Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення охорони об’єкта
Очікувана вартість
786 529,92 UAH
UA-2023-05-01-009425-a 57c439afb0c54f5d8e51257217696753
Закупівля без використання електронної системи    Оборонна закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пінчук Анна Іванівна

+380935807388 kozinenko_anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина К 1410
Код ЄДРПОУ: 33240845
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Пінчук Анна Іванівна
+380935807388
kozinenko_anna@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення охорони об’єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київська область, Послуги із забезпечення охорони об’єкта
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги із забезпечення охорони об’єкта Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

01 травня 2023 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Оборонний постачальник
#88888888
Переможець 786 529,92
UAH
01 травня 2023 15:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ800 ВС від 27.11.2023.PDF зміни до договору
28 листопада 2023 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням початку періоду надання послуг, а саме з 14 лютого 2023 року та відповідно до абзацу другого пункту 48 Особливостей постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (зі змінами) та на підставі п 7.2.4. Договору
Номер договору про закупівлю: 49/вс
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до абзацу другого пункту 48 Особливостей постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (зі змінами) та на підставі п 7.2.4. Договору від 18.02.2023 №49/ВС
Номер договору про закупівлю: 49/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: 800/ВС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML