Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2023 21:00 |
Очікувана вартість: | 1 314 995 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 574 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 6 574 000,00 грн. (шість мільйонів п'ятсот сімдесят чотири тисячі гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6574000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2023 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2023 14:17 |
Оголошення про проведення торгів.doc | |
27 квітня 2023 14:17 |
596 - Реконстр трансп розв Богатирська - Полярна.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000019 ● 9baf0dfc410a490ba739430e60213a4f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-04-27-007648-a 27.04.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:59:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції транспортної розв’язки на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-007648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-24 14:38:00
Пояснення
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.05.2018 №850 «Про реконструкцію транспортної розв’язки на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі» КК «Київавтодор» визначено замовником виконання робіт.
На замовлення КК «Київавтодор» була розроблена проектна документація, яка пройшла комплексну експертизу, отримано експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 18 квітня 2023 р. № 137-04-23/КП ( копія додається).
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 12:02:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції транспортної розв’язки на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-007648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з підтвердними документами щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави грошових коштів (надати копію договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання договору; документи, що підтверджують перерахунок коштів).
Пояснення та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-24 14:35:56
Пояснення
Надаємо копію договору надання грошового забезпечення виконання Договору та копію платіжного доручення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-26 13:57:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції транспортної розв’язки на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-007648-a) установлено.
Відповідно до пункту 1.1.5 «Вимоги щодо наявності лабораторії» додатку 2 тендерної документації Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати, зокрема: довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг.
Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження вищезазначеної вимоги надав довідку про наявність вимірювальної лабораторії від 04.05.2023 № 04/05/БП/Л, яка не містить переліку спроможностей.
Крім того, відповідно до пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці.
Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження вищезазначеної вимоги надав довідку від 04.05.2023 № 04/05/БП/П про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, в якій у пункті 188 зазначена інформація щодо монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 3 розряду - Громчак Олег Юрійович. Проте в тендерній пропозиції учасника не надано сканованого наказу про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або сканованого трудового договору або сканованої цивільно-правової угоди на зазначеного працівника.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» вимогам підпунктів 1.1.5 та 1.2. додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-31 08:39:29
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція транспортної розв’язки на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8» від 26 травня 2023 року надаємо наступну відповідь.
1) На підтвердження Учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «Автомагістраль-Південь» було надано довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації від 4 травня 2023 року №04/05/БП/П. До довідки надано документальне підтвердження вказаної інформації у вигляді сканованих наказів про призначення на роботу та/або переведення та скановані цивільно-правові угоди. Замовником була встановлена невідповідність, а саме розбіжність між інформацією у пункті 188 довідки та наданим наказом «Про прийняття на роботу» №120-ПР від 17 січня 2022 р. на працівника «Громчак Юрій Олегович». Протокольним рішенням Уповноваженої особи, дана помилка була визначена як формальна (несуттєва), адже не впливає на загальний зміст тендерної пропозиції, та підпадає під умови пункту 3.1. «Оформлення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації , в частині помилки, зробленої учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа. Відповідне рішення було оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 травня 2023 року №21-596-т (рішення додається).
2) На підтвердження наявності у учасника вимірювальної лабораторії надана довідка від 04.05.2023 № 04/05/БП/Л в якій Учасником була зазначена інформація про спроможності у абзаці 2 довідки, а саме наявність переліку спроможностей у Додатку до Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Згідно цього Додатку (№06-048/2020 від 24 липня 2020 року) «Сфера об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та оцінку яких проведено у ВИПРОБУВАЛЬНІЙ ЛАБОРАТОРІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНІ ДОРОЖНІ МАТЕРІАЛИ» (ТОВ «СУЧАСНІ ДОРОЖНІ МАТЕРІАЛИ») визначений перелік вимірювальних спроможностей лабораторії (свідоцтво та додаток до нього надаються)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник розглянув висновок та інформацію за результатами моніторингу закупівлі та зобов’язується здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2023-06-12 16:34:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2023 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 297 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 297 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
1 297 900 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 13:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2023 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2024 15:23
|
Додаткова 8.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 13:48
|
Додаткова 7.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 09:40
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 08:53
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 09:56
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2023 16:38
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
10 липня 2023 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 09:20
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
29 червня 2023 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 15:41
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 15:27
|
17-11.pdf | укладений |
23 травня 2023 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до Розділу ХХІIІ. «Найменування та реквізити Сторін» Договору; 2. Викласти абзац другий пункту 2.1. Договору у новій редакції; 3. Викласти пункт 6.2.4. Договору у новій редакції; 4. Викласти пункт 17.1. Договору у новій редакції; 5. Викласти пункт 17.4. Договору у новій редакції; 6. Внести зміни до Розділу ХХІI Договору «Додатки до Договору», доповнивши його Додатком № 4 – «План фінансування будівельних робіт»; 7. Додається Додаток № 4 – «План фінансування будівельних робіт» |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На виконання п.3.2. Договору Сторони дійшли згоди підписати Лінійний графік виконання робіт (Додаток №5). 2. Внесення змін до Розділу XII Договору "Здача і приймання виконаних робіт". 3. Внесення змін до Розділу XXII Договору "Додатки до Договору". |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесено зміни в Додаток №4 "План фінансування будівельних робіт" та викладено його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесено зміни до Розділу XXIII "Найменування та реквізити Сторін" Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесення змін в пункт 4.1 Розділу IV "Джерела та порядок фінансування робіт" Договору. 2. Додаток №2 до Договору - "Календарний план виконання робіт" викладено у новій в новій редакції. 3. Додаток №4 до Договору - "План фінансування будівельних робіт" викладено у новій в новій редакції. 4. Додаток №5 до Договору - "Лінійний графік виконання робіт" викладено у новій в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.1. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 до Договору "План фінансування будівельних робіт" викладено в новій редакції. 4. Додаток 5 до Договору "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу IV «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору 2. Внести зміни до Розділу XXIII «Найменування та реквізити Сторін» Договору 3. Додаток №2 до Договору «Календарний план виконання робіт», Додаток №4 до Договору «План фінансування будівельних робіт» та Додаток №5 «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу IV Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 №7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» та Рішення Київської міської ради від 30.08.2024 №979 «Про розподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» становлять: 482 480 000,00грн (чотириста вісімдесят два мільйони чотириста вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 80 413 333,33 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.». 2. Додаток № 2 до Договору - «Календарний план виконання робіт», Додаток № 4 до Договору - «План фінансування будівельних робіт» та Додаток № 5 до Договору - «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 17-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |