Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
Код ЄДРПОУ: | 39007616 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО , будинок 37Б |
Контактна особа: |
Пономаренко Світлана Валеріївна 380442358042 zakupivli_103@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 50 992 315,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 254 961,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору становить 1 (один) відсотки від вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2023 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2023 15:58 |
Додаток 3 до тендерної документації- кап. ремонт вул. Г. Оборони, 3а.pdf | |
01 травня 2023 15:58 |
Додаток 4 до тендерної документації- кап. ремонт вул. Г. Оборони, 3а.pdf | |
01 травня 2023 15:58 |
Тендерна документація - кап. ремонт вул.Г. Оборони, 3а.docx | |
01 травня 2023 15:58 |
Тендерна документація - кап. ремонт вул.Г. Оборони, 3а.pdf | |
01 травня 2023 15:58 |
Додаток 2 до тендерної документації- кап. ремонт вул. Г. Оборони, 3а.pdf | |
01 травня 2023 15:58 |
Додаток 1 до тендерної документації- кап. ремонт вул. Г. Оборони, 3а.pdf | |
01 травня 2023 15:58 |
Додаток 4.docx | |
01 травня 2023 15:58 |
Додаток 3 - проект договору.docx | |
01 травня 2023 15:58 |
Оголошення про проведення закупівлі -вул.Г.Оборони, 3а.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000048 ● bdbfbc176fb64cfb869ed7d51d69a7d5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-05-01-010227-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 08:43:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту будівлі гаражу під відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №3) на вул. Г. Оборони, 3а у Голосіївському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-010227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-09 12:41:50
Надання пояснення
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Закупівля «Капітальний ремонт будівлі гаражу під відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №3) на вул. Г. Оборони, 3а у Голосіївському районі м.Києва згідно коду CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» за процедурою відкриті торги з особливостями здійснюється згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) (ідентифікатор №: UA-2023-05-01-010227-a).
1. Щодо інформації та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувана вартість визначені на підставі проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт будівлі гаражу під відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанція №3) на вул. Г. Оборони, 3а у Голосіївському районі м.Києва згідно коду CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», згідно із вимогами чинного законодавства, який отримав позитивний експертний висновок уповноваженого органу.
На підтвердження інформації щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. Замовник надає відповідні документи, а саме: обгрунтування закупівлі по даному предмету закупівлі, перелік робіт та їх обсяг по даному предмету закупівлі, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2. Щодо надання інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
На підтвердження інформації та документального та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю замовник надає виписку по рахунку, що до забезпечення виконання договору, номер оголошення № UA-2023-05-01-010227-a.
3. Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору.
На підтвердження інформації прийняття рішення про продовження строку для укладання договору відповідно до частини шостої статті 33 Закону з урахуванням положень пункту 46 Особливостей та документальне підтвердження обґрунтованої необхідності такого продовження, Замовник надає відповідні документи, а саме: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, вхідний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат», наказ на відрядження Товариства з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат».
- Експертний звіт.pdf
- Виписка.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Лист від ТОВ АБСОЛЮТ-КЛІМАТ.pdf
- ПОЯСНЕННЯ - моніторинг вул. Г.Оборони, 3а.pdf
- Обрунтування закупівлі.pdf
- Протокол про надання пояснення на запит.pdf
- Протокол про продовження строку укладання договору.pdf
- Дефектні акти - кап. ремонт вул. Г. Оборони, 3а.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
50 691 000,00
UAH з ПДВ
|
50 691 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
50 691 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 16:31
|