Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вул. Професора Білика с.Верчани Стрийського району Львівської області. Коригування.
Очікувана вартість
6 990 816,60 UAH
UA-2023-04-26-012755-a ● 650b6de894394804b7760f23eb0a3448
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44021023 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Шевченка, 71 |
Контактна особа: |
Романюк Неля Володимирівна +380324571300 mrlebidvkb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2023 19:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 6 990 816,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 954,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Професора Білика с.Верчани Стрийського району Львівської області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82441, Україна, Львівська область, с.Верчани, вул. Професора Білика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 19:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 19:47 |
Технічна спеицфікація.docx | |
26 квітня 2023 19:47 |
Тендерна документацiя.doc | |
26 квітня 2023 19:47 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 27 квітня 2023 11:39
Дата відповіді: 27 квітня 2023 14:52
Шановний замовник, згідно тендерної документації необхідно надати ліцензію на провадження господарської діяльності (в даному випадку ліцензію на будівництво об'єктів з середніми наслідками СС2). Дане питання регулювалося Постановою КМУ від 30.06.2016 р. № 256, яка втратила чинність з реформою у сфері містобудівної діяльності 18.03.2020 року. Саме цей нормативно-правовий акт визначав порядок ліцензування такої діяльності. Тобто, з березня 2020 року стало неможливим отримання ліцензії на будівельну діяльність.
З введенням на всій території України воєнного стану, було прийнято Постанову КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Відтак, ліцензування будівельної діяльності отримало нове регулювання – можливість подання декларації про провадження господарської діяльності. Чи буде задоволено тендерну пропозицію з таким документом як Декларація про провадження господарської діяльності на підставі Постанови № 314?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, незважаючи на втрату чинності Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256, ліцензії, які були видані з 14.04.2017 є безстроковими. У разі, якщо потенційний учасник почав здійснювати свою господарську діяльність після набуття чинності Постанови КМУ від 18.03.2022 р. № 314, то у разі закупівлі робіт з будівництва об’єктів, які належать до класу наслідків відповідальності СС2, у підрядника має бути на виконання підрядних робіт чинна ліцензія або подана декларація про провадження господарської діяльності. Варто зазначити, що згідно пп. 2 п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
ТД
Дата подання: 29 квітня 2023 17:04
Дата відповіді: 01 травня 2023 10:59
Добрий день!
1) Тендерною документацією передбачено: "За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі тендерної пропозиції Учасника."
Згідно Рішення №8800-р/пк-пз від 22.04.2021 аналогічна вимога визнана дискримінаційною і підлягаю усуненню. Дуже просимо Вас, з метою проведення закупівлі у відповідності до чинного законодавства, видалити зазначену вимогу з ТД.
2) Вимога щодо підтвердження аналогічного досвіду двома (не менш) договорами також є дискримінаційною.
Внесіть будь ласка зміни у відпоідності до Закону.
3) ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 скасований згідно з Наказом від 01.11.2021 № 281. Внесіть зміни, будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне:
Щодо першої вимоги:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Крім того, кожен бажаючий може вільно та безперешкодно відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися капітальний ремонт, та скласти даний акт обстеження. Замовник торгів запевняє, що не здійснює жодних перешкод для всіх потенційних учасників даної закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Щодо другої вимоги:
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім цього, в п. 45 Особливостей зазначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки на законодавчому рівні встановлено право вимагати не один, а більше аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Щодо третьої вимоги:
Відповідно до пп. 2 п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Враховуючи вищезазначене, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
Щодо першої вимоги:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Крім того, кожен бажаючий може вільно та безперешкодно відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися капітальний ремонт, та скласти даний акт обстеження. Замовник торгів запевняє, що не здійснює жодних перешкод для всіх потенційних учасників даної закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Щодо другої вимоги:
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім цього, в п. 45 Особливостей зазначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки на законодавчому рівні встановлено право вимагати не один, а більше аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Щодо третьої вимоги:
Відповідно до пп. 2 п. 5.2.1 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Враховуючи вищезазначене, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" |
6 451 778,81
UAH з ПДВ
|
6 451 778,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" #32562004 |
Переможець |
6 451 778,81
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 16:52
|
Додаткова угода _1 до договору _4 19.05.2023.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 15:13
|
Додаток №2.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 16:19
|
Договір | укладений |
19 травня 2023 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки в графіку виконання робіт додаток №2 |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |