Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень (Кейтерінг), придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «ЯМаріуполь»
Очікувана вартість
4 849 032,00 UAH
UA-2023-04-28-006220-a ● fa2c2ef1141743ab98327a356c5074e2
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
Код ЄДРПОУ: | 42815794 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
Контактна особа: |
Колода Олексій Сергійович +380675432851 m.ehub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2023 22:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 4 849 032,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 245,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13920 послуга
Послуги їдалень (Кейтерінг), придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «ЯМаріуполь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23210, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЬКИЙ Р-Н, СМТ. СТРИЖАВКА, ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМ. ЮЛІЇ РЯБЧИНСЬКОЇ (ВІННИЦЬКА ОБЛ.) НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги буде проводитися протягом 15 календарних днів з моменту надання Послуги на підставі Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2023 22:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2023 13:58 |
Додаток 4 Проект_договору.docx | |
28 квітня 2023 13:58 |
Додаток_3_тех_спеціфікація_ЯМАРІУПОЛЬ.docx | |
28 квітня 2023 13:58 |
Тендерна_документація_послуги_кейтерінг.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
4 217 760,00
UAH з ПДВ
|
4 217 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
4 242 816,00
UAH з ПДВ
|
4 242 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "Меридіан" |
4 844 160,00
UAH з ПДВ
|
4 844 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Очікує рішення |
4 217 760,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 09:01
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:53 |
Кінець періоду оскарження: | 29 травня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 18 травня 2023 16:49 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
18 травня 2023 16:53
|
Електронний підпис |
18 травня 2023 16:50
|
протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-04-28-006220-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 26 травня 2023 16:42
Дата подання: 26 травня 2023 16:42
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Комунальним комерційним підприємством Маріупольської міської ради «м.ЄХАБ» (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2023-04-28-006220-a про проведення відкритих торгів з особливостями, що оприлюднене в електронній системі закупівель (далі, також - ЕСЗ), було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі Послуги їдалень (Кейтерінг), придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «ЯМаріуполь», код за ДК 021:2015 – 55510000-8 - Послуги їдалень, далі – Процедура закупівлі, Закупівля, а також Відкриті торги.
В даній Процедурі закупівлі взяли участь: ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі, також – Скаржник), ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та КП «Меридіан».
За результатами оцінки тендерних пропозицій в порядку п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р., в редакції чинній на час проведення Процедури закупівлі (далі - Особливості), згідно Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-04-28-006220-a, оприлюдненого 08.05.2023, тендерна пропозиція ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» була визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно Протоколу № 137 від 12.05.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника було продовжено до 20 робочих днів, а саме до 05.06.2023р.
В той же час, згідно оприлюдненої 18.05.2023 в ЕСЗ інформації Відкриті торги були відмінені з причин відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Згідно розміщеного в ЕСЗ Протоколу № 141/ПВТ рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів з особливостями від 18.05.2023 (далі - Протокол), уповноваженою особою було прийнято рішення відмінити тендер по відкритим торгів на закупівлю, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 55510000-8: Послуги їдалень, (ідентифікатор UA-2023-04-28-006220-a) згідно з пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону та пунктом 1 частини 47 Особливостей - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Інших причин (підстав) та/або належних обґрунтувань у Протоколі не наведено.
Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про відміну Відкритих торгів необґрунтованим й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 травня 2023 17:44
рішення від 30.05.2023 №7544.pdf
Дата публікації: 30 травня 2023 17:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2023 №8246.pdf
Дата публікації: 08 червня 2023 13:03
рішення від 07.06.2023 №8246.pdf
Дата публікації: 12 червня 2023 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись з рішенням №8246-р/пк-пз від 07.06.2023 Комісії Антимонопольного комітету України, прийнято наступне: відмінити рішення про відміну процедури закупівлі – "Послуги їдалень (Кейтерінг), придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки "ЯМаріуполь", закупівлі № UA-2023- 04-28-006220-a.
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2023 15:37
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2023 10:59 |
Кінець періоду оскарження: | 02 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 02 вересня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено порушення, а саме порушення пункту 39 Особливостей. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Окрім того у замовника виникли обставини відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей, а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів визначених в технічному завданні. Враховуючи викладене. Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
22 серпня 2023 10:59
|
Електронний підпис |
21 серпня 2023 13:35
|
протокол |