Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Маргарита Грабчук +380989985101 grabchukmargarita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2023 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2023 16:56 |
Очікувана вартість: | 13 693 935,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 469,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання страхової гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) страхової гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті страхової гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Страхова гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Страхова гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання страхової гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 400 000,00 грн (чотириста тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі страхової гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) страховика – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію свідоцтва про присвоєння Рейтингу фінансової стійкості (надійності) страховика гаранта не нижче uaAA, чинного на дату проведення аукціону, яке підтверджує рейтинг фінансової стійкості (надійності) страховиків, присвоєного уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством. Замовник має право для перевірки рейтингу страхових компаній скористатися офіційними сайтами. Фінансові показники: - довідка (інформація) в довільній формі, що станом на 31.12.2022 співвідношення суми основних засобів та грошових коштів страхової компанії до сформованих страхових резервів (за мінусом частки перестраховиків у страхових резервах) становить не менше 0,7 (із обов’язковим наданням розшифровки розрахованого показника). - довідка у довільній формі на річну звітну дату (для 2022 року – річною звітною датою є 31.12.2022) відношення показника «Гроші та їх еквіваленти» та «Поточні фінансові інвестиції» (Ф1: рядок 1165 + рядок 1160) до суми довгострокових і поточних зобов’язань (Ф1: рядок 1595 + рядок 1695) має становити значення не менше 0,65 - довідка у довільній формі значення коефіцієнту фінансової незалежності (автономії) на річну звітну дату (для 2022 року – річною звітною датою є 31.12.2022) має бути не менше за 0,3 (коефіцієнт розраховується як відношення власного капіталу (Ф1: рядок 1495) до загального розміру пасивів (Ф1: рядок 1900)); - довідка у довільній формі значення коефіцієнту покриття всіх зобов’язань страхової компанії власним капіталом на річну звітну дату (для 2022 року – річною звітною датою є 31.12.2022) має бути не менше за 0,45 коефіцієнт розраховується як відношення власного капіталу (Ф1: рядок 1495) до довгострокових та поточних зобов’язань (Ф1: рядок 1595+рядок 1695))». В Балансі (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2022р.: - активи за балансом (код рядка 1300) не менше 750 000 тис. грн., - сформовані страхові резерви (код рядка 1530) не менше 500 000 тис. грн. Надати фінансову звітність за 2022 рік Діяльність Страховика (Гаранта) на ринку страхування України має бути не менше 15 років. Дата реєстрації підтверджується випискою та/або витягом з ЄДР. Реквізити Замовника: Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради р/р UA813052990000026009036407778 в Житомирське АТ КБ «Приватбанк» МФО 311744 ЄДРПОУ 35343771 При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: Забезпечення тендерної пропозиції за труби сталеві. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 (сто двадцять) днів з кінцевого строку подання тендерної пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 16:47 |
Тендерна документація та додатки до неї зі змінами.docx | |
04 травня 2023 16:47 |
Список змін.rtf | |
28 квітня 2023 12:21 |
Додаток №5 Проект договору.docx | |
28 квітня 2023 12:21 |
Лист-згода на обр.персон.даних.docx | |
28 квітня 2023 12:21 |
Обґрунтування.docx |
04 травня 2023 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 травня 2023 16:47 |
Тендерна документація та додатки до неї зі змінами.docx
|
|||
04 травня 2023 16:47 |
Список змін.rtf
|
|||
28 квітня 2023 12:21 |
Додаток №5 Проект договору.docx
|
|||
28 квітня 2023 12:21 |
Лист-згода на обр.персон.даних.docx
|
|||
28 квітня 2023 12:21 |
Обґрунтування.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ми, як потенційний Учасник, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунень порушень та дискримінаційних вимог у закупівлі UA-2023-04-28-004648-a, які обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників та звужують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
ВИД ТА УМОВИ НАДАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ:
Закон та Наказ Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020р. № 2628 (далі Наказ) визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, БАНКАМИ, ІНШИМИ ФІНАНСОВИМИ УСТАНОВАМИ та СТРАХОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ.
В оголошенні Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції лише у формі СТРАХОВОЇ гарантії, чим порушує норму Закону та Наказу, обмежуючи коло потенційних учасників, які співпрацюють з банківськими установами та готові надати відповідне забезпечення тендерної пропозиції у формі банківській гарантії. Крім того Замовник зазначає, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції перелік різних додаткових довідок щодо фінансових показників та додаткових документів фінансової звітності від Гаранта, в тому числі додатково наявна дискримінаційна вимога щодо діяльності Страховика (Гаранта) на ринку страхування України НЕ МЕНШЕ 15 РОКІВ. Наголошуємо, що документ, який вимагається Замовником у складі документації, який підтверджує рейтинг фінансової стійкості (надійності) страховиків, присвоєний уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством, є достатнім показником щодо надійності Гаранта. Всі інші вимоги щодо надання різноманітних довідок, документів, а також наявність вимоги щодо строку діяльності гаранта (не менше 15 років) є штучними, необґрунтованими та дискримінаційними.
З метою усунення порушень щодо невідповідності та наявності дискримінаційних вимог, просимо внести відповідні зміни до виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, виключити зазначені вище довідки, документи та вимоги до Гаранта, привести вимоги та умови надання забезпечення, а також Додаток №3 "Форма забезпечення тендерної пропозиції" до норм Закону та Наказу.
У технічній документації до тендеру «Труби сталеві» за кодом ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, ID: UA-2023-04-28-004648-a, Вами у ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЯМО ЗАЗНАЧЕНИЙ КОНКРЕТНИЙ ВИРОБНИК ТА УТРИМУВАЧ ТУ 24.2-40903202-002:2021 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ», що є прямим порушенням законодавства, а саме:
1. Порушення ст. 11 ЗУ "Про захист від недобросовісної конкуренції", відповідно до якої схиленням постачальника до дискримінації покупця (замовника) є спонукання постачальника конкурентом покупця (замовника), безпосередньо або через іншу особу, до застосування постачальником до покупця (замовника) невигідних умов у господарській діяльності порівняно з цим чи іншими конкурентами покупця (замовника).
2. Порушення ст. 5 ЗУ "Про захист економічної конкуренції", відповідно до якої узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
3. Відповідно до частини 4 ст 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
4. Порушення ч.1 ст 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - добросовісна конкуренція серед учасників та ч. 4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
5. Порушення ч.4 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тим більше поверхневий порівняльний аналіз ставить під сумнів тотожність вимог ДСТУ 8943:2019 та ТУ У 24.2-40903202-002:2021 , та якісні характеристики ТУ на можливість використання на теплових мережах.
Порівняльний аналіз вимог ДСТУ 8943:2019 та ТУ У 24.2-40903202-002:2021 показав, що:
Труби виготовлені згідно ТУ У 24.2- 40903202-002:2021 за своїми якісними показниками поступаються вимогам заявленим в ДСТУ 8934:2019 а саме :
1. ДСТУ 8943:2019, пункт 5.1 Труби виготовляють методом високочастотного зварювання. ТУ У 24.2- 40903202-002:2021 - методом дугового зварювання під флюсом.
2. ДСТУ 8943:2019, пункт 5.8 Овальність та різностінність труб не повинні виводити розміри труб за граничні відхили за зовнішнім діаметром і товщиною стінки.
У ТУ У 24.2- 40903202-002:2021 відсутні вимоги до овальності по тілу труби, лише на кінцях труб, пункт 4.1.7.
3. ДСТУ 8943:2019, пункт 5.9 Відхил від прямолінійності (кривизна) будь-якої ділянки труби на 1 м довжини не повинен перевищувати 3,0 мм. ТУ У 24.2- 40903202-002:2021 не регламентує відхили від прямолінійності (кривизна) на 1 м довжини, регламентована лише загальна кривизна по всій довжині, пункт 4.1.8.
4. Згідно ДСТУ 8943:219, пункт 6.10 Кінці труб має бути обрізано під прямим кутом, косина різу труб діаметром D не менше ніж 219 мм не повинна перевищувати 1,5 мм , а згідно ТУ У 24.2- 40903202-002:2021 п. 4.1.9 - 2,5 мм.
Вказане ставить під сумнів репутацію самого Замовника та прозорість процедури закупівлі на предмет узгодженості дій між замовником та учасником, чиє ТУ прописане у технічній документації , що є порушенням ЗУ .
Вимагаємо внести зміни у ТД , та видалити сумнівні ТУ з ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ предмету закупівлі.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) закупівлі здійснюються за таким принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 Законом, оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додаток 2 до тендерної документації має дискримінаційні вимоги, так у таблиці (в колонці «ДСТУ, ГОСТ, ТУ» ) по деяким позиціям в технічних вимогах Вами було зазначене ТУ У 24.2-40903202-002:2021, що є технічними умовами щодо виготовлення продукції ОДНОГО КОНКРЕТНОГО виробника.
З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола учасників у даній закупівлі, просимо внести зміни до Додатку 2 та передбачити можливість запропонувати предмет закупівлі за АНАЛОГІЧНИМИ ТУ інших виробників. Для цього просимо в таблицю з характеристиками після зазначеного Вами ТУ включити вислів "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
1) або надати можливість запропонувати Вам еквівалентний товар не гіршої якості іншого, не конкретно зазначеного Вами, виробника,
2) або прибрати зазначене Вами ТУ з вимог до товару в тендерній документації, лишивши тільки стандарти ГОСТ та ДСТУ.
Цим Замовник дотримається вимог Закону та дасть можливість учасникам на рівних умовах приймати участь у даній закупівлі.
1) Прописати в технічній частині Технічні умови одного конкретного виробника – Завод сталевих профілів (ТУ У 24.2-40903202-002:2021). Вимоги до якості в даних Технічних умовах суттєво гірші ніж в національних чи міждержавних стандартах, а отже цінова дискримінація присутня. Крім того, тільки один окремо взятий завод (Завод сталевих профілів) має право виробляти низькоякісні труби по цьому стандарту з меншою собівартістю. До речі, цифри 40903202 – це код ЄДРПОУ ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ. Можна було його вказати як обов’язкову вимогу до коду ЄДРПОУ постачальника (підказка на майбутнє).
2) Написати щось таке, чого немає у інших. Наприклад, СТРАХОВУ ГАРАНТІЮ (попередньо домовившись про її видачу). Не так важливо, що ніхто не користується цим інструментом, включаючи Житомиртеплокомуненерго, який це використав вперше. Страхова гарантія для тендеру – штучний продукт. Страхові компанії із ТОП-10 взагалі не надають послуг із її видачі. При цьому в жодному разі не можна надати альтернативу у вигляді надійного банківського забезпечення!
3) Прописати вимоги до страхової компанії, в обсязі більшому, ніж вимоги до предмету закупівлі: не менше 15 років на ринку, фінансова звітність страхової компанії із якимись незрозуміло як вигаданими коефіцієнтами фінансової звітності, рейтинги тощо. Цікаво, що страхове забезпечення ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ видане компанією із досвідом на ринку 15 років і 7 місяців. Риторичне запитання: якби конкретній страховій компанії було 20 років, так само 20 років було б вказано в тендерній документації? Власне кажучи, сутність забезпечення – гарантія підписання договору учасником… і все. Ніякого впливу на якість продукцію чи функцію забезпечення виконання договору страхове забезпечення не виконує. За це готові передплачувати понад 30% вартості.
Вимоги як такої немає. Тільки одне запитання: Камон, Житомиртеплокомуненерго, ви впевнені, що сьогодні в Україні так можна працювати?
Скарги до процедури
Дата подання: 05 травня 2023 17:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000019 ● ea1001afbad542cbbef1fb6b2d023e41
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
20.11.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-28-004648-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:32:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труб сталевих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-28-004648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 17:29:22
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі визначено в ході проведення моніторингу цін та визначення його очікуваної вартості шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від потенційних постачальників відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Вартість закупівлі визначено за найнижчою ціною. Комерційні пропозиції додаються.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до наявної теплової мережі міста Житомира та зазначено в додатках до тендерної документації, зокрема, в технічних вимогах та файлі під назвою «Обґрунтування», які наявні в оголошенні закупівлі та додатковою додаються до даної інформації.
2. Станом на 23.11.2023 року Замовником сплачено 9 866 609,04 грн з ПДВ за Договором № 636-23 від 13 червня 2023 р., що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-30 19:55:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труб сталевих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-28-004648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до п. 2 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії, а також вимоги до страховика (гаранта), зокрема учасник повинен надати в складі своєї пропозиції фінансову звітність за 2022 рік страховика (гаранта).
Склад та елементи фінансової звітності визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (далі - П(С)БО 1), зокрема відповідно до п.1 розділу 2 П(С)БО 1, фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Враховуючи вищезазначене прошу надати пояснення яким документом підтверджується надання учасником ТОВ "ЗСП" приміток до фінансової звітності за 2022 рік, які є складовою фінансової звітності страховика (гаранта)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-05 17:36:34
Відповідь на запит
Учасник ТОВ "ЗСП" в своїй тендерній пропозиції в якості підтвердження надав 9. Річна звітність 2022.pdf.p7s.zip , яка містить Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2022 від ТОВ «Страхова Компанія «Гардіан» , Звіт про фінансові результати (Фінасові Результати), Звіт про рух грошових коштів (за прямим методом) за 2022 які прямо підтверджують встановлену вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії, а також вимоги до страховика (гаранта), зокрема учасник повинен надати в складі своєї пропозиції фінансову звітність за 2022 рік страховика (гаранта). Склад та елементи фінансової звітності визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (далі - П(С)БО 1), зокрема відповідно до п.1 розділу 2 П(С)БО 1, фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Примітки до фінансової звітності — це сукупність показників і пояснень, які забезпечують деталізацію та обґрунтованість статей фінансової звітності, а також іншої інформації, розкриття якої вимагають стандарти бухгалтерського обліку (п. 3 розд. І НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»). Дані Примітки готуються у довільній формі.
Учасником ТОВ "ЗСП" в своїй тендерній пропозиції примітки до фінансової звітності надано в довільній формі (скан-копії додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень у відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
2023-12-14 17:09:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" |
9 878 540,00
UAH з ПДВ
|
9 878 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАЙФУ-МЕТЕОР" |
10 270 451,74
UAH з ПДВ
|
10 270 451,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗСП" |
13 008 036,00
UAH з ПДВ
|
13 008 036,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" #37180015 |
Відхилено |
9 878 540,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 16:25
|
ТОВ "ТАЙФУ-МЕТЕОР" #32255159 |
Відхилено |
10 270 451,74
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 10:32
|
ТОВ "ЗСП" #40903202 |
Переможець |
13 008 036,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 15:32
|
Додаткова угода 636-23 (3).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 10:35
|
Додаткова угода 636-23(2).pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:26
|
Додаткова угода 636-23 (1).pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 11:44
|
Договір 636-23.pdf | укладений |
15 червня 2023 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виділенням фінансування з місцевого бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 636-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 636-23 (1) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 636-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 636-23 (2) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 636-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 636-23/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |