Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22372802 |
Місцезнаходження: | 81146, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, с. Підберізці, вул.Шевченка Т.Г., будинок 25 |
Контактна особа: |
Юлія Лико +380631698133, +380686058199 zakupivlipidberizci@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 23 155 723,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231 557,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 15:53 |
Додаток № 1.docx | |
02 травня 2023 15:53 |
Тендерна документація .docx | |
02 травня 2023 15:53 |
Перелік змін.docx | |
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 4.docx | |
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 5.docx | |
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 6.docx | |
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 3.docx | |
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 2 .docx | |
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 7.doc |
02 травня 2023 16:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2023 15:53 |
Додаток № 1.docx
|
|||
02 травня 2023 15:53 |
Тендерна документація .docx
|
|||
02 травня 2023 15:53 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 4.docx
|
|||
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 5.docx
|
|||
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 6.docx
|
|||
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 3.docx
|
|||
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 2 .docx
|
|||
27 квітня 2023 16:59 |
Додаток № 7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000023 ● eacc296883a14dfd913c73c3657a61fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2023-04-27-011628-a 27.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-07 12:15:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-011628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати скан-копію позитивного експертного звіту на реконструкцію будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул. Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.
4. Надати документи (або посилання на рішення сесії відповідної ради органу місцевого самоврядування), що підтверджують рівень заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів для регіону, в якому будуть здійснюватись роботи з реконструкції Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів.
5. Надати витяг з проектно-кошторисної документації, стосовно рівня заробітної плати, який врахований при складанні проектно-кошторисної документації Замовником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-11 16:32:13
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо визначення очікуваної вартість
Розмір очікуваної вартості визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішення 52-ї сесії Підберізцівської сільскої ради Львівського району Львівської області № 52-2-2023 від 06 квітня 2023 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування».
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Будівництво модульної котельні на вул. Шевченка в с. Чишки Пустомитівського району Львівської області. Коригування». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування», виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт №1663/23 від 06 квітня 2023 р. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від №1663/23 від 06 квітня 2023 року.
2. Щодо веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель»
Також варто зазначити, що, відповідно до частини 2 статті 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Таким чином, ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ є органом місцевого самоврядування, а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Підберізцівську сільську раду здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
При плануванні господарської діяльності Замовника на 2023 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення. Враховуючи ситуацію в державі та запровадження воєнного стану на всій території України у зв’язку із збройною агресією російської федерації роботи із розроблення веб-сайту призупинено, оскільки фінансування Підберізцівська сільська рада здійснюється лише на першочергові витрати.
3. Надати скан-копію позитивного експертного звіту на реконструкцію будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул. Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.
На Ваш запит надаємо скан-копію Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування» №1663/23 від 06 квітня 2023 року виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «Євроекспертиза». (файл - Експертний звіт)
4. Надати документи (або посилання на рішення сесії відповідної ради органу місцевого самоврядування), що підтверджують рівень заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів для регіону, в якому будуть здійснюватись роботи з реконструкції Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів.
На Ваш запит надаємо скан-копію Рішення №204 5-ї сесії 1-го пленарного засідання 8-го скликання від 05 грудня 2021 року «Про встановлення кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів за рахунок місцевого бюджету на 2021 рік. (файл - Рішення №204 щодо рівня заробітної плати)
5. Надати витяг з проектно-кошторисної документації, стосовно рівня заробітної плати, який врахований при складанні проектно-кошторисної документації Замовником.
На Ваш запит надаємо скан-копію Завдання на коригування в якому пунктом 11 зазначено: «Передбачити в кошторисній документації середньомісячну заробітню плату на 1-го робітника в режимі повної зайнятості – 14000,00 грн. (файл - Завдання на коригування)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-13 13:06:58
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-011628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Положеннями абзацу другого пункту 8 частини 5.2.1 розділу 5 тендерної документації передбачено, що «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 20000, 00 грн. (двадцять тисяч гривень нуль копійок).»
1.1 Надати пояснення щодо мети та законодавчих підстав включення даного пункту в поточній редакції в тендерну документацію.
1.2 А також пояснити чи є даний пункт тендерної документації вимогою до учасника/переможця закупівлі та вказати на документальний спосіб, який має підтвердити врахування/виконання учасником/переможцем закупівлі даної вимоги в складі тендерної пропозиції.
2. На підставі яких документів тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КББ-БУД" (з наданням посилання на звантажений файл тендерної пропозиції учасника) підтверджено відповідність державного реєстраційного номеру Автокрану 10-20 Т-С, що був внесений цим учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.05.2023 № 12/05 (файл «1.Довідка метеріально-технічна.pdf» завантажений 13.05.2023) зважаючи, на вимогу розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 15:04:59
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснення від 13.07.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Щодо юридично-консультаційних послуг:
Законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
З приводу оплати юридично-консультаційних послуг:
Договір, що укладений замовником про надання юридично – консультаційних послуг містить ознаки правочину, що покладений на користь третьої особи. Заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Відтак, обов’язок оплати за надані юридично – консультаційні послуги щодо проведення процедур закупівель може бути покладено на іншого Боржника, а саме на переможця процедури закупівлі.
Повідомляємо вас, що інформація встановлена у документації не є вимогою, а має виключно ознайомчий інформаційний характер. Зазначення даної інформацію встановлене з інформаційною метою ознайомлення учасників про укладення договору на юридично-консультаційні послуги. Будь-яке підтвердження від учасника на таку інформацію не вимагається, оскільки не є вимогою.
Щодо свідоцтва про реєстрацію Автокрану 10-20 Т -С.
Відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази №12/05 від 12.05.2023 року, поданої Учасником ТОВ «КББ-БУД», учасник планує залучити автокран КРАЗ 65101. На підтвердження наявності даного обладнання учасником надано договір оренди №5 від 24 квітня 2023 року із додатком №1 до договору, де зазначено, що Автокран 1-0-20 Т-С ( державний реєстраційний номер ВС1895АН) та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу марки КРАЗ 65101 Автокран 10-20 Т-С із реєстраційним номером ВС1895АН.Відтак, учасником дотримано встановлених документацією вимог щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на запит висновок за результатами моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи («Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.Коригування») Замовник торгів повідомляє наступне: Щодо розрахункового рахунку банку, зазначеного у банківській гарантії Учасника: Відповідно до п.3.3.1 Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Р/р UA 838999980314020599000013829. У складі пропозиції учасника ТОВ "КББ-БУД" міститься банківська гарантія від банку Кредит Дніпро №325Т/UAH/8612 від 3 травня 2023 року. Замовником було проаналізовано дану банківську гарантію та встановлено відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника. Банківська гарантія складена у відповідності до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5). У банківській гарантії зазначено Повне найменування бенефіціара: Підберізцівська сільська рада Львівського району Львівської області, ЄДРПОУ 22372802, категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган, місцезнаходження: вул. Шевченка, 25, с. Підберізці, Львівського р-н, Львівської області, 81146. Банк бенефіціара: (IBAN) UA8389999803140000013829 Казначейство України (ел. адм. подат.), МФО: 899998 Згідно п.3.3.5. Розділу 3 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Зокрема, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затверджено реквізити, які повинна містити банківська гарантія. Відповідно до п.3 ч. 4 даного нормативно-правового акту у реквізитах гарантії щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Звертаємо Вашу увагу, що серед перелічених обов’язкових реквізитів, які повинна містити банківська гарантія, не зазначено розрахункового рахунку замовника. При перевірці банківської гарантії учасника ТОВ "КББ-БУД" замовник керувався даною інформацією та здійснював перевірку на відповідність даній формі. Банківська гарантія учасника складена у відповідності до даної форми, відтак підстави для відхилення відсутні. Додатково повідомляємо, що у випадку звернення до банку за стягненням по банківській гарантії, Замовник повинен повідомити банку реквізити, на які здійснюється виплата. Тому розрахунковий рахунок, що зазначений у банківській гарантії не впливає на правовідносини Бенефіціара та Банку у разі стягнення з боржника коштів по банківській гарантії, зважаючи на те, що важливі реквізити розрахункового рахунку саме Боржника . Окрім цього, повідомляємо, що п.10 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. П.3 ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено випадки неповернення забезпечення тендерної пропозиції: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Наголошуємо, що жодної із вищезазначених підстав для неповернення банківської гарантії не було, оскільки з учасником було укладено договір за результатами проведеної процедури та ним було надано документи, які повинен надати Учасник переможець у строки, встановлені чинним законодавством. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ "КББ-БУД" у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні і банківська гарантія відповідає вимогам тендерної документації та вимогам нормативно-правових актів щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
2023-07-27 15:04:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ подано позовну заяву вих.№ 882 від 02.08.2023 року до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасувати висновку Західного офісу Держаудитслужби 21 липня 2023 |
Дата публікації: | 04 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №380/18803/23 |
Дата відкриття провадження: | 23 серпня 2023 |
Документи:
23 серпня 2023 16:49
|
Електронний підпис |
23 серпня 2023 16:49
|
Електронний підпис |
04 серпня 2023 16:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КББ-БУД" |
23 154 648,15
UAH з ПДВ
|
23 154 648,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КББ-БУД" #41893845 |
Переможець |
23 154 648,15
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2023 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 16:20
|
дд1 145.pdf | укладений |
29 грудня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 17:51
|
ДД5 Чорнушовичі.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 17:52
|
ДД4 Чорнушовичі.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 16:18
|
ДД3 Чорнушовичі.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2023 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 14:52
|
ДД2 Чорнушовичі.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2023 17:18
|
ДД1 Чорнушовичі.pdf | зміни до договору |
24 травня 2023 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 17:12
|
Договір ЧОрнушовичі Реконструкція.pdf | укладений |
24 травня 2023 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 145-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 145-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 145-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 145-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 145-ВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |