до тендерної документації (10.Інформація про тех характеристики.pdf), а також зазначив, що має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору, зазначивши про це в Тендерній пропозиції.
На вимогу Замовника про усунення невідповідностей, Учасником було завантажено новий локальний кошторис, який відповідає Технічній специфікації та не передбачає застосування техніки, вказаної у вимозі, основним підрядником.
Учасник публічної закупівлі (підрядник) при розрахунку ціни своєї пропозиції має право на видалення або заміну механізмів, застосованих у нормах. Оскільки Учасником збережено витрати машино-годин роботи техніки та технологію виконання робіт, за таких умов достатньо довідки матеріально-технічної бази, яку було завантажено раніше.
Крім того, з довідки про наявність обладнання «3 довідка МТБ.pdf», приєднаної у складі тендерної пропозиції, вбачається, що учасником буде залучено субпідрядну організацію для виконання робіт в обсязі менше ніж 20%, в такому випадку замовником не вимагається надання учасником окремої довідки про наявність техніки, матеріалів та обладнання в субпідрядної організації.
Після усунення встановлених невідповідностей ТзОВ «Вест-Нет-Буд» підтвердило відповідності установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, зокрема відповідність такого учасника кваліфікаційним критеріям.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником враховано зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю – Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-01-012208-a та здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому подібних недоліків чи порушень, проведено роз’яснювальну роботу та навчання
2023-09-27 19:51:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" |
15 899 997,36
UAH з ПДВ
|
15 899 997,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
15 979 859,00
UAH з ПДВ
|
15 979 859,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-НЕТ-БУД" #42799521 |
Переможець |
15 899 997,36
UAH з ПДВ
|
27 травня 2023 07:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 23:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2024 07:31
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
17 липня 2024 07:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:10
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 07:54
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 07:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 23:27
|
Договір_572_від 08.06.2023.pdf | укладений |
08 червня 2023 23:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 572 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 572 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 572 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |