Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт вул. Івана Богуна в смт. Чорнобай Черкаської області)
Очікувана вартість
1 710 000,00 UAH
UA-2023-04-28-010139-a ● 522d81f42db1440c9d71138881adf1cd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44153823 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., смт Чорнобай, вул. Центральна, будинок 154 |
Контактна особа: |
Діана Комісарова +380975547660 komisarovadiana@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2023 21:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 3% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації закупівлі «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, дату оголошення про проведення відкритих торгів, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану видану уповноваженим органом (або інформацію у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування» та Положенням про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією); в) підтверджують, що страховик надає страховий захист майновим інтересам страхувальника (вигодонабувача), що не суперечать закону від ризиків, пов’язаних з невиконанням або незалежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації. В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт/частину/розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов’язково повинна містити такі реквізити: - назву документа – «страхова гарантія»; - номер, дату та місце складання; - повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); - суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; - посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; - назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридичну адресу, банківські реквізити; - термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); - підпис та відбиток печатки страхової компанії; - умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); - порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією або НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам тендерної документації замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як те, що Учасник «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт вул. Івана Богуна в смт. Чорнобай Черкаської област
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19901, Україна, Черкаська область, смт Чорнобай, вул. Івана Богуна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надання послуг здійснюється Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі виконаних робіт, підписаних Сторонами протягом 10-ти (десяти) календарних днів від дати підписання та після отримання фінансування | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2023 22:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2023 22:36 |
ТД поточний ремонт вул. І. Богуна (зі змінами).doc | |
05 травня 2023 22:36 |
Перелік змін.doc | |
28 квітня 2023 21:02 |
Проект договору поточний ремонт вул. І. Богуна.docx |
05 травня 2023 22:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2023 22:36 |
ТД поточний ремонт вул. І. Богуна (зі змінами).doc
|
|||
05 травня 2023 22:36 |
Перелік змін.doc
|
|||
28 квітня 2023 21:02 |
Проект договору поточний ремонт вул. І. Богуна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-28-010139-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Код ЄДРПОУ:41311847
Дата подання: 01 травня 2023 11:14
Щодо кількості працівників
Умовимо Тендерної документації встановлена вимога:
Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 15 працівників).
У нашого підприємства наявні кваліфіковані працівники, але їх кількість менша за 15 осіб. Скаржник як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте під час проведення процедури закупівлі замовник визначив обов’язкову наявність 15 осіб, що є грубою дискримінацією.
Визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Яким чином наявність 15 працівників, впливає на можливості такого учасника чи вчасність виконання робіт, що становлять предмет закупівлі.
Така робота може бути виконана у складі 5 працівників.
Яким саме чином замовник обгрунтовує необхідність встановлення вимоги щодо наявності саме 15 осіб. Чому не 13 або 20?
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
З огляду на вищезазначене, просимо замовника більш відповідально ставитися до реалізації своїх прав, не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо наявності працівників саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Кількість працівників учасника повинна забезпечувати надання послуг (виконання робіт) на значній кількості об'єктів одночасно (не менше 15 працівників).
У нашого підприємства наявні кваліфіковані працівники, але їх кількість менша за 15 осіб. Скаржник як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте під час проведення процедури закупівлі замовник визначив обов’язкову наявність 15 осіб, що є грубою дискримінацією.
Визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Яким чином наявність 15 працівників, впливає на можливості такого учасника чи вчасність виконання робіт, що становлять предмет закупівлі.
Така робота може бути виконана у складі 5 працівників.
Яким саме чином замовник обгрунтовує необхідність встановлення вимоги щодо наявності саме 15 осіб. Чому не 13 або 20?
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
З огляду на вищезазначене, просимо замовника більш відповідально ставитися до реалізації своїх прав, не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо наявності працівників саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2023 22:32
Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу інформуємо.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника необхідної мінімальної (не менше 15 працівників) кількості працівників, враховуючи обсяг робіт та стислий термін їх виконавця. При цьому, тендерною документацією вимагається надати офіційний документ, який підтверджує реальну спроможність потенційного учасника забезпечити надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо надання підтверджуючих документів відносно працівників.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника необхідної мінімальної (не менше 15 працівників) кількості працівників, враховуючи обсяг робіт та стислий термін їх виконавця. При цьому, тендерною документацією вимагається надати офіційний документ, який підтверджує реальну спроможність потенційного учасника забезпечити надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо надання підтверджуючих документів відносно працівників.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Номер вимоги: UA-2023-04-28-010139-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Код ЄДРПОУ:41311847
Дата подання: 01 травня 2023 11:46
Щодо дорожніх робітників 3ого розряду
Умовами Тендерної документації встановлена вимога:
До надання послуг (виконання робіт) мають бути залучені кваліфіковані працівники, зокрема (але не виключно):
-дорожні робітники 3 розряду не менше 3-х працівників (на підтвердженна надати завірені копії протоколу (витягу з протоколі) засідання кваліфікаційної комісії про присвоєння кваліфікації, свідоцтва про здобуття професії (підвищення кваліфікації) разом із додатками).
У нашого підприємства наявні кваліфіковані працівники, однак дорожніх робітників 3 розряду менше трьох. Скаржник як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте під час проведення процедури закупівлі замовник визначив обов’язкову наявність дорожні робітники 3 розряду не менше 3-х працівників, що є грубою дискримінацією.
Визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Яким чином наявність дорожніх робітників 3 розрядку у кількості 3-х працівників, впливає на можливості такого учасника чи вчасність виконання робіт, що становлять предмет закупівлі.
Така робота може бути виконана у складі одного дорожнього робітника 3 розряду та декількома робітниками інших розрядів.
Яким саме чином замовник обґрунтовує необхідність встановлення вимоги щодо наявності саме 3 дорожніх робітників 3 розряду. Чому не 2 або 1?
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
З огляду на вищезазначене, просимо замовника більш відповідально ставитися до реалізації своїх прав, не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо наявності працівників саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Розгорнути
Згорнути
До надання послуг (виконання робіт) мають бути залучені кваліфіковані працівники, зокрема (але не виключно):
-дорожні робітники 3 розряду не менше 3-х працівників (на підтвердженна надати завірені копії протоколу (витягу з протоколі) засідання кваліфікаційної комісії про присвоєння кваліфікації, свідоцтва про здобуття професії (підвищення кваліфікації) разом із додатками).
У нашого підприємства наявні кваліфіковані працівники, однак дорожніх робітників 3 розряду менше трьох. Скаржник як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте під час проведення процедури закупівлі замовник визначив обов’язкову наявність дорожні робітники 3 розряду не менше 3-х працівників, що є грубою дискримінацією.
Визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Яким чином наявність дорожніх робітників 3 розрядку у кількості 3-х працівників, впливає на можливості такого учасника чи вчасність виконання робіт, що становлять предмет закупівлі.
Така робота може бути виконана у складі одного дорожнього робітника 3 розряду та декількома робітниками інших розрядів.
Яким саме чином замовник обґрунтовує необхідність встановлення вимоги щодо наявності саме 3 дорожніх робітників 3 розряду. Чому не 2 або 1?
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
З огляду на вищезазначене, просимо замовника більш відповідально ставитися до реалізації своїх прав, не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо наявності працівників саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2023 22:34
Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу інформуємо.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника необхідної мінімальної (не менше 3 працівників) кількості кваліфікованих працівників. Оскільки предметом закупівлі є саме дорожні роботи, то тендерною документацією обґрунтовано вимагається підтвердити наявність дорожніх робітників 3 розряду.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо надання підтверджуючих документів відносно працівників.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника необхідної мінімальної (не менше 3 працівників) кількості кваліфікованих працівників. Оскільки предметом закупівлі є саме дорожні роботи, то тендерною документацією обґрунтовано вимагається підтвердити наявність дорожніх робітників 3 розряду.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо надання підтверджуючих документів відносно працівників.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Номер вимоги: UA-2023-04-28-010139-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Код ЄДРПОУ:41311847
Дата подання: 01 травня 2023 13:39
Щодо наяності техніки
Відповідно до вимог Тендерної документації обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі:
Фреза дорожня – не менше 1 одиниць;
Котки дорожні масою не менше 13 т – не менше 1 одиниць;
Котки дорожні масою не менше 8 т – не менше 2 одиниці;
Асфальтоукладач продуктивність на менше 100 т/г – не менше 1 одиниці;
Автогудронатор – не менше 1 одиниці;
Автомобілі самоскиди – не менше 3 одиниць.
Вся визначена техніка у нашого підприємства наявна, однак тільки у кількості однієї одиниці.
Просимо роз’яснити, з якою метою вимагається техніка у кількості декількох одиниць.
Обсяг робіт не передбачає наявності чисельної кількості техніки.
Також повідомляємо, що асфальтоукладач наявності меншої потужності. Просимо, враховуючи обсяги робіт, що становлять предмет закупівлі, пояснити необхідність наявності асфальтоукладача, продуктивність якого на менше 100 т/г. Чому роботи не можуть бути виконанні асфальтоукладачем з потужністю 70 т/г або 10 т/г?
Така робота може бути виконана наявною у скаржник технікою, однак внаслідок вимог замовника у вищезазначеній редакції, скаржник не може прийняти участь у цій закупівлі.
Яким саме чином замовник обґрунтовує необхідність встановлення вимоги щодо наявності саме вищезазначеного переліку техніки.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
З огляду на вищезазначене, просимо замовника більш відповідально ставитися до реалізації своїх прав, не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо наявності техніки саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Фреза дорожня – не менше 1 одиниць;
Котки дорожні масою не менше 13 т – не менше 1 одиниць;
Котки дорожні масою не менше 8 т – не менше 2 одиниці;
Асфальтоукладач продуктивність на менше 100 т/г – не менше 1 одиниці;
Автогудронатор – не менше 1 одиниці;
Автомобілі самоскиди – не менше 3 одиниць.
Вся визначена техніка у нашого підприємства наявна, однак тільки у кількості однієї одиниці.
Просимо роз’яснити, з якою метою вимагається техніка у кількості декількох одиниць.
Обсяг робіт не передбачає наявності чисельної кількості техніки.
Також повідомляємо, що асфальтоукладач наявності меншої потужності. Просимо, враховуючи обсяги робіт, що становлять предмет закупівлі, пояснити необхідність наявності асфальтоукладача, продуктивність якого на менше 100 т/г. Чому роботи не можуть бути виконанні асфальтоукладачем з потужністю 70 т/г або 10 т/г?
Така робота може бути виконана наявною у скаржник технікою, однак внаслідок вимог замовника у вищезазначеній редакції, скаржник не може прийняти участь у цій закупівлі.
Яким саме чином замовник обґрунтовує необхідність встановлення вимоги щодо наявності саме вищезазначеного переліку техніки.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
З огляду на вищезазначене, просимо замовника більш відповідально ставитися до реалізації своїх прав, не порушувати принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо наявності техніки саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2023 22:39
Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу інформуємо.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника необхідної кількості будівельних машин і механізмів. Оскільки предметом закупівлі є саме дорожні роботи, то тендерною документацією обґрунтовано вимагається підтвердити наявність виключно будівельної техніки, яка застосовується для виконання дорожніх робіт. Кількість дорожньої техніки та технічні показники визначені з урахуванням специфіки послуг (робіт), стислих термінів виконання.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» щодо надання підтверджуючих документів відносно наявності машин та механізмів.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника необхідної кількості будівельних машин і механізмів. Оскільки предметом закупівлі є саме дорожні роботи, то тендерною документацією обґрунтовано вимагається підтвердити наявність виключно будівельної техніки, яка застосовується для виконання дорожніх робіт. Кількість дорожньої техніки та технічні показники визначені з урахуванням специфіки послуг (робіт), стислих термінів виконання.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» щодо надання підтверджуючих документів відносно наявності машин та механізмів.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Номер вимоги: UA-2023-04-28-010139-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Код ЄДРПОУ:41311847
Дата подання: 01 травня 2023 14:08
Щодо аналогічного договору
1. Щодо вимоги надання протоколу випробувань за ТУ У, яка є приватною власністю, та не знаходиться у вільному доступі
Відповідно до вимог Тендерної документації:
*Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на надання послуг з поточного ремонту вулиць та/або внутрішньо-квартальних проїздів у межах населених пунктів, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано протягом останніх 3-х років з моменту оголошення цих торгів. Сума аналогічного договору має бути не менше очікуваної вартості цієї закупівлі.
Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію постачання аналогічного товару як в обсязі, не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Наше підприємство не має досвіду виконання робіт у розмірі очікуваної вартості робіт, що становить предмет закупівлі, однак має тривалий та успішний досвід виконання таких самих робіт у менших обсягах, які однак дозволяють з впевненістю гарантувати виконання робіт предмету закупівлі відповідної якості у визначені договором строки.
Наше підприємство має досвід виконання аналогічних робіт, однак такі роботи були виконанні за договорами на меншу суму. Безсумнівно скаржник може надати аналогічні договори на суму, яка перевищує суму очікуваної вартості предмету закупівлі, однак це буде декілька договорів, а не один договір.
Як підприємство, що здійснює поточний ремонт вже на протязі багатьох років, маємо можливість надати Вам численні відгуки наших клієнтів.
Ще одним обмежуючим фактором підприємство вбачає у тому, що замовник фактично вимагає надати підтвердження виконання аналогічних договорів із замовника згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію виконання аналогічних робіт як обмеження за контрагентом такого договору.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною.
Скаржник має тривалий та успішний досвід виконання поточного ремонту доріг за договорами, які укладені із замовниками, які не публікують інформацію про свої договори на сайті prozorro.gov.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необґрунтованого критерію «аналогічності» договорів, зокрема, в даному випадку замовник фактично обмежує договори лише тими, що укладалися із замовниками, які публікують свої договори у Прозорро, та інформація про які опубліковані у Прозорро.
Така вимога підпадає під класичні прикладі дискримінаційних вимог замовників на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel).
Учасники, які мають досвід виконання робіт за договорами, які не опубліковані у системі Прозорро, втрачають можливість взяти участь у Процедурі закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необґрунтованого вартісного обсягу предмета закупівлі. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р. щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо підтвердження постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Просимо замовника не ігнорувати позицію, викладену у вищезазначених рішення, та не створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників.
Частинами 1 та 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Оскільки коло учасників, які можуть приймати участь у закупівлі, обмежується критерієм обсягу виконаного аналогічного договору, Замовник, встановлюючи таку вимогу, порушив принцип недискримінації учасників та статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною, такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушує принцип недискримінації учасників, виходячи з наступного.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, одним із кваліфікаційних критеріїв, можливих для встановлення Замовником, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У Законі не міститься визначення поняття «аналогічний договір», тому відповідно до усталеної практики слід вважати, що аналогічний договір - це договір постачання аналогічного товару (виконання аналогічних робіт, надання аналогічних послуг) відносно товару (робіт, послуг), що є предметом закупівлі. Як визначає сам Замовник, у даній Процедурі закупівлі аналогічним вважається наступний товар: яблучного, абрикосового, виноградного, морковно-яблучного, сливового, персикового, томатного соків.
Проте окрім вимоги підтвердити досвід виконання аналогічного договору, Замовником усупереч статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено додатковий критерій. А саме – вважаємо, що встановивши мінімальний обсяг аналогічного договору «не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, або кількості закупівлі», Замовник встановив додатковий, не передбачений Законом кваліфікаційний критерій - критерій обсягу виконаного учасником аналогічного договору. Чинний Закон України «Про публічні закупівлі» не надає замовникові права розширеного тлумачення та доповнення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення мінімального обсягу виконаного учасником аналогічного договору.
Таким чином, оскаржувана умова Тендерної документації є протиправною.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення додаткового кваліфікаційного критерію.
Відтак вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Тендерної документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Просимо Замовника внести зміни до умов Тендерної документації в частині визначення аналогічного.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2023 23:07
Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу інформуємо.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним критерієм процедури закупівлі є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства -аналогічним буде вважатись договір (договори) генерального підряду на надання послуг з поточного ремонту вулиць та/або внутрішньо-квартальних проїздів у межах населених пунктів, який (які) укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації .
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним критерієм процедури закупівлі є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства -аналогічним буде вважатись договір (договори) генерального підряду на надання послуг з поточного ремонту вулиць та/або внутрішньо-квартальних проїздів у межах населених пунктів, який (які) укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації .
Номер вимоги: UA-2023-04-28-010139-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Код ЄДРПОУ:41311847
Дата подання: 01 травня 2023 14:55
Щодо ліцензії на програмний комплекс
Відповідно вимог Тендерної документації:
Під час підготовки тендерної пропозиції технічні розрахунки маються виконуватись в прогрманому комплексі АВК-5 (або аналогічному), на підтвердження у складі пропозиції надається діюча ліцензія (або аналогічний документ) на право користування учасника відповідним програмним комплексом.
Просимо враховувати, що технічні розрахунки виконуються організацією, професійні послуги якої надаються нашому підприємству згідно відповідного договору надання послуг.
Безпосередньо наше підприємство діючої ліцензії на право користування програмним комплексом АВК-5 (або аналогічним) не має, однак така ліцензія є у організації, яка надає нашому підприємству відповідні послуги.
Просимо прибрати вищезазначену вимогу з огляду на те, що таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Під час підготовки тендерної пропозиції технічні розрахунки маються виконуватись в прогрманому комплексі АВК-5 (або аналогічному), на підтвердження у складі пропозиції надається діюча ліцензія (або аналогічний документ) на право користування учасника відповідним програмним комплексом.
Просимо враховувати, що технічні розрахунки виконуються організацією, професійні послуги якої надаються нашому підприємству згідно відповідного договору надання послуг.
Безпосередньо наше підприємство діючої ліцензії на право користування програмним комплексом АВК-5 (або аналогічним) не має, однак така ліцензія є у організації, яка надає нашому підприємству відповідні послуги.
Просимо прибрати вищезазначену вимогу з огляду на те, що таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2023 23:21
Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу інформуємо.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки предметом даної закупівлі є послуги з поточного ремонту, то проектом договору передбачено додатки у вигляді договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку, відомості ресурсів та інших. Також проектом договору передбачено складення актів наданих послуг (виконаних робіт). Підготовка даних документів здійснюється із використанням спеціального програмного забезпечення для складання кошторисної документації,яка в своїй діяльності керується (використовує) чинними нормами будівництва в Україні.Ліцензований програмний комплекс призначений для автоматизованого випуску використовуваній у будівництві ресурсній вартісній документації, який оновлюється автоматично зі змінами в Законодавстві.Таким чином, Замовник буде впевнений в правильності сформованої та наданої документації Підрядником.Тому учасник повинен мати дане програмне забезпечення для складання необхідних документів. При цьому, тендерна документація жодним чином не обмежує учасника щодо використання конкретного програмного забезпечення, учасник може надати підтверджуючі документи саме на те програмне забезпечення, яким він користується (власним або на договірних засадах).
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки предметом даної закупівлі є послуги з поточного ремонту, то проектом договору передбачено додатки у вигляді договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку, відомості ресурсів та інших. Також проектом договору передбачено складення актів наданих послуг (виконаних робіт). Підготовка даних документів здійснюється із використанням спеціального програмного забезпечення для складання кошторисної документації,яка в своїй діяльності керується (використовує) чинними нормами будівництва в Україні.Ліцензований програмний комплекс призначений для автоматизованого випуску використовуваній у будівництві ресурсній вартісній документації, який оновлюється автоматично зі змінами в Законодавстві.Таким чином, Замовник буде впевнений в правильності сформованої та наданої документації Підрядником.Тому учасник повинен мати дане програмне забезпечення для складання необхідних документів. При цьому, тендерна документація жодним чином не обмежує учасника щодо використання конкретного програмного забезпечення, учасник може надати підтверджуючі документи саме на те програмне забезпечення, яким він користується (власним або на договірних засадах).
Номер вимоги: UA-2023-04-28-010139-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Код ЄДРПОУ:41311847
Дата подання: 04 травня 2023 17:24
Щодо сертифікатів
Відповідно вимог Тендерної документації:
1. Сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно організації будівництва доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Також учасни нає надати документи щорічного підтвердження сертифікату (якщо сертифікат видано раніше більше ніж рік, від дати оголошення цих торгів): лист від органу сертифікації про успішне проходження наглядового аудиту та узагальнений звіт за результатами аудиту системи управління якістю, складений органом з сертифікації.
Аналогічні вимоги також щодо надання сертифікату на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 та сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника ISO 45001:2018.
Просимо враховувати, що «організація будівництва доріг» відноситься до повноважень органів влади (ст.ст. 11, 12, 19 ЗУ «Про автомобільні дороги»), не зрозуміло чому Ви вимагаєте таку сферу сертифікації від учасників закупівлі.
Сертифікація систем управління скаржника була здійснена стосовна поточного ремонту доріг, органом з сертифікації, який був акредитований у інший спосіб, аніж наразі вимагається замовником.
Акредитація - це підтвердження компетенції органів з оцінки відповідності (ООВ: випробувальні та калібрувальні лабораторії, органи з сертифікації систем управління, органи з сертифікації продукції та послуг, органи з сертифікації персоналу, органи контролю (інспектування). Право на проведення акредитації національним органам надають IAF (Міжнародний форум з акредитації) за стандартами для органів з сертифікації та ILAC (Міжнародна кооперація з акредитації) за стандартами для лабораторій і органів інспектування.
Сертифікацію систем управління скаржника було здійснено органом із сертифікації, який який був акредитований регіональною організацією по акредитації, яка здійснює свою діяльність у відповідності до правил ILAC та IAF. Сертифікатів виданих органом з сертифікації, який був би акредитованим НААУ, у скаржника немає.
Просимо прибрати вищезазначену вимогу з огляду на те, що таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Розгорнути
Згорнути
1. Сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно організації будівництва доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Також учасни нає надати документи щорічного підтвердження сертифікату (якщо сертифікат видано раніше більше ніж рік, від дати оголошення цих торгів): лист від органу сертифікації про успішне проходження наглядового аудиту та узагальнений звіт за результатами аудиту системи управління якістю, складений органом з сертифікації.
Аналогічні вимоги також щодо надання сертифікату на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 та сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника ISO 45001:2018.
Просимо враховувати, що «організація будівництва доріг» відноситься до повноважень органів влади (ст.ст. 11, 12, 19 ЗУ «Про автомобільні дороги»), не зрозуміло чому Ви вимагаєте таку сферу сертифікації від учасників закупівлі.
Сертифікація систем управління скаржника була здійснена стосовна поточного ремонту доріг, органом з сертифікації, який був акредитований у інший спосіб, аніж наразі вимагається замовником.
Акредитація - це підтвердження компетенції органів з оцінки відповідності (ООВ: випробувальні та калібрувальні лабораторії, органи з сертифікації систем управління, органи з сертифікації продукції та послуг, органи з сертифікації персоналу, органи контролю (інспектування). Право на проведення акредитації національним органам надають IAF (Міжнародний форум з акредитації) за стандартами для органів з сертифікації та ILAC (Міжнародна кооперація з акредитації) за стандартами для лабораторій і органів інспектування.
Сертифікацію систем управління скаржника було здійснено органом із сертифікації, який який був акредитований регіональною організацією по акредитації, яка здійснює свою діяльність у відповідності до правил ILAC та IAF. Сертифікатів виданих органом з сертифікації, який був би акредитованим НААУ, у скаржника немає.
Просимо прибрати вищезазначену вимогу з огляду на те, що таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2023 22:07
Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу інформуємо.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Таким чином, враховуючи звернення потенційних учасників, будуть внесені зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Таким чином, враховуючи звернення потенційних учасників, будуть внесені зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" |
1 674 012,82
UAH з ПДВ
|
1 674 012,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" #42631655 |
Переможець |
1 674 012,82
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 17:14
|
191 Чорнобай.pdf | укладений |
01 вересня 2023 17:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
поточний ремонт вул. Івана Богуна в смт. Чорнобай Черкаської област | 1 | послуга |
1 674 012,82
UAH з ПДВ
|