Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт. Відновлення комірок ВРП 330 кВ Трипільської ТЕС (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
41 615 000,00 UAH
UA-2023-04-27-011298-a ● c7bdc0eb3be443e68472049101ed219d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТРИПІЛЬСЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, вулиця Промислова, 1, місто Українка, Обухівський район, Київська область |
Контактна особа: |
Орлова Ірина 380457255462 orlova@tptes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 14:23 |
Очікувана вартість: | 41 615 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт. Відновлення комірок ВРП 330 кВ Трипільської ТЕС (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Капітальний ремонт. Відновлення комірок ВРП 330 кВ Трипільської ТЕС (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт. Відновлення комірок ВРП 330 кВ Трипільської ТЕС (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | З дати підписання Сторонами відповідного Акту виконаних робіт та за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених Виконавцем у відповідності до таких Актів виконаних робіт згідно з чинним законодавством України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Поставка товару | З дати завершення Робіт та успішного проведення випробувань відповідно вимогам технічного завдання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 16:42 |
Зміни Відновл комірок ВРП (2).doc | |
22 травня 2023 16:42 |
ЗТД Відновл комірок ВРП пост 1178 2023 (2).doc |
22 травня 2023 16:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2023 16:42 |
Зміни Відновл комірок ВРП (2).doc
|
||||||
22 травня 2023 16:42 |
ЗТД Відновл комірок ВРП пост 1178 2023 (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обладнання
Дата подання: 02 травня 2023 14:23
Дата відповіді: 05 травня 2023 12:33
Шановний Замовнику, під час розгляду Тендерної документації та у зв’язку з відсутністю усіх типів обладнання просимо розглянути можливість 2-х стадійного проектування та внести відповідні зміни у Тендерну документацію. У разі відсутності такої можливості, просимо деталізувати усі типи обладнання, які планується Замовником поставити для виконання відновлення комірок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не заперечуємо застосування 2-х стадійного проектування, відповідні зміни будуть внесені у Тендерну документацію.
Щодо підтверджуючих документів
Дата подання: 02 травня 2023 14:48
Дата відповіді: 05 травня 2023 12:35
Шановний Замовнику, у Додатку 5 до Тендерної документації, у п.2, підпункт в) вказано: «Підтверджується копією додатку №4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС». Даний додаток містить інформацію про доходи співробітників компанії, а ця інформація є конфіденційною. Просимо відкоригувати цей пункт та вказати альтернативну форму довідки, яка б не містила даних про зарплату співробітників компанії. Наприклад: довідку 1-ПВ за останній квартал (1-й квартал 2023).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П.2 кваліфікаційних критеріїв до учасників (Додаток №5 до Тендерної документації) підтверджує наявність та офіційне працевлаштування працівників учасника, що підтверджуються копією додатку №4-ДФ до податкового розрахунку сум доходу за останній звітній період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС.
Тому не надання копії додатку №4-ДФ до податкового розрахунку сум доходу за останній звітній період разом з квитанцією №2, буде підставою для відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
Тому не надання копії додатку №4-ДФ до податкового розрахунку сум доходу за останній звітній період разом з квитанцією №2, буде підставою для відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
Щодо значення аналогічного договору
Дата подання: 02 травня 2023 15:12
Дата відповіді: 05 травня 2023 12:35
Шановний замовнику! У Додатку № 5 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників», а саме у пункті 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вказано: Надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів на розробку проектно-кошторисної документації та виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту ВРП 330кВ із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).
У зв’язку з типовістю проєктування уніфікованих схем приєднання незалежно від класу напруги (110-330 кВ), а саме «дві системи шин з обхідною системою», просимо розглянути можливість розширення поняття аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у межах даної закупівлі, а саме «розробки проєктно-кошторисної документації та виконання будівельно-монтажних робіт з урахуванням класів напруги 110-330 кВ». Адже це розширить можливості для потенційних учасників тендеру та створить сприятливі умови для конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роботи по відновленню комірок будуть виконуватися тільки на ВРП 330 кВ.
Згідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) в Додатку А.3 зазначено:
"А.3 До об’єктів енергопостачання потрібно відносити:
— загальнодержавного рівня — споруди магістральних ліній електропередавання (повітряних та кабельних) та електропідстанцій напругою 330 кВ і вище;
— регіонального та місцевого рівнів — споруди ліній електропередавання (повітряних і кабельних) та електропідстанцій, не віднесених до загальнодержавного та об’єктового рівнів."
Це в свою чергу свідчить про не типовість проектування в зв'язку з тим що загальнодержавний рівень електростанції напругою 330 кВ і вище відноситься до СС3 - значні наслідки, а всі інші електростанції до регіонального та місцевого рівнів що відноситься до СС2 — середні наслідки.
Згідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) в Додатку А.3 зазначено:
"А.3 До об’єктів енергопостачання потрібно відносити:
— загальнодержавного рівня — споруди магістральних ліній електропередавання (повітряних та кабельних) та електропідстанцій напругою 330 кВ і вище;
— регіонального та місцевого рівнів — споруди ліній електропередавання (повітряних і кабельних) та електропідстанцій, не віднесених до загальнодержавного та об’єктового рівнів."
Це в свою чергу свідчить про не типовість проектування в зв'язку з тим що загальнодержавний рівень електростанції напругою 330 кВ і вище відноситься до СС3 - значні наслідки, а всі інші електростанції до регіонального та місцевого рівнів що відноситься до СС2 — середні наслідки.
Щодо кваліфікаційних вимог до субпідрядника
Дата подання: 08 травня 2023 10:51
Дата відповіді: 09 травня 2023 10:39
Шановний замовнику! Чи обов'язково для субпідрядника надання підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Відповідь: Згідно з п.10 ч.1 р.ІІІ Тендерної документації
у разі, якщо учасником планується залучення субпідрядника/співвиконавця у складі тендерної пропозиції надається:
- Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт, та в якій зазначається конкретні обсяги робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником (надалі – Довідка про субпідрядника);
- У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі 100% від загального обсягу робіт у складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток №5 до Тендерної документації), СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ.
- У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця на виконання частини від загального обсягу робіт надаються дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 5 до Тендерної документації) УЧАСНИКА ТА СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ згідно з конкретними обсягами робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником та які зазначені у Довідці про субпідрядника.
у разі, якщо учасником планується залучення субпідрядника/співвиконавця у складі тендерної пропозиції надається:
- Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт, та в якій зазначається конкретні обсяги робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником (надалі – Довідка про субпідрядника);
- У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі 100% від загального обсягу робіт у складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток №5 до Тендерної документації), СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ.
- У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця на виконання частини від загального обсягу робіт надаються дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 5 до Тендерної документації) УЧАСНИКА ТА СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ згідно з конкретними обсягами робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником та які зазначені у Довідці про субпідрядника.
Щодо строків для подання тендерних пропозицій
Дата подання: 09 травня 2023 15:19
Дата відповіді: 10 травня 2023 13:41
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо продовжити строк для подання тендерних пропозицій у зв'язку із великим обсягом документів, які Учасник повине надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідь: В зв'язку з внесенням змін у Тендерну документацію, щодо застосування 2-х стадійного проектування до закупівлі, буде подовжено строк для подання тендерних пропозицій.
Щодо подовження терміну виконання робіт
Дата подання: 18 травня 2023 12:37
Дата відповіді: 19 травня 2023 10:21
Шановний Замовнику! У зв'язку із внесення змін у Додаток № 2 до Тендерної документації, а саме: розробка 2-х стадійної проєктної документації (стадія П, отримання експертизи та стадія Р), що призводить до збільшення терміну розроблення всього обсягу проєктної документації. Просимо вас розглянути можливість продовження строку дії договору та термін виконання робіт щонайменше на 120 календарних днів та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тривалість виконання робіт, щодо відновлення комірок ВРП 330 кВ Трипільської ТЕС, буде визначено після розробки та затвердження проекту, якщо термін виконання робіт, зазначений в експертному звіті, буде перевищувати термін у договорі, це буде приводом з укладання додаткової угоди, щодо подовження строку дії виконання робіт.
Щодо надання додатку №4ДФ
Дата подання: 18 травня 2023 13:15
Дата відповіді: 19 травня 2023 10:21
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації пункт 2., підпункт в) вказано "підтверджується копією додатку №4ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС". Просимо вказати, чи допускається частково "затерти" колонку №2 звіту, а саме Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта, адже таким чином ми поширюємо персональні дані співробітників, які не несуть інформативного навантаження. Всі інші дані у звіті будуть доступні для перегляду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускається.
Щодо кошторисної частини
Дата подання: 19 травня 2023 09:24
Дата відповіді: 19 травня 2023 10:37
Шановний Замовнику, чи потрібно надавати Кошториси визначення вартості проектно-вишукувальних робіт на етапі подання пропозиції Учасником?
Відповідь: Кошториси визначення вартості проектно-вишукувальних робіт, на етапі подання пропозиції Учасником, надавати не потрібно.
щодо переносу кінцевого строку подачі пропозицій
Дата подання: 19 травня 2023 11:00
Дата відповіді: 19 травня 2023 11:42
Доброго дня.
У зв'язку з великим об'ємом розрахунків та затримкою отримання інформації від постачальників, просимо перенести кінцевий строк подачі пропозицій до 31.05.2023
Відповідь: Через нагальну потребу у відновленні комірок ВРП 330кВ Трипільської ТЕС, ми не можемо більше переносити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по даній закупівлі вже було перенесено.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по даній закупівлі вже було перенесено.
про перенос кінцевого строку подачі пропозицій
Дата подання: 19 травня 2023 15:21
Дата відповіді: 22 травня 2023 15:23
Шановний Замовник.
Просимо розглянути подовження строку подання пропозицій до 01.06.2023р. для розширення списку (кількості) потенційних Учасників (Підрядників) для реалізації даного проєкту, що також надасть можливість економії матеріальних і фінансових ресурсів закупівлі.
Відповідь: В зв`язку з чисельними зверненнями потенційних учасників, щодо подовження строку подання тендерних пропозицій, погоджуємося перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 01.06.2023 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО" |
39 604 142,45
UAH
|
39 604 142,45
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
40 009 806,50
UAH
|
40 009 806,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО" #21573438 |
Відхилено |
39 604 142,45
UAH
|
08 червня 2023 11:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 13:34
|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Переможець |
40 009 806,50
UAH
|
13 червня 2023 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 10:53
|
ДУ 3 від 16.09.2024 до договору 17-3.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 13:37
|
ДУ 2 від 29.12.2023 до договору 17-3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 16:07
|
ДУ1 від 30.10.2023 до договору 17-3.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 12:13
|
рішення уповноваженої особи Трипільської ТЕС.pdf | укладений |
02 серпня 2023 12:12
|
Договір №17)3 від 01.08.2023 року з додатками.pdf | укладений |
02 серпня 2023 12:12
|
До Договору 17)3 Кошторис на проектування зменш.pdf | укладений |
02 серпня 2023 12:12
|
До Договору 17)3 Кошторис лк+івр зменш.pdf | укладений |
02 серпня 2023 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |