Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ РИТУАЛЬНИХ ПОСЛУГ" |
Код ЄДРПОУ: | 13966170 |
Вебсайт: | https://kremen.gov.ua/index.php/branches/kp/117 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛ.МАХОРКОВА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Калайко Ростислав Олегович 380969614206 rostislavolegovich@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 44 828 779,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 143,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено в частинах 2,3 розділу III Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 224143.9 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул. Свіштовська. Коригування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2023 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2023 16:05 |
Додаток №2. Технічні вимоги.docx | |
01 травня 2023 16:05 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000029 ● 6b591146a51f449dacba8e8ae515aba3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2023 № 245
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.09.2023 № 245.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-01-010458-a, 01.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:00:56
Запит про надання пояснень
Дата: 14.09.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-05-01-010458-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Спеціалізований комбінат ритуальних послуг» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету), розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 10:17:53
Відповідь на запит
У відповідь на запит надаємо наступну інформацію (документи):
По питанню 1 повідомляємо, що обґрунтування бюджетних призначень (джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету), розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик було здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації та експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації.
Для підтвердження долучаю наступні документи:
- проєктно-кошторисна документація в електронному вигляді;
- експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації.
По питанню 2 повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат ритуальних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області є одержувачем бюджетних коштів. Відтак положення, що передбачені п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюються на Комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат ритуальних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладений договір про закупівлю не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 5, 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому п.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", зазначаємо, що 16.10.2023 року КП "СКРП" направило до Полтавського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-01-010458-a. |
Дата публікації: | 17 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 440/15710/23 |
Дата відкриття провадження: | 24 жовтня 2023 |
Документи:
25 жовтня 2023 12:56
|
Електронний підпис |
25 жовтня 2023 12:56
|
Електронний підпис |
17 жовтня 2023 19:23
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
38 959 852,80
UAH з ПДВ
|
38 959 852,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ #03332033 |
Переможець |
38 959 852,80
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 09:10
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 травня 2023 09:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ #03332033 |
38 959 852,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 13:46
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 15:22
|
Договір №25 від 17.05.2023.pdf | укладений |
17 травня 2023 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |