Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2023-04-27-009023-a ● b1c91c9e41524cfbb55ab9bd2d50f021
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
Код ЄДРПОУ: | 00013936 |
Вебсайт: | http://comin.kmu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул.Прорізна, 2 |
Контактна особа: |
Мураховська Анжела Анатоліївна +380442795958 Angela@comin.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 15:16 |
Початок аукціону: | 22 травня 2023 15:17 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, Київ, Прорізна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 13:34 |
Перел_к зм_н до ТД_ 2.doc | |
16 травня 2023 13:34 |
Тендерна документація зі змінами 2.docx | |
12 травня 2023 15:59 |
Перел_к зм_н до ТД_.doc | |
12 травня 2023 15:59 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 4 до ТД - Проект Договору.doc | |
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 3 до ДТ технічні_ якісні характеристики.docx | |
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 2 до ТД (цінова пропозиція).docx | |
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 1до ТД кваліфікаційні критерії.docx | |
27 квітня 2023 15:11 |
Тендерна документація.docx |
16 травня 2023 13:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 травня 2023 13:34 |
Перел_к зм_н до ТД_ 2.doc
|
||||||
16 травня 2023 13:34 |
Тендерна документація зі змінами 2.docx
|
||||||
12 травня 2023 15:59 |
Перел_к зм_н до ТД_.doc
|
||||||
12 травня 2023 15:59 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 4 до ТД - Проект Договору.doc
|
||||||
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 3 до ДТ технічні_ якісні характеристики.docx
|
||||||
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 2 до ТД (цінова пропозиція).docx
|
||||||
27 квітня 2023 15:11 |
Додаток 1до ТД кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
27 квітня 2023 15:11 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення стосовно адаптації креативів
Дата подання: 03 травня 2023 16:09
Дата відповіді: 04 травня 2023 14:09
1) в рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
2) забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
3) сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
4) чи надаються вихідні файли для адаптації?
5) в рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде неохідний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1.В рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
Завданнями Виконавця є усі пункти розділу «Завдання Виконавця» (1-9).
2.Забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
Адаптація відеоряду під кожну країну, субтитрування. Див. ролики за посиланням на гугл диск. Мають бути аналогічно адаптовані для Іспанії, Нідерландів.
3.Сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
Статичні зображення (див. посилання у кінці п. 1 «Адаптація контенту» розділу «Завдання Виконавця»).
4.Чи надаються вихідні файли для адаптації?
Так.
5.В рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде необхідний?
Усі завдання перелічені у розділі «Завдання Виконавця» (п.1-9).
1.В рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
Завданнями Виконавця є усі пункти розділу «Завдання Виконавця» (1-9).
2.Забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
Адаптація відеоряду під кожну країну, субтитрування. Див. ролики за посиланням на гугл диск. Мають бути аналогічно адаптовані для Іспанії, Нідерландів.
3.Сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
Статичні зображення (див. посилання у кінці п. 1 «Адаптація контенту» розділу «Завдання Виконавця»).
4.Чи надаються вихідні файли для адаптації?
Так.
5.В рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде необхідний?
Усі завдання перелічені у розділі «Завдання Виконавця» (п.1-9).
Технічні питання до брифу (додатку 3)
Дата подання: 03 травня 2023 16:13
Дата відповіді: 04 травня 2023 14:14
2) у Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
3) чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
4) в пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
· 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
· 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
2. У Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
Вже існуючі або новостворені сторінки (акаунти) у соцмережах у визначених країнах (наприклад, ГО, організацій, фіз осіб), з яких буде здійснюватись рекламне розповсюдження. Ютуб – запропонувати існуючий канал, з якого вже здійснювали розповсюдження на закордон, або створити новий. Виконавець має перевірити правила і умови цих платформ, щоб можна було поширювати такий контент.
3.Чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
Ні, немає.
4. В пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
• 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
• 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
По 4 млн охоплення у кожній з 4х країн (Німеччина, Франція, Іспанія, Італія)+ 2 млн у Нідерландах.
п.8 «Загальна кількість унікальних контактів (користувачів) цільової аудиторії 5-ти країн з усіма видами інформаційних продуктів, що зазначені у пунктах 1.1 - 1.4 з показом не менше трьох одиниць контенту на кожного унікального користувача, має становити не менше 18 млн».
2. У Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
Вже існуючі або новостворені сторінки (акаунти) у соцмережах у визначених країнах (наприклад, ГО, організацій, фіз осіб), з яких буде здійснюватись рекламне розповсюдження. Ютуб – запропонувати існуючий канал, з якого вже здійснювали розповсюдження на закордон, або створити новий. Виконавець має перевірити правила і умови цих платформ, щоб можна було поширювати такий контент.
3.Чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
Ні, немає.
4. В пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
• 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
• 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
По 4 млн охоплення у кожній з 4х країн (Німеччина, Франція, Іспанія, Італія)+ 2 млн у Нідерландах.
п.8 «Загальна кількість унікальних контактів (користувачів) цільової аудиторії 5-ти країн з усіма видами інформаційних продуктів, що зазначені у пунктах 1.1 - 1.4 з показом не менше трьох одиниць контенту на кожного унікального користувача, має становити не менше 18 млн».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-27-009023-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІПМЕДІА", Код ЄДРПОУ:42352250
Дата подання: 29 травня 2023 17:22
Дата подання: 29 травня 2023 17:22
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 травня 2023 14:29
рішення від 31.05.2023 № 7696.pdf
Дата публікації: 31 травня 2023 14:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2023 № 8363.pdf
Дата публікації: 09 червня 2023 16:37
рішення від 08.06.2023 № 8363.pdf
Дата публікації: 13 червня 2023 17:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІПМЕДІА" |
3 485 000,00
UAH з ПДВ
|
3 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАЛИШ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІА ХАБ" |
3 840 000,00
UAH з ПДВ
|
3 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІПМЕДІА" #42352250 |
Відхилено |
3 485 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 15:49
|
|
ФОП МАЛИШ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА #3235013022 |
Відхилено |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 13:40
|
|
ТОВ "МЕДІА ХАБ" #41544263 |
Переможець |
3 840 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 17:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 15:37
|
Догов_р .pdf | укладений |
03 липня 2023 15:03
|