Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОЛОМИЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ СЕРГІЯ ЛИСЕНКА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20561019 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. М.Заньковецької, 11 |
Контактна особа: |
Олена Буджак +380958310778 olenabudzak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 20:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 814 388,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 143,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2023 20:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2023 20:56 |
Тендерна документація.docx | |
27 квітня 2023 20:56 |
Тендерна документація.docx | |
27 квітня 2023 20:56 |
Додаток 3.docx | |
27 квітня 2023 20:56 |
Додаток 3.docx | |
27 квітня 2023 20:56 |
Додаток 1.docx | |
27 квітня 2023 20:56 |
Додаток 1.docx | |
27 квітня 2023 20:56 |
Додаток 2.docx | |
27 квітня 2023 20:56 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000008 ● c1d524f1dfd946a4ad5c98da04cf3a3c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2023 №28-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.05.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-04-27-012485-a 27.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю
у сфері закупівель Галина САНЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 13:45:17
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-27-012485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 18:04:24
На виконання запиту про надання замовником пояснень Західного офісу Держаудитслужби від 22 травня 2023 року
На виконання запиту про надання замовником пояснень у Західний офіс Держаудитслужби від 22 травня 2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-27-012485-a) повідомляємо наступне.
1. Питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Закупівля послуг – «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия» зумовлена необхідністю облаштування та впорядкування території зазначеного закладу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, визначено проектно-кошторисною документацією, та Додатком 2 до Тендерної документації. Закупівля послуг здійснюється з метою забезпечення належного стану території цього закладу освіти, згідно з державними будівельними нормами та стандартами. Виконавець повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його прибирання та перевезення, мати договір на вивезення будівельного сміття чинний протягом усього періоду, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг. Передача наданих послуг Виконавцем і приймання їх Замовником оформляється актом про надані послуги/роботи або надається мотивована відмова від їх прийняття. Недоліки у наданих послугах, виявлені в процесі їх приймання-передачі, які виникли з вини Виконавця, фіксуються відповідним актом, який підписують Сторони (уповноважені представники) і повинні бути усунені Виконавцем протягом строків, визначених Замовником, за рахунок коштів Виконавця. Об’єми наданих послуг (за визначенням замовника) можуть бути зменшені відповідно до фактичного фінансування. Виконавець повинен гарантувати Замовнику строк експлуатації Об'єкта не менше 3 років з моменту передачі наданих послуг. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік, становить 1050000,00 грн. Заплановано в бюджетному запиті: 1 (одна) послуга – «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия».
Очікувана вартість предмета закупівлі: 814388,00 грн з ПДВ. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. № 275 (далі – Наказ). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг визначається з урахуванням державних будівельних норм і стандартів, відповідно до дефектного акту, розробленої проектно-кошторисної документації, з урахуванням вартості частини матеріалів, що необхідні в процесі надання цих послуг, закуплених за кошти Замовника (визначено в Додатку 2 до Тендерної документації).
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия»
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия» загальна вартість послуг складає 1839040,00 грн. З них на здійснення технічного нагляду передбачено 21827,00 грн. (без ПДВ), на виготовлення проектно-кошторисної документації – 15410,00 грн. (без ПДВ).
Окремі матеріали, що передбачені проектно-кошторисною документацією, були придбані за кошти Замовника у 2022 році, а саме:
- пісок природний, рядовий;
- щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М400
- щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5[3]-10 мм, марка М1000 і більше
- щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М800
- щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М800
- камінь бортовий
- поребрик
- плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 60 мм.
Вартість зазначених матеріалів відповідно до проектно-кошторисної документації становить 819208,00 грн. (без ПДВ).
Враховуючи вище зазначене, було проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі:
1839040,00 – ( (819208,00+819208,00*20%ПДВ)+ 15410,00 + (21827,00 + 21827,00*20%ПДВ))= =814388,00.
2. Питання.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті. Інформація за посиланням: https://drive.google.com/file/d/15p9vlwLkvLw23IiTj2bEnskby9vifZxD/view
Для документального підтвердження пояснень додаються сканкопії відповідних документів:
1. Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік від 24 березня 2023 року №30.
2. Кошторисна документація. «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия» робочий проект №49/01-16/2022
3. Дефектний акт на благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия.
4. Кошторис на виготовлення проектно-кошторисної документації на благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 14:38:17
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-27-012485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
На вимогу пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації замовника, учасником ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" (далі- учасник) оприлюднено довідку від 04 травня 2023 №52 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі в якій вказано, що Кейван Микола Володимирович – технік-будівельник, майстер. Однак, у цивільно-правовому договорі від 01.05.2023 № 4 зазначено, що Кейван М. В. – технік-будівельник.
Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" те, що учасником не підтверджено (копією наказу про призначення, про прийом на роботу або копією цивільно-правової угоди з особою яка буде задіяна для виконання договору) наявність робітничої спеціальності, а саме: майстра.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 18:18:27
На виконання запиту про надання замовником пояснень Західного офісу Держаудитслужби від 23 травня 2023 року
На виконання запиту про надання замовником пояснень у Західний офіс Держаудитслужби від 23 травня 2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-27-012485-a) повідомляємо наступне.
1. Питання.
На вимогу пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації замовника, учасником ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" (далі- учасник) оприлюднено довідку від 04 травня 2023 №52 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі в якій вказано, що Кейван Микола Володимирович – технік-будівельник, майстер. Однак, у цивільно-правовому договорі від 01.05.2023 № 4 зазначено, що Кейван М. В. – технік-будівельник. Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" те, що учасником не підтверджено (копією наказу про призначення, про прийом на роботу або копією цивільно-правової угоди з особою яка буде задіяна для виконання договору) наявність робітничої спеціальності, а саме: майстра. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь. Учасник ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" (далі- учасник) у складі документів тендерної пропозиції надав довідку від 04 травня 2023 №52 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі в якій вказано, що Кейван Микола Володимирович – технік-будівельник, майстер. Відповідно до копії диплому Кейвана М.В., що наявний складі документів Учасника, освіта цього працівника відповідає роботі, яку він виконує згідно цивільно-правового договору. Тому Замовником не враховано при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" те, що учасником не підтверджено (копією наказу про призначення, про прийом на роботу або копією цивільно-правової угоди з особою яка буде задіяна для виконання договору) наявність робітничої спеціальності, а саме: майстра.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно абзацу 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вище зазначеного Замовник повідомляє наступне. Зауваження та вимоги, викладені у висновку моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2023-05-15-000008) взято до відома та використання у подальшій роботі. Замовник і надалі зобов’язується дотримуватися вимог, встановлених законодавством у сфері закупівель. Крім того, уповноважена особа зобов'язується при складанні тендерної документації дотримуватися всіх вимог, передбачених чинним законодавством, постійно підвищувати свою кваліфікацію у галузі публічних закупівель шляхом участі у відповідних навчаннях, семінарах, здійснювати постійний моніторинг змін у законодавстві про публічні закупівлі. Крім того, Замовник вважає за необхідне надати відповідні пояснення щодо висновку по моніторингу ID: UA-2023-04-27-012485-a. Тендерна документація до закупівлі ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия», UA-2023-04-27-012485-a, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол №55 від 27.04.2023), розроблена відповідно до вимог ст. 22 Закону, із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» ( далі – Постанова). Пунктом 28 Постанови передбачено обов’язок для Замовника зазначити у тендерній документації, наступне: «Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 цих особливостей». Варто зазначити, що ні Закон ні Постанова не містять чіткого визначення якою саме інформацією та у який спосіб учасники об’єднання як учасники процедури закупівлі повинні підтвердити свою відповідність установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Особливостей. Крім того, пунктом 44 Постанови не передбачено вимог та зобов’язань саме для об’єднання учасників як учасника процедури, а зазначено лише перелік умов коли Замовник приймає рішення про відмову УЧАСНИКУ процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію УЧАСНИКА процедури закупівлі. Тому, з метою забезпечення виконання вимог Постанови, Замовник самостійно приймає рішення яким чином передбачити в Тендерній документації забезпечення виконання вимог, зазначених у пунктах 28 та 44 Постанови. На виконання пункту 28 Постанови, Замовник у пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачив, що: − «для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 44 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації» . Так, у пункті 1 Додатку 1 до цієї Тендерної документації Замовник зазначив, що: «**У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації». Отже, Тендерна документація Замовника містить роз’яснення щодо способу надання інформації для об’єднання учасників як учасника процедури. Також, пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником зазначено яку саме інформацію для підтвердження відповідності, вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей та у який спосіб повинні надати Учасники та об’єднання учасників як учасники процедури закупівлі, а саме: «2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей. 2.1. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 2.2. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі». Як вбачається з вище зазначеного, пункт 2 Додатку 1 до цієї Тендерної документації включає підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей, як для Учасників процедури закупівлі так, і для об’єднання учасників як учасника процедури. Отже, Тендерна документація до закупівлі ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия», UA-2023-04-27-012485-a, затверджена протоколом № 55 від 27.04.2023 року рішенням уповноваженої особи, містить вимоги п. 28 та п. 44 Постанови , а саме: пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації містить умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності учасників об’єднання підставам, визначеним пунктом 44 Постанови № 1178; пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям для об’єднання учасників, а пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги підтвердження відповідності та зазначено у який спосіб повинні підтвердити відповідність вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей об’єднання учасників як учасники процедури. Враховуючи наведене вище, зазначена тендерна документація до закупівлі ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия», UA-2023-04-27-012485-a, розроблена Замовником із врахуванням всіх вимог Закону та Постанови, у тому числі і з врахуванням пункту 28 та пункту 44 Постанови № 1178.
2023-06-08 20:00:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" |
668 620,00
UAH з ПДВ
|
668 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАНИЛЮК ЗІНОВІЙ ВЯЧИСЛАВОВИЧ" #2745710739 |
Переможець |
668 620,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 18:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2023 18:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 21:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2023 20:45
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2023 20:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2023 18:29
|
договір 46.pdf | укладений |
25 травня 2023 18:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия | 1 | послуга |
668 620,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.5.1. Договору та продовжено строк надання послуг до 31.12.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Благоустрій території Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області за адресою вул. М.Заньковецької, 11, м. Коломия | 1 | послуга |
668 620,00
UAH
|