Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015-39110000-6-сидіння,стільці та сцупутні вироби і частини до них(Кушетка ппроцедурна з регулюємим підголовником КРП)
Очікувана вартість
99 200,00 UAH
UA-2023-04-28-006352-a f31b6237198447fdad650003eb434ec8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудніченко Надія Петрівна

+380485332372 elenakozodoj@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "РМЦПМСД" Роздільнянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38407455
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вулиця Привокзальна 15
Контактна особа: Дудніченко Надія Петрівна
+380485332372
elenakozodoj@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
К021:2015-39110000-6-сидіння,стільці та сцупутні вироби і частини до них(Кушетка ппроцедурна з регулюємим підголовником КРП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, місто Роздільна, вулиця Привокзальна №15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом безготівкових розрахунків за рахунок Державного бюджету-кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 квітня 2023 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Адвентус"
#41253618
Переможець 99 200,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2023 14:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 16:12
договір укладений
28 квітня 2023 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 99 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 489,72 UAH)