Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 41680696 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Леся Снігур +380688385659 munitcipalvarta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 2 833 923,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 169,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2023 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2023 13:49 |
Додаток 1.docx | |
01 травня 2023 13:49 |
Додаток 3.docx | |
01 травня 2023 13:49 |
додаток 2.doc | |
01 травня 2023 13:49 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000015 ● e0366eeba44f416a8b494a3ca69efa36
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 № 32-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.11.2023 № 32-3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-05-01-006471-a 01.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 09:12:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт приміщень по об’єкту за адресою: м. Київ, просп. Перемоги, 38 літ.А (ліве крило: 2-й та 3-й поверхи та частково 1-й поверх) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-01-006471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Також просимо надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати документальне підтвердження (Акти ф.КБ-2в, ф.КБ-3) щодо надання послуги відповідно до п.1.5 розділу 1 та п.п.6.1.6 п.6.1 розділу 6 Договору від 08.06.2023 № 54.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 16:49:54
відповідь на запит
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації на Поточний ремонт приміщень по об’єкту за адресою: м. Київ, просп. Перемоги, 38 літ.А (ліве крило: 2-й та 3-й поверхи та частково 1-й поверх), (код ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи). Документація пройшла експертизу, отримано експертну оцінку ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» № 41565 від 10.04.2023р. Сканована копія експертної оцінки додається.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://municipal-guard.com.ua/zakupivli/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 705 240,40
UAH з ПДВ
|
2 705 240,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельні Технології" |
2 719 152,49
UAH з ПДВ
|
2 719 152,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНЖБУД" |
2 832 684,95
UAH з ПДВ
|
2 832 684,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
2 705 240,40
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 13:08
|
ТОВ "Будівельні Технології" #31629099 |
Відхилено |
2 719 152,49
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2023 13:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНЖБУД" #43974632 |
Переможець |
2 832 684,95
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 10:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 15:40
|
ДУ_№1_до_Договору_№54_від_08_06_23_ТОВ_Київінжбуд_зменшення_суми.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 15:16
|
№54 від 08.06.2023 ТОВ Київінжбуд - поточн. ремонт приміщень пр. Перемоги 38А -2 832 684,95.pdf | укладений |
08 червня 2023 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |