Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська селища рада |
Код ЄДРПОУ: | 34106981 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Бутка Христина Василівна +380325933444 i-fsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 21 996 231,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 219 962,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2023 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2023 13:00 |
Тендерна док._ смт. Івано-Франкове_ Міцкевича.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 15 травня 2023 19:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000118 ● e83f546db78a420dbe4063d17a91f7c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 181
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2023 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-27-006217-a, 27.04.2023. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 10:15:49
Запит про надання пояснень
Дата: 15.06.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-04-27-006217-a, яка проводилась Івано-Франківською селищною радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За нормами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 11:30:09
Пояснення
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують потреби та інтереси Івано-Франківської селищної ради, та жителів вул. Міцкевича в смт. Івано-Франкове Яворівського району. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт дорожнього покриття з облаштуванням водовідведення по вулиці Міцкевича в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області». Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування кошти місцевого бюджету. Розмір бюджетних витрат залежить від вартості об’єкта. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. уповноважена особа Івано-Франківської селищної ради, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті (https://if-gromada.gov.ua/news/1687159825/).
3. Щодо виконання учасником-переможцем вимог ч.2 статті 41 Закону та вимог ч.3 розділу 6 тендерної документації При підписанні договору про закупівлю учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» виконав зазначені вимоги Закону і тендерної документації та надав:
1) Копію Протоколу №2 установчих зборів Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД» від 04.06.2018 року; Копію наказу №31-к від 05.06.2018р. про призначення директора.
2) Скан-копію Ліцензії №3-Л від 18.01.2017р., яка видана Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД», а також Лист-пояснення про дію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва №0405/25 від 04.05.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із проведенням моніторингу та виявлення порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. Уповноваженою особою враховано зауваження, та буде повторно пройдено економічні навчання. Для запобіганя вв подальшому порушень при проведенні публічних закупівель забов’язуюся більш ретельно формувати тендерну документацію. Уповноважена особо Христина Бутка
2023-07-12 14:43:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
20 589 531,62
UAH з ПДВ
|
20 589 531,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" |
21 833 014,41
UAH з ПДВ
|
21 833 014,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" |
21 897 897,93
UAH з ПДВ
|
21 897 897,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" #40504235 |
Рішення скасоване |
21 833 014,41
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 08:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Рішення скасоване |
20 589 531,62
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 08:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" #40504235 |
Рішення скасоване |
21 833 014,41
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 08:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Переможець |
20 589 531,62
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2024 11:14
|
дод.3 Міцкевича.pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2024 09:47
|
дод.3 Міцкевича.pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 16:34
|
дод.3 Міцкевича.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 15:47
|
дод.3 Міцкевича.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 14:40
|
301292327-1-7 (1).pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 11:05
|
Додаткова Угода 2 (роботи Міцкевича).pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 13:38
|
додаткова Міцкевича (2).pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 12:53
|
міцкевича_merged (1)_compressed.pdf | укладений |
13 червня 2023 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт передбачена у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума оплати у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оплата у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума оплати на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума оплати в 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |