Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картріджів)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2023-04-27-007226-a ae2db74587e1469d9b68d13e54de047d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманець Ксенія Ігорівна

380442484996 ssd_solor@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485506
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/15
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, будинок 41
Контактна особа: Уманець Ксенія Ігорівна
380442484996
ssd_solor@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, м. Київ, Повітрофлотський проспект, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

27 квітня 2023 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2023 13:57
протокол 12.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петелько В.С.
#2387317438
Переможець 8 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2023 14:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2023 11:17
4 24.pdf укладений
27 квітня 2023 14:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів) 32 штуки 250,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 000,00
UAH з ПДВ