Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41054026 |
Місцезнаходження: | 62481, Україна , Харківська обл., смт. Рогань, вул. 1 Травня, буд. 1 |
Контактна особа: |
Мар'яна Болоболіна +380577407161 41054026@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2023 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 16:41 |
Тендерна документація пальне нова редакція (3).doc | |
04 травня 2023 16:41 |
Перелік змін до тендерної документації (1).docx | |
04 травня 2023 14:22 |
Перелік змін до тендерної документації .docx | |
04 травня 2023 14:22 |
Тендерна документація пальне нова редакція (2).doc | |
03 травня 2023 08:16 |
Перелік змін до тендерної документації (3).docx | |
03 травня 2023 08:16 |
Тендерна документація пальне нова редакція.doc | |
27 квітня 2023 09:15 |
Тендерна документація пальне.doc |
04 травня 2023 16:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
04 травня 2023 16:41 |
Тендерна документація пальне нова редакція (3).doc
|
||||||||||||
04 травня 2023 16:41 |
Перелік змін до тендерної документації (1).docx
|
||||||||||||
04 травня 2023 14:22 |
Перелік змін до тендерної документації .docx
|
||||||||||||
04 травня 2023 14:22 |
Тендерна документація пальне нова редакція (2).doc
|
||||||||||||
03 травня 2023 08:16 |
Перелік змін до тендерної документації (3).docx
|
||||||||||||
03 травня 2023 08:16 |
Тендерна документація пальне нова редакція.doc
|
||||||||||||
27 квітня 2023 09:15 |
Тендерна документація пальне.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 11 травня 2023 13:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-22-000030 ● 7613e76343f6403e92d3b2e67089c045
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2023 № 295
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2023 № 295.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-27-000808-a, 27.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.12.2023 №003100-18/13264-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-23 16:55:49
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-04-27-000808-a, яка проведена Виконавчим комітетом Роганської селищної ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-28 13:23:15
Пояснення замовника
На ваш запит замовнику надаємо наступні пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Закупівля проводилась виходячі з необхідності забезпечувати функціонування Виконавчого комітету, відділу благоустрою, КЗ Місцева пожежна команда Роганської селищної ради, на підставі заявок відповідних відділів та аналізу минулорічних потреб в паливо-мастильних матеріалів, кількості транспортних засобів на балансі Виконавчого комітету та з урахуванням плану придбання автопідйомника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно технічних паспортів транспортних засобів та інструменту, експлуатація якого потребує п.м.м (бензокоси, бензопили та інше). Кількість палива розрахована на 8 місяців 2023 рік (травень-грудень) та 2024 рік (січень), складає 7500 л. бензину А-95 та 20000 дизельного палива. Очікувана вартість розрахована методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. https://roganska-gromada.gov.ua/news/1701165967/
Надання інформації про усунення порушення замовником
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ в особі начальника Роганської селищної військової адміністрації ЧЕРНЕНКО Марії Вікторівни, на підставі Висновку моніторингу закупівлі UA-2023-04-27-000808-a, за предметом закупівлі «Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (талони), проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Янжулою Євгенією Олексіївною, про дотримання вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема норм частини п’ятої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» Крім того, адміністрацією Виконавчого комітету Роганської селищної ради, прийнято рішення додатково відправити уповноважену особу, Янжулу Євгенію Олексіївну, на семінар щодо відповідного складання тендерної документації та правил подання звітності в електронній системі публічних закупівель.
2023-12-29 13:04:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання документів на запит.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "САН ОЙЛ" |
1 181 125,00
UAH з ПДВ
|
1 181 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
1 185 025,00
UAH з ПДВ
|
1 185 025,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
1 253 750,00
UAH з ПДВ
|
1 253 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Рішення скасоване |
1 185 025,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 09:03
|
ТОВ "ТД "САН ОЙЛ" #39197130 |
Рішення скасоване |
1 181 125,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 09:03
|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Рішення скасоване |
1 185 025,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 09:03
|
ТОВ "ТД "САН ОЙЛ" #39197130 |
Переможець |
1 181 125,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:12
|
Додаткова угода №3 Сан Ойл.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 12:04
|
Додаткова угода №2 Сан Ойл.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 09:50
|
Додат угода САН ОЙЛ.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 15:24
|
Договір САН ОЙЛ.pdf | укладений |
13 червня 2023 15:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 | 7500 | літр |
42,95
UAH з ПДВ
|
Дизельне паливо | 20000 | літр |
42,95
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення ціни за одиницю товару до коректного значення, Сторони домовились відобразити Специфікацію зі значеннями "Ціна за одиницю" та "Загальна вартість" з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | ТД-5846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни, зменшення кількості |
Номер договору про закупівлю: | ТД-5846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвищення ціни бензин А-95 становить 49,73 грн з ПДВ, дизельне паливо - 50,99 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | ТД-5846 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |