Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.Коригування
Очікувана вартість
23 155 723,00 UAH
UA-2023-04-27-011628-a d0e8099f4ad2480780e817d38518bbe2
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22372802
Місцезнаходження: 81146, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, с. Підберізці, вул.Шевченка Т.Г., будинок 25
Контактна особа: Юлія Лико
+380631698133, +380686058199
zakupivlipidberizci@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2023 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 23 155 723,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 557,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81143, Україна, Львівська область, с. Чорнушовичі , Нова 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 16:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сума забезпечення: 100000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
Вимоги до документу: Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100000 грн.(сто тисяч гривень 00 копійок). Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії.
02 травня 2023 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2023 15:53
Додаток № 1.docx
02 травня 2023 15:53
Тендерна документація .docx
02 травня 2023 15:53
Перелік змін.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 4.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 5.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 6.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 3.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 2 .docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 7.doc
02 травня 2023 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2023 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2023 15:53
Додаток № 1.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 1.docx
02 травня 2023 15:53
Тендерна документація .docx
27 квітня 2023 16:59
Тендерна документація .docx
02 травня 2023 15:53
Перелік змін.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 4.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 5.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 6.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 3.docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 2 .docx
27 квітня 2023 16:59
Додаток № 7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не відповідність строку виконання робіт вТД
Дата подання: 01 травня 2023 18:53
Дата відповіді: 02 травня 2023 14:03
Шановний Замовнику! Підпункт 4.4 пункту 4 Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної документації передбачає, що "строк виконання робіт до 31.12.2024 р. та до повного виконання сторонами договірних зобов’язань", а підпункт 3.8 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" суперечить вищевказаному, оскільки містить інформацію, що "строк виконання робіт до 31.12.2023 р. та до повного виконання сторонами договірних зобов’язань". Просимо внести зміни в Тендерну документацію та усунути невідповідність інформації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-03-000023 ● eacc296883a14dfd913c73c3657a61fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2023 16:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.06.2023 № 204

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2023-04-27-011628-a 27.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-07 12:15:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-011628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати скан-копію позитивного експертного звіту на реконструкцію будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул. Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.
4. Надати документи (або посилання на рішення сесії відповідної ради органу місцевого самоврядування), що підтверджують рівень заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів для регіону, в якому будуть здійснюватись роботи з реконструкції Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів.
5. Надати витяг з проектно-кошторисної документації, стосовно рівня заробітної плати, який врахований при складанні проектно-кошторисної документації Замовником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-11 16:32:13

Відповідь на запит

У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:

1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо визначення очікуваної вартість
Розмір очікуваної вартості визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішення 52-ї сесії Підберізцівської сільскої ради Львівського району Львівської області № 52-2-2023 від 06 квітня 2023 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування».

Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Будівництво модульної котельні на вул. Шевченка в с. Чишки Пустомитівського району Львівської області. Коригування». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.

Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування», виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт №1663/23 від 06 квітня 2023 р. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від №1663/23 від 06 квітня 2023 року.

2. Щодо веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель»
Також варто зазначити, що, відповідно до частини 2 статті 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Таким чином, ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ є органом місцевого самоврядування, а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Підберізцівську сільську раду здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
При плануванні господарської діяльності Замовника на 2023 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення. Враховуючи ситуацію в державі та запровадження воєнного стану на всій території України у зв’язку із збройною агресією російської федерації роботи із розроблення веб-сайту призупинено, оскільки фінансування Підберізцівська сільська рада здійснюється лише на першочергові витрати.

3. Надати скан-копію позитивного експертного звіту на реконструкцію будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул. Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.
На Ваш запит надаємо скан-копію Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування» №1663/23 від 06 квітня 2023 року виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «Євроекспертиза». (файл - Експертний звіт)

4. Надати документи (або посилання на рішення сесії відповідної ради органу місцевого самоврядування), що підтверджують рівень заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів для регіону, в якому будуть здійснюватись роботи з реконструкції Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів.
На Ваш запит надаємо скан-копію Рішення №204 5-ї сесії 1-го пленарного засідання 8-го скликання від 05 грудня 2021 року «Про встановлення кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів за рахунок місцевого бюджету на 2021 рік. (файл - Рішення №204 щодо рівня заробітної плати)

5. Надати витяг з проектно-кошторисної документації, стосовно рівня заробітної плати, який врахований при складанні проектно-кошторисної документації Замовником.
На Ваш запит надаємо скан-копію Завдання на коригування в якому пунктом 11 зазначено: «Передбачити в кошторисній документації середньомісячну заробітню плату на 1-го робітника в режимі повної зайнятості – 14000,00 грн. (файл - Завдання на коригування)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-13 13:06:58

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-011628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Положеннями абзацу другого пункту 8 частини 5.2.1 розділу 5 тендерної документації передбачено, що «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 20000, 00 грн. (двадцять тисяч гривень нуль копійок).»
1.1 Надати пояснення щодо мети та законодавчих підстав включення даного пункту в поточній редакції в тендерну документацію.
1.2 А також пояснити чи є даний пункт тендерної документації вимогою до учасника/переможця закупівлі та вказати на документальний спосіб, який має підтвердити врахування/виконання учасником/переможцем закупівлі даної вимоги в складі тендерної пропозиції.
2. На підставі яких документів тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КББ-БУД" (з наданням посилання на звантажений файл тендерної пропозиції учасника) підтверджено відповідність державного реєстраційного номеру Автокрану 10-20 Т-С, що був внесений цим учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.05.2023 № 12/05 (файл «1.Довідка метеріально-технічна.pdf» завантажений 13.05.2023) зважаючи, на вимогу розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-18 15:04:59

Відповідь на запит

У відповідь на запит про надання пояснення від 13.07.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:

Щодо юридично-консультаційних послуг:
Законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
З приводу оплати юридично-консультаційних послуг:
Договір, що укладений замовником про надання юридично – консультаційних послуг містить ознаки правочину, що покладений на користь третьої особи. Заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Відтак, обов’язок оплати за надані юридично – консультаційні послуги щодо проведення процедур закупівель може бути покладено на іншого Боржника, а саме на переможця процедури закупівлі.
Повідомляємо вас, що інформація встановлена у документації не є вимогою, а має виключно ознайомчий інформаційний характер. Зазначення даної інформацію встановлене з інформаційною метою ознайомлення учасників про укладення договору на юридично-консультаційні послуги. Будь-яке підтвердження від учасника на таку інформацію не вимагається, оскільки не є вимогою.
Щодо свідоцтва про реєстрацію Автокрану 10-20 Т -С.
Відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази №12/05 від 12.05.2023 року, поданої Учасником ТОВ «КББ-БУД», учасник планує залучити автокран КРАЗ 65101. На підтвердження наявності даного обладнання учасником надано договір оренди №5 від 24 квітня 2023 року із додатком №1 до договору, де зазначено, що Автокран 1-0-20 Т-С ( державний реєстраційний номер ВС1895АН) та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу марки КРАЗ 65101 Автокран 10-20 Т-С із реєстраційним номером ВС1895АН.Відтак, учасником дотримано встановлених документацією вимог щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на запит висновок за результатами моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи («Реконструкція із заходами енергозбереження та енергоефективності будівлі Чорнушовицького НВК І-ІІ ступенів по вул.Нова, 7 в с. Чорнушовичі Львівського району Львівської області.Коригування») Замовник торгів повідомляє наступне: Щодо розрахункового рахунку банку, зазначеного у банківській гарантії Учасника: Відповідно до п.3.3.1 Розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Р/р UA 838999980314020599000013829. У складі пропозиції учасника ТОВ "КББ-БУД" міститься банківська гарантія від банку Кредит Дніпро №325Т/UAH/8612 від 3 травня 2023 року. Замовником було проаналізовано дану банківську гарантію та встановлено відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника. Банківська гарантія складена у відповідності до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5). У банківській гарантії зазначено Повне найменування бенефіціара: Підберізцівська сільська рада Львівського району Львівської області, ЄДРПОУ 22372802, категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган, місцезнаходження: вул. Шевченка, 25, с. Підберізці, Львівського р-н, Львівської області, 81146. Банк бенефіціара: (IBAN) UA8389999803140000013829 Казначейство України (ел. адм. подат.), МФО: 899998 Згідно п.3.3.5. Розділу 3 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Зокрема, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затверджено реквізити, які повинна містити банківська гарантія. Відповідно до п.3 ч. 4 даного нормативно-правового акту у реквізитах гарантії щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Звертаємо Вашу увагу, що серед перелічених обов’язкових реквізитів, які повинна містити банківська гарантія, не зазначено розрахункового рахунку замовника. При перевірці банківської гарантії учасника ТОВ "КББ-БУД" замовник керувався даною інформацією та здійснював перевірку на відповідність даній формі. Банківська гарантія учасника складена у відповідності до даної форми, відтак підстави для відхилення відсутні. Додатково повідомляємо, що у випадку звернення до банку за стягненням по банківській гарантії, Замовник повинен повідомити банку реквізити, на які здійснюється виплата. Тому розрахунковий рахунок, що зазначений у банківській гарантії не впливає на правовідносини Бенефіціара та Банку у разі стягнення з боржника коштів по банківській гарантії, зважаючи на те, що важливі реквізити розрахункового рахунку саме Боржника . Окрім цього, повідомляємо, що п.10 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. П.3 ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено випадки неповернення забезпечення тендерної пропозиції: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Наголошуємо, що жодної із вищезазначених підстав для неповернення банківської гарантії не було, оскільки з учасником було укладено договір за результатами проведеної процедури та ним було надано документи, які повинен надати Учасник переможець у строки, встановлені чинним законодавством. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ "КББ-БУД" у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні і банківська гарантія відповідає вимогам тендерної документації та вимогам нормативно-правових актів щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції.

2023-07-27 15:04:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПІДБЕРІЗЦІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ подано позовну заяву вих.№ 882 від 02.08.2023 року до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасувати висновку Західного офісу Держаудитслужби 21 липня 2023
Дата публікації: 04 серпня 2023
Номер відкриття провадження: №380/18803/23
Дата відкриття провадження: 23 серпня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КББ-БУД" 23 154 648,15
UAH з ПДВ
23 154 648,15
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2023 10:10
Електронний підпис
16 травня 2023 20:19
6. Наказ в.о. Директора.pdf
16 травня 2023 20:19
4. Наказ ліцензія.PDF
16 травня 2023 20:19
3. Витяг судимість.pdf
16 травня 2023 20:19
2.1. Довідка корупція.p7s
16 травня 2023 20:19
2. Довідка корупція.pdf
13 травня 2023 09:39
Електронний підпис
13 травня 2023 09:29
28.1. BG-8612.pdf.p7s
13 травня 2023 09:29
28.1. BG-8612.pdf
13 травня 2023 09:29
24.3. Довідка субп. п.44.PDF
13 травня 2023 09:29
24.2. Наказ ліцензія.PDF
13 травня 2023 09:29
23.3. Довідка рух коштів.pdf
13 травня 2023 09:29
23.2. Квитанція.pdf
13 травня 2023 09:29
23.1. Баланс_ звіт.pdf
13 травня 2023 09:29
22.4. Гарантійний суміші.PDF
13 травня 2023 09:29
ДЦ І-ша черга.rar
13 травня 2023 09:29
ДЦ ІІ-ша черга.rar
13 травня 2023 09:29
28.7. Довідка рейтинг.pdf.p7s
13 травня 2023 09:29
21.1. Виписка КББ-БУД.pdf
13 травня 2023 09:29
28.7. Довідка рейтинг.pdf
13 травня 2023 09:29
21. Витяг КББ-БУД.pdf
13 травня 2023 09:29
28.6. Свідоцтво_укр.pdf.p7s
13 травня 2023 09:29
20. Довідка рф.pdf
13 травня 2023 09:29
28.6. Свідоцтво_укр.pdf
13 травня 2023 09:29
28.5. Ліцензія.pdf.p7s
13 травня 2023 09:29
28.5. Ліцензія.pdf
13 травня 2023 09:29
17. Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2023 09:29
16.2. Статут та опис.pdf
13 травня 2023 09:29
28.4. Коломєйцев 179.pdf.p7s
13 травня 2023 09:29
28.4. Коломєйцев 179.pdf
13 травня 2023 09:29
28.3. Довідка покриття.pdf.p7s
13 травня 2023 09:29
28.3. Довідка покриття.pdf
13 травня 2023 09:29
28.2. виписка КББ Буд.pdf.p7s
13 травня 2023 09:29
14. Лист згода Істотні.pdf
13 травня 2023 09:29
28.2. виписка КББ Буд.pdf
13 травня 2023 09:29
13. Договір.pdf
13 травня 2023 09:29
11. Лист згода аванс.pdf
13 травня 2023 09:29
8. Гарантійний строки.pdf
13 травня 2023 09:29
6. Тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2023 09:29
4.3.2. Відгук.pdf
13 травня 2023 09:29
4.2.5. Додаткова угода 2.pdf
13 травня 2023 09:29
4. Довідка аналогічні.pdf
13 травня 2023 09:29
4.2.4. Додаткова угода 1.pdf
13 травня 2023 09:29
4.3.1. Довідка КБ-3.pdf
13 травня 2023 09:29
3.1. Штатний розпис.pdf
13 травня 2023 09:29
4.2.3. Додаткова угода 4.pdf
13 травня 2023 09:29
3. Довідка робітники.pdf
13 травня 2023 09:29
4.2.2. Відгук.pdf
13 травня 2023 09:29
2.4.1. Договір ЦПХ.pdf
13 травня 2023 09:29
4.2.1. Довідка КБ-3.pdf
13 травня 2023 09:29
4.3. Договір 26.11.21.pdf
13 травня 2023 09:29
4.2. Договір 14.09.2022.pdf
13 травня 2023 09:29
4.2.6. Додаткова угода 3.pdf
13 травня 2023 09:29
2.3.4. Диплом Атаманчук.pdf
13 травня 2023 09:29
2.3.3. Диплом Лавренюк.pdf
13 травня 2023 09:29
4.1.3. Відгук.pdf
13 травня 2023 09:29
2.3.2. диплом Біляк.pdf
13 травня 2023 09:29
4.1.2. Довідка КБ-3.pdf
13 травня 2023 09:29
2.3.1. диплом Дзядів.pdf
13 травня 2023 09:29
4.1. Договір 12.08.19.pdf
13 травня 2023 09:29
2.2. Наказ Лавринюк.pdf
13 травня 2023 09:29
2.1. Охорона праці.pdf
13 травня 2023 09:29
2. Довідка працівники.pdf
13 травня 2023 09:29
1.2.1. Декларація МТБ.pdf
06 травня 2023 09:29
Електронний підпис
05 травня 2023 19:26
23.3. Довідка рух коштів.pdf
05 травня 2023 19:26
23.2. Квитанція.pdf
05 травня 2023 19:26
23.1. Баланс_ звіт.pdf
05 травня 2023 19:26
22.4. Гарантійний суміші.PDF
05 травня 2023 19:26
21.1. Виписка КББ-БУД.pdf
05 травня 2023 19:26
21. Витяг КББ-БУД.pdf
05 травня 2023 19:26
20. Довідка рф.pdf
05 травня 2023 19:26
17. Витяг ПДВ.pdf
05 травня 2023 19:26
16.2. Статут та опис.pdf
05 травня 2023 19:26
14. Лист згода Істотні.pdf
05 травня 2023 19:26
13. Договір.pdf
05 травня 2023 19:26
30.18. FS сертифікати.pdf
05 травня 2023 19:26
30.17. Регламент DEFENDER 06.12.pdf
05 травня 2023 19:26
30.16. дефендер 2021.pdf
05 травня 2023 19:26
30.15. СЕЗ (1).pdf
05 травня 2023 19:26
30.14. Веллез КВР.pdf
05 травня 2023 19:26
30.12. Тірас ОС.pdf
05 травня 2023 19:26
30.11. Тірас Prime A.pdf
05 травня 2023 19:26
30.10. Тірас ОСЗ Джміль.pdf
05 травня 2023 19:26
30.8. Detecto MNL.pdf
05 травня 2023 19:26
30.7. Detecto SMK.pdf
05 травня 2023 19:26
30.6. Веллез Гучномовці.pdf
05 травня 2023 19:26
30.3. Вузькі тканини.pdf
05 травня 2023 19:26
30.1. Гумова крихта.pdf
05 травня 2023 19:26
ДЦ І-ша черга.rar
05 травня 2023 19:26
ДЦ ІІ-ша черга.rar
05 травня 2023 19:26
28.7. Довідка рейтинг.pdf.p7s
05 травня 2023 19:26
28.7. Довідка рейтинг.pdf
05 травня 2023 19:26
28.6. Свідоцтво_укр.pdf.p7s
05 травня 2023 19:26
28.6. Свідоцтво_укр.pdf
05 травня 2023 19:26
28.5. Ліцензія.pdf.p7s
05 травня 2023 19:26
28.5. Ліцензія.pdf
05 травня 2023 19:26
28.4. Коломєйцев 179.pdf.p7s
05 травня 2023 19:26
28.4. Коломєйцев 179.pdf
05 травня 2023 19:26
28.3. Довідка покриття.pdf.p7s
05 травня 2023 19:26
28.3. Довідка покриття.pdf
05 травня 2023 19:26
28.2. виписка КББ Буд.pdf.p7s
05 травня 2023 19:26
28.2. виписка КББ Буд.pdf
05 травня 2023 19:26
30.27.1 Висновок СЕС 1.pdf
05 травня 2023 19:26
28.1. BG-8612.pdf.p7s
05 травня 2023 19:26
30.27. Сертифікат СЕС 1.pdf
05 травня 2023 19:26
28.1. BG-8612.pdf
05 травня 2023 19:26
24.3. Довідка субп. п.44.PDF
05 травня 2023 19:26
24.2. Наказ ліцензія.PDF
05 травня 2023 19:26
4.1.3. Відгук.pdf
05 травня 2023 19:26
4. Довідка аналогічні.pdf
05 травня 2023 19:26
11. Лист згода аванс.pdf
05 травня 2023 19:26
8. Гарантійний строки.pdf
05 травня 2023 19:26
6. Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2023 19:26
3. Довідка робітники.pdf
05 травня 2023 19:26
4.3.2. Відгук.pdf
05 травня 2023 19:26
2.4.1. Договір ЦПХ.pdf
05 травня 2023 19:26
4.3.1. Довідка КБ-3.pdf
05 травня 2023 19:26
4.3. Договір 26.11.21.pdf
05 травня 2023 19:26
2.3.4. Диплом Атаманчук.pdf
05 травня 2023 19:26
4.2.3. Додаткова угода.pdf
05 травня 2023 19:26
2.3.3. Диплом Лавренюк.pdf
05 травня 2023 19:26
4.2.2. Відгук.pdf
05 травня 2023 19:26
2.3.2. диплом Біляк.pdf
05 травня 2023 19:26
4.2.1. Довідка КБ-3.pdf
05 травня 2023 19:26
2.3.1. диплом Дзядів.pdf
05 травня 2023 19:26
4.2. Договір 14.09.2022.pdf
05 травня 2023 19:26
2.2. Наказ Лавринюк.pdf
05 травня 2023 19:26
4.1.2. Довідка КБ-3.pdf
05 травня 2023 19:26
2.1. Охорона праці.pdf
05 травня 2023 19:26
4.1. Договір 12.08.19.pdf
05 травня 2023 19:26
2. Довідка працівники.pdf
05 травня 2023 19:26
1.3.2. Техпаспорт кран.pdf
05 травня 2023 19:26
3.1. Штатний розпис.pdf
05 травня 2023 19:26
1.3.1. Кран-Дозвільні.pdf
05 травня 2023 19:26
1.3. Договір Кран.pdf
05 травня 2023 19:26
1.2.1. Декларація МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КББ-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

28.1. BG-8612.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КББ-БУД"
#41893845
Переможець 23 154 648,15
UAH з ПДВ
15 травня 2023 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2023 15:39

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до п.3 ч.3.2 Розділу 3 тендерної документації Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify . Учасником підписано пропозиції КЕП директора Біляк С.Я. Проте, відповідно до документів, поданих учасником у складі пропозиції, на даний момент обов’язки директора виконує Дзядів Р.О. -на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасники повинні надати документи, передбачені Додатком 1 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником подано довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення та копію штатного розпису. Відповідно до довідки в учасника наявні 2 працівника за спеціальністю маляр-штукатур, а в штатному розписі зазначено про наявність муляра-штукатура у кількості 2 працівників. - окрім цього, у довідці про наявність ІТР учасником зазначено про працівника Атаманчук Р.О., якого учасник планує залучити на підставі цивільно-правового договору. Тобто даний працівник не є у штаті учасника. Відповідно до примітки *Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до ч.5 РОЗДІЛУ III Додатку 1 - на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасники повинні надати документи, передбачені Розділом 3 Додатку 1 до тендерної документації. Учасником подано дані документи, проте аналогічний договір 227/09-22 подано не у повному обсязі, а саме без додаткових угод. Учасником подано основний договір та додаткову угоду №4. Проте не подано додаткових угод 1-3. У аналогічному договору №34/08-19-ВР зазначено інформацію про 2 додатки до договору. Проте учасником подано лише один додаток. Відтак даний договір поданий не у повному обсязі. Відповідно до п.3.8.4 ч.3.8 Розділу 3 тендерної документації учасники повинні надати копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами. Згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником планується залучення до виконання робіт автокран, який належить до механізмів підвищеної небезпеки, проте декларації у складі пропозиції учасником не подано. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -підписати пропозицію КЕП Дзядів Р.О., який на даний момент виконує обов’язки директора. - привести у відповідність інформацію про працівників у довідках про наявність працівників або штатному розписі, а також привести у відповідність інформацію про працівника Атаманчук Р.О., якого планується залучати на підставі цивільно-правової угоди - привести у відповідність аналогічні договори, та подати документи у повному обсязі - надати копії дозвільних документів на використання /застосування крану, який буде використовуватися для виконання робіт. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2023 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КББ-БУД"
#41893845
23 154 648,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 16:20
дд1 145.pdf укладений
29 грудня 2023 16:19
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 17:51
ДД5 Чорнушовичі.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 17:48
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2023 17:52
ДД4 Чорнушовичі.pdf зміни до договору
13 вересня 2023 17:50
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2023 16:18
ДД3 Чорнушовичі.pdf зміни до договору
08 серпня 2023 16:16
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2023 14:52
ДД2 Чорнушовичі.pdf зміни до договору
25 липня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2023 17:18
ДД1 Чорнушовичі.pdf зміни до договору
24 травня 2023 17:17
Електронний підпис укладений
24 травня 2023 17:12
Договір ЧОрнушовичі Реконструкція.pdf укладений
24 травня 2023 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 145-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 145-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 145-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 145-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 145-ВР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2023 — 28 грудня 2023
Сума оплати за договором: 23 003 200,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 833 866,78 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони вирішили розірвати договір