Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб та центру по роботі з внутрішньо переміщеними (евакуйованими) дітьми за адресою: місто Черкаси, вул. Кобзарська, 28 (Коригування)"
Очікувана вартість
2 745 357,22 UAH
UA-2023-04-26-012488-a 48561e90e30642b09156de4f5ad05c4c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Письменний Сергій Володимирович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Письменний Сергій Володимирович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону; Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням (відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, а саме у замовника після укладення договору про закупівлю (Договір №28 від 23.08.2022 року) виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків (14,94 %) ціни основного договору про закупівлю (18 047 743,51 грн.), укладеного за результатами проведення закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб та центру по роботі з внутрішньо переміщеними (евакуйованими) дітьми за адресою: місто Черкаси, вул. Кобзарська, 28 (Коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Кобзарська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

26 квітня 2023 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Колтех-Транс"
#38843459
Переможець 2 745 357,22
UAH з ПДВ
26 квітня 2023 18:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2023 15:19
ДУ _2 _кобз 28_кап рем.pdf зміни до договору
18 серпня 2023 15:18
Електронний підпис укладений
18 травня 2023 14:20
ДУ 1_ дог 28.2.pdf зміни до договору
18 травня 2023 14:19
Договір укладений
26 квітня 2023 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.1 Договору викласти в новій редакції (термін дії договору до 18.08.2023 року) ; Додаток №4 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.1 Договору викласти в новій редакції (Термін дії договору до 15.11.2023 року); Додаток №4 викласти в новій редакції (Календарний графік)
Номер договору про закупівлю: 28/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML