Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., б-р.Лесі Українки, будинок 26 літера А |
Контактна особа: |
Леспух Сергій dp_rar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 14 258 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2023 16:56 |
ТД Рефрижератори.doc |
02 травня 2023 14:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 квітня 2023 16:56 |
ТД Рефрижератори.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) Наявність безпеки на роботі є головним пріоритетом для Державних підприємств. Тож для водіїв (наших співробітників), подушки безпеки є необхідністю для забезпечення їм безпечних умов праці.
2) Дані авторефрижератори закуповуються з метою виконання бюджетної програми «Забезпечення захисту прав і свобод громадян України з гуманітарно – кризових питань та здійснення заходів із передачі та репатріації тіл (останків) осіб, загиблих (померлих) у зв’язку із збройною агресією проти України», які в свою чергу повинні бути пристосовані для перевезення вилучених пошуковими групами останків тіл військових та цивільних. Враховуючи специфіку та місця використання вважаємо доцільним встановлення такого критерію, як наявність подушки безпеки водія, з метою організації більш оптимальних та головне безпечних умов праці для водія автотранспортного засобу.
3) В нашому рішенні ми керуємся «Законом про охорону праці» та наказом 964 від 09.07.2012 «Про затвердження Правил охорони праці на автомобільному транспорті». Згідно зі статтею 4 Закону України «Про охорону праці»: Державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням. Тож в рамках діючого законодавства ми зобов’язанні створювати безпечні умови праці для наших співробітників.
Сподіваємось, що вищезазначені пояснення задовільнять Вас. Але якщо у Вас виникнуть додаткові питання, дайте нам знати, будь ласка.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000037 ● 1785a48853b34739966c5097d88e2029
- Статус: вирішено ● Дата: 08 серпня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 09:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-04-27-011568-a 27.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-26 09:30:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури процедури закупівлі авторефрижераторів (ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-04-27-011568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Надати інформацію стосовно підстав не відображення у тендерній документації місця поставки товару.
4. Надати інформацію стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3» враховуючи, що у додатку 3 до тендерної документації, зазначено, що перелік технічних характеристик не є вичерпним, запропоновані учасником характеристики для еквівалентного товару можуть бути інші, ніж вказані в таблиці.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 15:08:42
Пояснення до запиту замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі авторефрижераторів, очікуваною вартістю 14 258 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-011568-a), відповідаючи на запит замовнику на пояснення від 26.06.2023 надаємо наступну інформацію.
- Відповідь на запит.pdf
- Додаток №1 Заявка на закупівлю від 27.04.2023р..pdf
- Додаток №6 КП ТОВ «Аларіт-пром».pdf
- Додаток №2 Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.pdf
- Додаток №4 КП ТОВ «Валідус Спецавто».pdf
- Додаток №5 КП ТОВ «Завод спеціального обладнання».pdf
- Додаток №3 Проект договору закупівлі.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з проведенням моніторингів закупівель Державною Аудиторською Службою України, з метою здійснення заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому, прийнято наказ №154-з від 12.07.2023.
2023-07-12 14:34:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Замовником з метою здійснення заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому, прийнято наказ №154-з від 12.07.2023.
2023-08-08 12:30:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" |
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Завод спеціального обладнання» |
14 235 000,00
UAH з ПДВ
|
14 235 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" #41030210 |
Відхилено |
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 13:56
|
ТОВ «Завод спеціального обладнання» #40876326 |
Переможець |
14 235 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 12:42
|
Договір №ВТ4.pdf | укладений |
22 травня 2023 12:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Авторефрижератори | 3 | штуки |
4 745 000,00
UAH з ПДВ
|