Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
Очікувана вартість
1 770 000,00 UAH
UA-2023-04-28-005852-a ● 225224775ae24f7685977f120f2d76a4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03354394 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська , б.3 |
Контактна особа: |
Макієнко Михайло Юрійович 380577121094,380577124106 ritual.kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Для забезпечення виконання зобов’язань, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, учасник торгів надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, забезпеченої 100% грошовим покриттям, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тонни
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, Міське кладовище №3, вул. Академіка Павлова, 88, Крематорій, вул. Надбірна, 3, Міське кладовище №1, сел. Високий, Міське кладовище №14, сел. Логачівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 травня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару не пізніше 20 банківських днів після підписання акту приймання або видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2023 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2023 13:38 |
Додаток 3.docx | |
28 квітня 2023 13:38 |
Додаток 2.docx | |
28 квітня 2023 13:38 |
Додаток 4.docx | |
28 квітня 2023 13:38 |
Додаток 1.docx | |
28 квітня 2023 13:37 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
28 квітня 2023 13:37 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Марка цементу
Дата подання: 29 квітня 2023 20:45
Дата відповіді: 01 травня 2023 13:15
Доброго дня шановний замовнику !
Дайте чітку відповідь стосовно марки цементу ...
Вам потрібен цемент марки ПЦ ІІ/А-Ш-500 , а може підійде ПЦ ІІ/А-К-500 чи всетаки ПЦ І-500-Н ?
Яке фасування в мішках по 25кг чи по 50кг
Яка мінімальна партія поставки ?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов закупівлі передбачається закупівля цементу марки ПЦ ІІ/А-В-500 Р-Н, фасування - мішок 50 кг. Постачання здійснюється маленькими партіями від 1 тонни згідно із заявками Замовника, за адресами визначеними у технічній специфікації.
Уточнення інформації
Дата подання: 01 травня 2023 11:42
Дата відповіді: 01 травня 2023 13:18
Шановний замовник, Чи розглядаєте Цемент ПЦ II/A-Ш 500 25кг?
Якими партіями поставка цементу? Кількість та переодичність?
Розвантаження?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов закупівлі передбачається закупівля цементу марки ПЦ ІІ/А-В-500 Р-Н, фасування - мішок 50 кг. Постачання здійснюється маленькими партіями від 1 тонни згідно із заявками Замовника, за адресами визначеними у технічній специфікації. Періодичність - 12 разів на місяць. Розвантаження за рахунок постачальника.
Протокол радіологічних випробувань
Дата подання: 02 травня 2023 13:22
Дата відповіді: 02 травня 2023 13:57
Добрий день!
У додатку 4 зазначено, що учасник повинен надати "Чинний протокол радіологічних випробувань зразків будівельних матеріалів (цемент) у вигляді копії виданий у 2023 році, завіреній Учасником торгів, або оригінал". Дана вимога обмежує потенційне коло учасників, так як виробник може мати чинний протокол радіологічних випробувань, який виданий у 2022 році.
Просимо внести зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що рік виготовлення товару: не раніше 2023 р. Гарантійний термін зберігання: не менше 3 місяців з дати виготовлення. Враховуючи зазначене, у тендерній документації (Додаток 4) встановлено законну та обґрунтовану вимогу про надання чинного протоколу радіологічних випробувань зразків будівельних матеріалів (цемент) у вигляді копії виданого у 2023 році, завіреного Учасником торгів, або оригінал. Дана вимогу не є дискримінаційною та підтверджує намір Замовника придбати товар, якісні та радіологічні показники якого відповідають нормам чинного законодавства України. Підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 травня 2023 16:01
Дата відповіді: 02 травня 2023 16:11
Вимога щодо надання зразку товару є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним: 1) В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ зазначено - зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. 2) Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та визначено ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИДІВ ДОКУМЕНТІВ. Вимагати від учасників подання зразків товару або листа про згоду стосовно надання таких зразків ні ст.16, ні жодна інша стаття Закону НЕ ДОЗВОЛЯЄ. 3) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо надання зразків товару. Відповідно до вимог тендерної документації, яка розроблена на підставі норм чинного законодавства, Замовником встановлено вимоги про надання інформації та документів, на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації
Стосовно дискримінаційних вимог
Дата подання: 02 травня 2023 16:08
Дата відповіді: 02 травня 2023 16:30
Питання стосовно дискримінаційних вимог було створено помилково. Прохання: не давати на нього роз’яснення
Відповідь: Інформація прийнята до уваги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" #43422119 |
Переможець |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 14:56
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
29 березня 2024 14:55
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
29 березня 2024 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:45
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 15:01
|
Договір цемент.pdf | укладений |
15 травня 2023 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 1 п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |