Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка
Очікувана вартість
934 752 670,62 UAH
UA-2023-04-27-007384-a 371770273dfc47e8901e1d2034024b55
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2023 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2023 21:00
Очікувана вартість: 934 752 670,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 673 763,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 4 673 000,00 грн. (чотири мільйона шістсот сімдесят три тисячі гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4673000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 3% від вартості договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, шляхопровід в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 квітня 2023 14:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

4 673 000,00 грн. (чотири мільйона шістсот сімдесят три тисячі гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації

Сума забезпечення: 4673000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
3% від вартості договору про закупівлю

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-19-000025 ● 1e58b61cab64454a97d56ed5a3e17838
  • Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2023 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.05.2023 № 137

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-04-27-007384-a 27.04.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-23 10:45:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-007384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-23 16:20:43

Пояснення

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.02.2021 №185 «Про реконструкцію шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка» КК «Київавтодор» визначено замовником виконання робіт.
На замовлення КК «Київавтодор» була розроблена проектна документація, яка пройшла комплексну експертизу, отримано експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 13 квітня 2023 р. № APS-0004-23/ПРОЕКСП. ( копія додається).
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2023 №284 «Про затвердження проекту Реконструкція шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка» затверджено проектну документацію.
Проводиться закупівля будівельних робіт.
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-01 13:52:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-27-007384-a) установлено.
Відповідно до пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці.
Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на підтвердження зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції надав довідку від 27.04.2023 № 001-КТ та на вимогу про усунення невідповідностей довідку від 24.05.2023 № 170-кт про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, в якій у розділі «Дорожні працівники/будівельники» зазначена інформація про працівників Геращенко Артем Костянтинович (пункт 20), Водоп’ян Сергій Сергійович (пункт 63), Вонсович Валерій Миколайович (пункт 65), Галінський Дмитро Георгійович (пункт 67), Білявський Сергій Петрович (пункт 83).
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогам підпункту 1.2. додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині надання на вказаних працівників сканованих наказів про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) на роботу або сканованих трудових договорів або сканованої цивільно-правової угоди.
Пояснення та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-05 14:09:13

Пояснення

На підтвердження Учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» було надано довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації від 27 квітня 2023 року №001-кт та довідку на вимогу про усунення невідповідностей від 24.05.2023 № 170-кт. Інформація щодо нижчезазначених працівників ідентична по обом довідкам, окрім працівника «Геращенко Артем Костянтинович» (Пункт 20 довідки, Наказ №630-к від 30.06.2020 р.). Згідно довідки від 27 квітня 2023 року №001-кт Учасником була невірно зазначена дата наказу вищевказаного працівника. Під час усунення невідповідностей у довідці від 24.05.2023 № 170-кт невідповідність була виправлена.
Розділом «Дорожні працівники/будівельники» цих довідок зазначено наступне:
1) Пункт 63 дорожній робітник «Водоп’ян Сергій Сергійович» (Наказ №1258-к від 10.09.2021 р.);
2) Пункт 65 дорожній робітник «Вонсович Валерій Миколайович» (Наказ №62-к від 07.02.2022 р.);
3) Пунктом 67 дорожній робітник «Галінський Дмитро Георгійович» (Наказ №83-к від 17.02.2022 р.);
4) Пунктом 83 монтажник «Білявський Сергій Петрович» (Наказ №57-к від 03.02.2023 р.).
До вказаної інформації надано документальне підтвердження у вигляді сканованих наказів про призначення на роботу та/або переведення, а саме:
1) Файл «Накази працівники.pdf» (Експортований в електронну систему закупівель: 19-05-2023, 18:05:05) на сторінці 3 якого міститься Наказ №57-к від 03.02.2023 р. на працівника Білявський Сергій Петрович;
2) Файл «накази - Дорожні працівники.pdf» (Експортований в електронну систему закупівель: 19-05-2023, 18:05:05) на сторінці 30 якого міститься Наказ №1258-к від 10.09.2021 р. на працівника Водоп’ян Сергій Сергійович; на сторінці 33 якого міститься Наказ №62-к від 07.02.2022 р. на працівника Вонсович Валерій Миколайович; на сторінці 35 якого міститься Наказ №83-к від 17.02.2022 р. на працівника Галінський Дмитро Георгійович; на сторінці 36 якого міститься Наказ №630-к від 30.06.2020 р. на працівника Геращенко Артем Костянтинович.
Надана Учасником інформація та підтверджуючі документи відповідають вимогам Замовника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2023 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 920 000 000,00
UAH з ПДВ
920 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 травня 2023 11:05
Електронний підпис
29 травня 2023 10:57
Витяг МВС.zip
29 травня 2023 10:57
Довідка абз 14 п.44.pdf
29 травня 2023 10:57
Розрахунок ЗП.zip
29 травня 2023 10:57
Довідка РДС.zip
29 травня 2023 10:57
Довідка директор.zip
25 травня 2023 15:36
Електронний підпис
25 травня 2023 15:33
Довідка парк машин.pdf
25 травня 2023 15:33
Гарантія 056.pdf.p7s.p7s
25 травня 2023 15:33
Выписка.pdf.p7s.p7s
25 травня 2023 15:33
Договір поставки ЦБЗ.pdf
25 травня 2023 15:33
Довідка працівники.pdf
25 травня 2023 15:33
Довідка покриття 056.pdf
25 травня 2023 15:33
Довідка Лабораторія.pdf
25 травня 2023 15:33
Гарантія 056.pdf
25 травня 2023 15:33
Відгук.PDF
25 травня 2023 15:33
Виписка.pdf
19 травня 2023 18:06
Електронний підпис
19 травня 2023 18:05
Заявка-Пропозиція.pdf
19 травня 2023 18:05
61 КБ.pdf
19 травня 2023 18:05
Акти 8 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Трасса здоровья.16.08.2017.pdf
19 травня 2023 18:05
Акти 7 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Відгук.PDF
19 травня 2023 18:05
Акти 4 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Забезпечення.zip
19 травня 2023 18:05
Накази працівники.pdf
19 травня 2023 18:05
Договір з РСВ ПАК.pdf
19 травня 2023 18:05
Статут Юттема.PDF
19 травня 2023 18:05
Договір оренди 1492.pdf
19 травня 2023 18:05
Довідка працівники .pdf
19 травня 2023 18:05
Андрюшин О.С..pdf
19 травня 2023 18:05
Акти 5 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Akti KB 28.pdf
19 травня 2023 18:05
Акти 6 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Довідка 3 зміни.pdf
19 травня 2023 18:05
договір 28-20.pdf
19 травня 2023 18:05
Акти 9 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Інформація додаток 3.pdf
19 травня 2023 18:05
Акти 10 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Гончар І.С..pdf
19 травня 2023 18:05
Договір поставки ЦБЗ.pdf
19 травня 2023 18:05
Довідка 1 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
накзи - Водії АТЗ 5 чол.pdf
19 травня 2023 18:05
Гнатюк Р.Ф. інженер.PDF
19 травня 2023 18:05
Довідка про учасника.pdf
19 травня 2023 18:05
Лист гарантійний АБЗ.pdf
19 травня 2023 18:05
Договір 1 (Sofіїvska)..pdf
19 травня 2023 18:05
Довідка парк машин.pdf
19 травня 2023 18:05
Договір 15.pdf
19 травня 2023 18:05
Нот акт.PDF
19 травня 2023 18:05
рішення засновника.pdf
19 травня 2023 18:05
Лапшин О.М..pdf
19 травня 2023 18:05
Витяг 04.05.23.pdf
19 травня 2023 18:05
Маренич В.В..pdf
19 травня 2023 18:05
Інвентарна картка.pdf
19 травня 2023 18:05
накази машиністи.pdf
19 травня 2023 18:05
Статут РДС 2022.pdf
19 травня 2023 18:05
S0100114 Ф1. Баланс961779.pdf
19 травня 2023 18:05
Акти 3 договір 15.PDF
19 травня 2023 18:05
Витяг ПДВ рост.pdf
19 травня 2023 18:05
Довідка ЦБЗ.pdf
19 травня 2023 18:05
Договір 61.pdf
19 травня 2023 18:05
Проект договору.pdf
19 травня 2023 18:05
Договір Лабораторія.pdf
19 травня 2023 18:05
Іванов В.П..pdf
19 травня 2023 18:05
Інформація АБЗ.pdf
19 травня 2023 18:05
Довідка про базу.pdf
19 травня 2023 18:05
Лист гарантія санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 920 000 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2023 09:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2023 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

1) Учасником для підтвердження наявності парку машин та механізмів надано довідку, інформація в якій не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку із виправленою інформацію згідно вимог вище зазначеного пункту. 2) Учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надано довідку та підтверджуючі документи, інформація в яких не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати довідку та підтверджуючі документи із виправленою інформацією згідно вимог вище зазначеного пункту. 3) Учасником не надано довідку про наявність вимірювальної лабораторії та гарантійний лист власника лабораторії, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.5. «Вимоги щодо наявності лабораторії» пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати довідку та гарантійний лист згідно вимог вище зазначеного підпункту. 4) Учасником для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу надано додаток до договору поставки асфальтобетону, інформація в якому не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.6. «Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу» пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати додаток до договору поставки асфальтобетону із виправленою інформацією згідно вимог вище зазначеного підпункту. 5) Учасником для підтвердження наявності цементобетонного заводу надано додаток до договору поставки цементобетону, інформація в якому не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.7. «Вимоги щодо наявності цементобетонного заводу» пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати додаток до договору поставки цементобетону із виправленою інформацією згідно вимог вище зазначеного підпункту. 6) Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді електронної гарантії, яке не відповідає вимогам пункту 2 додатку 8 «Вимоги до гарантії (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог вище зазначеного пункту. 7) Учасником на підтвердження наявності власного досвіду виконання аналогічного договору, надано довідку та підтверджуючі документи, які не відповідають вимогам пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати виправлену довідку та підтверджуючі документи згідно вимог вище зазначеного пункту.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2023 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
920 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2024 09:44
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2024 09:40
Додаткова 12.pdf зміни до договору
17 грудня 2024 09:39
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2024 11:14
Додаткова 11.pdf зміни до договору
05 вересня 2024 09:17
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2024 10:50
Додаткова 10.pdf зміни до договору
18 липня 2024 10:49
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2024 13:53
Додаткова 9.pdf зміни до договору
27 лютого 2024 13:53
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 15:12
Додаткова 8.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 15:11
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 14:24
Додаткова 7.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 14:16
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 11:21
Додаткова 6.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 11:19
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2023 15:27
Додаткова 5.pdf зміни до договору
06 листопада 2023 14:48
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2023 15:23
Додаткова 4.pdf зміни до договору
01 листопада 2023 13:58
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2023 13:51
Додаткова 3.pdf зміни до договору
22 червня 2023 13:50
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2023 13:25
Додаткова 2.pdf зміни до договору
21 червня 2023 13:15
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2023 11:53
Додаткова 1.pdf зміни до договору
09 червня 2023 11:51
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 10:34
24-11.pdf укладений
02 червня 2023 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Розділу ХХІI Договору «Додатки до Договору», доповнивши його Додатком № 4 – «План фінансування будівельних робіт» 2. До цієї Додаткової угоди додається Додаток № 4 – «План фінансування будівельних робіт», який є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п. 3.2 Договору Сторони дійшли згоди підписати Лінійний графік виконання робіт (Додаток 4)
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 4 до Договору – «План фінансування будівельних робіт» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.2. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 до Договору "План фінансування будівельних робіт" викладено в новій редакції. 4. Додаток 5 до Договору "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.2. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 "План фінансування будівельних робіт" викладено в новій редакції. 4. Додаток 5 "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.2. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 до Договору "План фінансування будівельних робіт" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.2. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 "План фінансування будівельних робіт" викладено в новій редакції. 4. Додаток 5 "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2023 рік, відповідно до фактичного виконання, становлять: 342 996 169,50 грн. (триста сорок два мільйони дев'ятсот дев'яносто шість тисяч сто шістдесят дев'ять гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 57 166 028,25 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.» 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 «План фінансування будівельних робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1. Договору викласти в новій редакції 2. Пункт 19.1. Договору викласти в новій редакції 3. Додаток 1 до Договору - «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування будівельних робіт» та Додаток 5 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «4.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 №7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», становлять: 350 757 640,00 грн. (триста п'ятдесят мільйонів сімсот п’ятдесят сім тисяч шістсот сорок гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 58 459 606,67 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.» 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування будівельних робіт» та Додаток 5 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 4.1 Розділу IV Договору та викласти в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 №7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», становлять: 272 714 000,00 грн. (двісті сімдесят два мільйони сімсот чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 45 452 333,33 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток 4 до Договору «План фінансування будівельних робіт» та Додаток 5 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити ціну договору, у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у новій редакції: «2.1. Договірна ціна (далі - ціна Договору) за цим Договором є динамічною та складає: 606 920 957,44 грн (шістсот шість мільйонів дев’ятсот двадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім грн 44 коп.), у тому числі ПДВ – 101 153 492, 91 грн. (сто один мільйон сто п’ятдесят три тисячі чотириста дев’яносто дві грн. 91 коп. та включає всі витрати Виконавця пов’язані з виконанням умов цього Договору (Додаток №1). Ціна Договору може змінюватися у випадках, визначених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу ІV «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти в наступній редакції: «4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2024 рік відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» становлять: 263 924 787,94 грн. (двісті шістдесят три мільйона дев’ятсот двадцять чотири тисячі сімсот вісімдесят сім грн. 94коп.), у тому числі ПДВ 20% - 43 987 464,66 грн, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи». 3. Додаток 1 до Договору – «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт», Додаток 4 до Договору - «План фінансування будівельних робіт» та Додаток 5 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 24-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2023 — 17 грудня 2024
Сума оплати за договором: 606 920 957,44
UAH (в тому числі ПДВ 101 153 492,91 UAH)